15 Февруари, 2021 13:49 14 150 20

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

  • кросоувъри-
  • инвестиция-
  • обезценяване
Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация - 1

От доста време насам (за съжаление не и у нас), тенденцията за покупка на нов автомобил и подмяната му след тригодишна експлоатация набира популярност. Вече е практика шофьорите на Запад на всеки три до пет години да „актуализират“ автомобилите си.

И тъй като сега компактните кросоувъри се търсят най-много, ще ви покажем моделите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация. популярността на компактните кросоувъри повишава цените им и на вторичния пазар, а сред лидерите по най-слабо обезценяване са корейски, японски и германски предложения

Kia Sportage

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Популярната и у нас "корейка" - Kia Sportage не бърза да поевтинява. При автомобила от четвърто поколение цената пада с 11% за първата година и само с 5% - за следващите две години.

Honda CR-V

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Япоският бестселър при кросоувърите на марката също демонстрира динамика на бавен спад на цените. Едногодишните предложения са по-евтини само с 5%, двугодишните - с 11%, но тригодишните - с 20%.

Toyota RAV4

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Прекият конкурент на CR-V също губи малко като цена. Кросоувърът Toyota RAV4 отдавна е постоянно в списъка на най-продаваните автомобили и може успешно да се препродаде на вторичния пазар. Средно едногодишните RAV4 губят само 10% от цената, двугодишните - 12%, а тригодишните - 22%.

Mazda CX-5

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Средно собствениците на кросоувъра Mazda CX-5 губят около 12% от първоначалните разходи през първата година. Не разглеждаме две и три годишни екземпляри, тъй като те са от старата версия преди рестайлинга.

Volkswagen Tiguan

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

На вторичния автомобилен пазар можете да намерите много компактни кросоувъри от Европа, но този, който запазва най-добре цената си след първите три години е Volkswagen Tiguan. Средно едногодишните Tiguan-и губят само 11% от цената, двугодишните - 14%, а тригодишните - 24%.

Nissan Qashqai

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Но не всички японски модели обаче имат успех на вторичния пазар. Стабилно търсен, като нов - Nissan Qashqai очевидно не е най-добрата инвестиция в сравнение с конкурентите. Двугодишните екземпляри на пазара са средно със 27% по-евтини от новите Qashqai, а тригодишните вече губят 37%.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Behemoth

    7 7 Отговор
    Е то ако не губят от цената си бързо значи късно достигат до българските авторитети..такваз кола не ми я фали...

    Коментиран от #14

  • 2 Вересиите боже

    31 2 Отговор
    Поредната изсмукана от престите, зле преведена статия. Даже не се споменава за кой пазар са цитираните цифри и от къде са взети.
    Преписвачът толкова го е срам от нацвъканото, та дори не се е подписал

    Коментиран от #6

  • 3 Ойчо

    45 20 Отговор
    Има нещо вярно само за Хондата и Тойотата. Кия е типичната служебна кола, измести дори Шкода, на старо няма продаване, ако ще и на половин цена. Мазда е пословичен гнилоч, Кашкая има твърде много френска кръв, а Тигуана е синоним на проблеми.

    Коментиран от #4, #12

  • 4 qwerty

    10 20 Отговор

    До коментар #3 от "Ойчо":

    Имам познат, който си купи чисто нова Мазда ЦХ5 бензин и само ядове с двигателя и маслото. Той е механик и не може да се оправи. 10-на пъти в официалния сервиз и накрая: ми те са такива и вдигнали рамене. Чудя се защо не я върнал, но той си знае.

    Коментиран от #8, #9

  • 5 ФЕН

    14 7 Отговор
    Нещо не разбрах точно тези модели губят бързо цена !!!Натретата година са 1/2 от цената си ...къде е уловката ? Тези коли като нови са 60-70К лв на трета са 35-37 К лв . максимум ...Сменете си заглавието на статията
  • 6 Гошето

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Вересиите боже":

    Е как бе. Това е Радо гения...
  • 7 един от многото

    6 5 Отговор
    Въпрос на вкус , но нито един от тези кросоувъри не ми хваща окото.
  • 8 Събуди се

    15 1 Отговор

    До коментар #4 от "qwerty":

    Няма кой да ти повярва, пишеш пълни глупости незнайно защо.
  • 9 Jezza

    23 0 Отговор

    До коментар #4 от "qwerty":

    Като собственик на бензинов Sky-G купен чисто нов 2014-а, на който вече наближавам навъртени 100хил.км. мога да ти кажа само, че не само двигателя, а изобщо никакви проблеми не съм имал с колата. Най-смешното в това, което пишеш е, че точно тези двигатели в момента на пазара са едни от най-безпроблемните. Ако беше писал за дизеловите, щеше да звучиш по-убедително.
  • 10 Въшльо

    18 0 Отговор
    Още един разбирач механик който поправя Мазди пред блока!😀👏
  • 11 Буха ха

    1 2 Отговор
    Въпреки че не е споменато директно, статията касае продажби, обезценяване и остатъчна стойност на вторичния пазар в Бангладеш.
  • 12 милев

    8 4 Отговор

    До коментар #3 от "Ойчо":

    Относно КИА.Продава се много лесно на вторичен пазар и на много добра цена.От личен опит.Купена за 23600лв. след 5г. продадена за 15 000лв.Смятайте процентите.Продадох я за два дни.

    Коментиран от #15

  • 13 Наблюдател

    2 0 Отговор
    Като кросоувър марка и модел ми допада Форд Пума. Направих тест-шофиране на автомобила и останах доволен-бензиновия агрегат има достатъчно мощност, макар 125к.с да не са от най-големите, но за сметка на това интериора вътре е изключително приятен. Окачването,ходова част на ниво.
  • 14 сектант

    7 5 Отговор

    До коментар #1 от "Behemoth":

    кросоувъра е като джендъра - не знае джип ли е, не знае семеен миниван ли е, не знае кола ли е, общо взето много говори за задкормилното му устройство

    Коментиран от #19

  • 15 Корега

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "милев":

    Много добре, колега. Точно така. Българина харесва евтини автомобили.
  • 16 Лудогорец 9

    9 1 Отговор
    имам мазда 3 бензин 2018 купена нова в момента е на 110 000 км и абсолютно никакви проблеми не съм имал с нищо ! Някои хора говорят глупости...
  • 17 стефан

    4 1 Отговор
    Карам Бентли Континентал от 2015 година, до момента имам 900 000 километра пробег. икаква грижа, освен заплата на шофьора и бензин, няма проблеми.

    Коментиран от #18

  • 18 Оцелих ли

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "стефан":

    ? Караш опел корса,ако караш бентли няма да имаш време по форумите...
  • 19 Рапон

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "сектант":

    хахаххахахах , циркаджия ,ти имаш пари само за телефон
  • 20 БОЙКО

    0 0 Отговор
    КАТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ПРОДАДЕТЕ НЕЩО , НЕ МИ ГО ХВАЛЕТЕ ЧЕ МЕ ОБЗЕМАТ СЪМНЕНИЯ , ЩОТО ВСЪЩНОСТ СЪМ ПРОДАВАЧ НА МОРГИТЕ КОИТО КУПУВАТЕ !