Отидете към основна версия

14 136 20

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

  • кросоувъри-
  • инвестиция-
  • обезценяване

От доста време насам (за съжаление не и у нас), тенденцията за покупка на нов автомобил и подмяната му след тригодишна експлоатация набира популярност. Вече е практика шофьорите на Запад на всеки три до пет години да „актуализират“ автомобилите си.

И тъй като сега компактните кросоувъри се търсят най-много, ще ви покажем моделите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация. популярността на компактните кросоувъри повишава цените им и на вторичния пазар, а сред лидерите по най-слабо обезценяване са корейски, японски и германски предложения

Kia Sportage

Популярната и у нас "корейка" - Kia Sportage не бърза да поевтинява. При автомобила от четвърто поколение цената пада с 11% за първата година и само с 5% - за следващите две години.

Honda CR-V

Япоският бестселър при кросоувърите на марката също демонстрира динамика на бавен спад на цените. Едногодишните предложения са по-евтини само с 5%, двугодишните - с 11%, но тригодишните - с 20%.

Toyota RAV4

Прекият конкурент на CR-V също губи малко като цена. Кросоувърът Toyota RAV4 отдавна е постоянно в списъка на най-продаваните автомобили и може успешно да се препродаде на вторичния пазар. Средно едногодишните RAV4 губят само 10% от цената, двугодишните - 12%, а тригодишните - 22%.

Mazda CX-5

Средно собствениците на кросоувъра Mazda CX-5 губят около 12% от първоначалните разходи през първата година. Не разглеждаме две и три годишни екземпляри, тъй като те са от старата версия преди рестайлинга.

Volkswagen Tiguan

На вторичния автомобилен пазар можете да намерите много компактни кросоувъри от Европа, но този, който запазва най-добре цената си след първите три години е Volkswagen Tiguan. Средно едногодишните Tiguan-и губят само 11% от цената, двугодишните - 14%, а тригодишните - 24%.

Nissan Qashqai

Но не всички японски модели обаче имат успех на вторичния пазар. Стабилно търсен, като нов - Nissan Qashqai очевидно не е най-добрата инвестиция в сравнение с конкурентите. Двугодишните екземпляри на пазара са средно със 27% по-евтини от новите Qashqai, а тригодишните вече губят 37%.

Поставете оценка:
Оценка 3 от 15 гласа.

Свързани новини