ФАКТИ.БГ

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Публикувана: 15 Февруари, 2021 13:49
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7147
Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 15 гласа.

От доста време насам (за съжаление не и у нас), тенденцията за покупка на нов автомобил и подмяната му след тригодишна експлоатация набира популярност. Вече е практика шофьорите на Запад на всеки три до пет години да „актуализират“ автомобилите си.

И тъй като сега компактните кросоувъри се търсят най-много, ще ви покажем моделите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация. популярността на компактните кросоувъри повишава цените им и на вторичния пазар, а сред лидерите по най-слабо обезценяване са корейски, японски и германски предложения

Kia Sportage

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Популярната и у нас "корейка" - Kia Sportage не бърза да поевтинява. При автомобила от четвърто поколение цената пада с 11% за първата година и само с 5% - за следващите две години.

Honda CR-V

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Япоският бестселър при кросоувърите на марката също демонстрира динамика на бавен спад на цените. Едногодишните предложения са по-евтини само с 5%, двугодишните - с 11%, но тригодишните - с 20%.

Toyota RAV4

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Прекият конкурент на CR-V също губи малко като цена. Кросоувърът Toyota RAV4 отдавна е постоянно в списъка на най-продаваните автомобили и може успешно да се препродаде на вторичния пазар. Средно едногодишните RAV4 губят само 10% от цената, двугодишните - 12%, а тригодишните - 22%.

Mazda CX-5

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Средно собствениците на кросоувъра Mazda CX-5 губят около 12% от първоначалните разходи през първата година. Не разглеждаме две и три годишни екземпляри, тъй като те са от старата версия преди рестайлинга.

Volkswagen Tiguan

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

На вторичния автомобилен пазар можете да намерите много компактни кросоувъри от Европа, но този, който запазва най-добре цената си след първите три години е Volkswagen Tiguan. Средно едногодишните Tiguan-и губят само 11% от цената, двугодишните - 14%, а тригодишните - 24%.

Nissan Qashqai

Кросоувърите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация

Но не всички японски модели обаче имат успех на вторичния пазар. Стабилно търсен, като нов - Nissan Qashqai очевидно не е най-добрата инвестиция в сравнение с конкурентите. Двугодишните екземпляри на пазара са средно със 27% по-евтини от новите Qashqai, а тригодишните вече губят 37%.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Behemoth
1 Отговор
Е то ако не губят от цената си бързо значи късно достигат до българските авторитети..такваз кола не ми я фали...

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +7

Вересиите боже
2 Отговор
Поредната изсмукана от престите, зле преведена статия. Даже не се споменава за кой пазар са цитираните цифри и от къде са взети.
Преписвачът толкова го е срам от нацвъканото, та дори не се е подписал

Коментиран от #6


Оценка:
-2 +29

Ойчо
3 Отговор
Има нещо вярно само за Хондата и Тойотата. Кия е типичната служебна кола, измести дори Шкода, на старо няма продаване, ако ще и на половин цена. Мазда е пословичен гнилоч, Кашкая има твърде много френска кръв, а Тигуана е синоним на проблеми.

Коментиран от #4, #12


Оценка:
-19 +43

qwerty
4 Отговор

До коментар #3 от "Ойчо":


Имам познат, който си купи чисто нова Мазда ЦХ5 бензин и само ядове с двигателя и маслото. Той е механик и не може да се оправи. 10-на пъти в официалния сервиз и накрая: ми те са такива и вдигнали рамене. Чудя се защо не я върнал, но той си знае.

Коментиран от #8, #9


Оценка:
-18 +9

ФЕН
5 Отговор
Нещо не разбрах точно тези модели губят бързо цена !!!Натретата година са 1/2 от цената си ...къде е уловката ? Тези коли като нови са 60-70К лв на трета са 35-37 К лв . максимум ...Сменете си заглавието на статията

Оценка:
-6 +13

Гошето
6 Отговор

До коментар #2 от "Вересиите боже":


Е как бе. Това е Радо гения...

Оценка:
-0 +3

един от многото
7 Отговор
Въпрос на вкус , но нито един от тези кросоувъри не ми хваща окото.

Оценка:
-3 +6

Събуди се
8 Отговор

До коментар #4 от "qwerty":


Няма кой да ти повярва, пишеш пълни глупости незнайно защо.

Оценка:
-1 +15

Jezza
9 Отговор

До коментар #4 от "qwerty":


Като собственик на бензинов Sky-G купен чисто нов 2014-а, на който вече наближавам навъртени 100хил.км. мога да ти кажа само, че не само двигателя, а изобщо никакви проблеми не съм имал с колата. Най-смешното в това, което пишеш е, че точно тези двигатели в момента на пазара са едни от най-безпроблемните. Ако беше писал за дизеловите, щеше да звучиш по-убедително.

Оценка:
-0 +22

Въшльо
10 Отговор
Още един разбирач механик който поправя Мазди пред блока!😀👏

Оценка:
-0 +18

Буха ха
11 Отговор
Въпреки че не е споменато директно, статията касае продажби, обезценяване и остатъчна стойност на вторичния пазар в Бангладеш.

Оценка:
-2 +1

милев
12 Отговор

До коментар #3 от "Ойчо":


Относно КИА.Продава се много лесно на вторичен пазар и на много добра цена.От личен опит.Купена за 23600лв. след 5г. продадена за 15 000лв.Смятайте процентите.Продадох я за два дни.

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +7

Наблюдател
13 Отговор
Като кросоувър марка и модел ми допада Форд Пума. Направих тест-шофиране на автомобила и останах доволен-бензиновия агрегат има достатъчно мощност, макар 125к.с да не са от най-големите, но за сметка на това интериора вътре е изключително приятен. Окачването,ходова част на ниво.

Оценка:
-0 +2

сектант
14 Отговор

До коментар #1 от "Behemoth":


кросоувъра е като джендъра - не знае джип ли е, не знае семеен миниван ли е, не знае кола ли е, общо взето много говори за задкормилното му устройство

Оценка:
-3 +7

Корега
15 Отговор

До коментар #12 от "милев":


Много добре, колега. Точно така. Българина харесва евтини автомобили.

Оценка:
-0 +1

Лудогорец 9
16 Отговор
имам мазда 3 бензин 2018 купена нова в момента е на 110 000 км и абсолютно никакви проблеми не съм имал с нищо ! Някои хора говорят глупости...

Оценка:
-0 +8

стефан
17 Отговор
Карам Бентли Континентал от 2015 година, до момента имам 900 000 километра пробег. икаква грижа, освен заплата на шофьора и бензин, няма проблеми.

Оценка:
-0 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ан Колтър
Изказването на политическия коментатор с републикански убеждения дойде по повод част от речта на Хилъри Клинтън по време на Национални конгрес на Демократическата партия
Твърдението на демократите: "Вярваме в науката", всъщност е шифър за: "ние ще затворим въглидобивните мини, стоманодобивните заводи и всеки друг производствен отрасъл, който е останал"."

Още бисери
ТОП 5