От доста време насам (за съжаление не и у нас), тенденцията за покупка на нов автомобил и подмяната му след тригодишна експлоатация набира популярност. Вече е практика шофьорите на Запад на всеки три до пет години да „актуализират“ автомобилите си.
И тъй като сега компактните кросоувъри се търсят най-много, ще ви покажем моделите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация. популярността на компактните кросоувъри повишава цените им и на вторичния пазар, а сред лидерите по най-слабо обезценяване са корейски, японски и германски предложения
Kia Sportage

Популярната и у нас "корейка" - Kia Sportage не бърза да поевтинява. При автомобила от четвърто поколение цената пада с 11% за първата година и само с 5% - за следващите две години.
Honda CR-V

Япоският бестселър при кросоувърите на марката също демонстрира динамика на бавен спад на цените. Едногодишните предложения са по-евтини само с 5%, двугодишните - с 11%, но тригодишните - с 20%.
Toyota RAV4

Прекият конкурент на CR-V също губи малко като цена. Кросоувърът Toyota RAV4 отдавна е постоянно в списъка на най-продаваните автомобили и може успешно да се препродаде на вторичния пазар. Средно едногодишните RAV4 губят само 10% от цената, двугодишните - 12%, а тригодишните - 22%.
Mazda CX-5

Средно собствениците на кросоувъра Mazda CX-5 губят около 12% от първоначалните разходи през първата година. Не разглеждаме две и три годишни екземпляри, тъй като те са от старата версия преди рестайлинга.
Volkswagen Tiguan

На вторичния автомобилен пазар можете да намерите много компактни кросоувъри от Европа, но този, който запазва най-добре цената си след първите три години е Volkswagen Tiguan. Средно едногодишните Tiguan-и губят само 11% от цената, двугодишните - 14%, а тригодишните - 24%.
Nissan Qashqai

Но не всички японски модели обаче имат успех на вторичния пазар. Стабилно търсен, като нов - Nissan Qashqai очевидно не е най-добрата инвестиция в сравнение с конкурентите. Двугодишните екземпляри на пазара са средно със 27% по-евтини от новите Qashqai, а тригодишните вече губят 37%.
Коментиран от #14
-5 +7
Преписвачът толкова го е срам от нацвъканото, та дори не се е подписал
Коментиран от #6
-2 +29
Коментиран от #4, #12
-19 +43
До коментар #3 от "Ойчо":
Имам познат, който си купи чисто нова Мазда ЦХ5 бензин и само ядове с двигателя и маслото. Той е механик и не може да се оправи. 10-на пъти в официалния сервиз и накрая: ми те са такива и вдигнали рамене. Чудя се защо не я върнал, но той си знае.
Коментиран от #8, #9
-18 +9
-6 +13
До коментар #2 от "Вересиите боже":
Е как бе. Това е Радо гения...
-0 +3
-3 +6
До коментар #4 от "qwerty":
Няма кой да ти повярва, пишеш пълни глупости незнайно защо.
-1 +15
До коментар #4 от "qwerty":
Като собственик на бензинов Sky-G купен чисто нов 2014-а, на който вече наближавам навъртени 100хил.км. мога да ти кажа само, че не само двигателя, а изобщо никакви проблеми не съм имал с колата. Най-смешното в това, което пишеш е, че точно тези двигатели в момента на пазара са едни от най-безпроблемните. Ако беше писал за дизеловите, щеше да звучиш по-убедително.
-0 +22
-0 +18
-2 +1
До коментар #3 от "Ойчо":
Относно КИА.Продава се много лесно на вторичен пазар и на много добра цена.От личен опит.Купена за 23600лв. след 5г. продадена за 15 000лв.Смятайте процентите.Продадох я за два дни.
Коментиран от #15
-4 +7
-0 +2
До коментар #1 от "Behemoth":
кросоувъра е като джендъра - не знае джип ли е, не знае семеен миниван ли е, не знае кола ли е, общо взето много говори за задкормилното му устройство
-3 +7
До коментар #12 от "милев":
Много добре, колега. Точно така. Българина харесва евтини автомобили.
-0 +1
-0 +8
-0 +4