12 Януари, 2021 14:08 22 867

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)

  • автомобилът на старо
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I) - 1

Според много шофьори 90-те години са времето, когато най-добрите автомобили слизат от поточната линия. Автомобилите от онези години имаха значителни разлики, а много модели можеха да се похвалят със собствен характер.

1. Mercedes-Benz W124 (1985-1996)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)


За мнозина този модел на германската премиум марка е символ на качество и надеждност. Екземпляри от него се продават по света за баснословни суми, но има и такива, които не са в много добро техническо състояние, които струват много малко пари. Като цяло моделът, въпреки, че вече е стар, се ползва с особена популярност в България. От W124 се произвеждат седани, комбита, купета и кабриолети, като последните са най-скъпи.

2. BMW 5 E39 серия (1995-2003)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)


Според собствениците на баварската марка BMW 5er в каросерията E39 е най-доброто BMW, създавано някога. Моделът се произвежда от 1995 до 2003 г. и впечатлява с изискан атрактивен дизайн. Колата е отлична за експлоатация и изключително удобна. Под капака можете да намерите най-различни двигатели: от 4-цилиндров дизел до бензинов V8 с обем от 4.9 литра. В резултат на това не е изненадващо, че в края на 90-те "петата серия" надмина основните конкуренти. Но още по-необичайно беше, че „петицата“ успешно се състезаваше дори с по-новите версии на Mercedes-Benz и Audi. Сега, много години по-късно, все още можете да намерите запазен екземпляр на разумна цена.

3. Audi A4 B5 (1994-2001)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)


Audi A4 в каросерията B5 е точно колата, която направи германската марка наистина популярна през 90-те години. Външността на автомобила наподобява по-престижни модели, а вътре шофьорът го очаква традиционното високото качество на интериора на Audi. На вторичния пазар има много екземпляри, но си струва да се обърне внимание на версиите на четирите колела Quattro и Quattro Sport. Тези автомобили скоро ще се превърнат в класика.

4. Toyota RAV4 (1994-2000)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)


Toyota RAV4 първо поколение (XA10) е изградена на платформа, която използва елементи от седаните Corolla и Carina, така че колата може да има както предно, така и задвижване на всички колела. RAV4 беше добре купуван поради факта, че японският кросоувър се оказа компактен, като хечбек, но в същото време много здрав и проходим. Според много журналисти моделът е изпреварил времето си. Сега всички виждаме колко популярни са компактните кросоувъри.

5. Peugeot 406 (1995-2005)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)


Peugeot 406 е последният голям седан на известната френска компания, който би могъл да издържи на конкуренцията от "германците". Колата се появи на пазара по времето, когато седаните от Ford, Opel, Renault и Citroën все още са водещи в "играта". Сега ще бъде трудно да се намери Peugeot 406 в добро състояние, но ако се доберете до запазена кола с дизел, то може да го считате за голям късмет. Френските дизели от 90-те са удивително евтини и икономични работни коне.

6. Ford Focus I (1997-2004)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)


През 1997 г. Ford пусна кола, която беше еднакво добра в различните си изпълнения: седан, хечбек или комби. Това беше първият модел, в който водачите видяха новия стил на американската компания. Ford Focus се продава добре и сега на и на вторичния пазар все още можете да намерите запазени екземпляри.

7. Toyota Celica T230 (1999-2006)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ I)


Toyota Celica от седмо поколение е автомобил, който не е толкова разпространен, но ако попаднете на добър екземпляр, той трябва да бъде взет без колебание. Да кажеш, че колата не изглежда спортно, означава да не кажеш нищо. Колата тежи само 1200 кг, така че мощността на 1.8-литровия четирицилиндров двигател е предостатъчна за една отлична динамика.

ЧАСТ II