2 767 4

Не всяка суперскъпа кола е инвестиция

  • aston matrin-
  • lagonda-
  • taraf-
  • суперскъпи коли-
  • инвестиция

За шест години цената на този Aston Martin Lagonda Taraf е намаляла наполовина

Не всяка суперскъпа кола е инвестиция - 1

Добре известен факт е, че ултраскъпите и луксозни автомобили, с течение на времето, повишават цената си. Такива автомобили се разглеждат от мнозина, като инвестиция, но се оказва, че не винаги това е така. Въпреки че решението на Aston Martin да съживи марката Lagonda с модела Taraf за 1 милион долара, то не се оказа особено успешно.

Компанията направи 120 много уникални и много впечатляващи луксозни седана, за които се считаше, че ще повишават цената си във времето. Сега обаче един от тях се продава в Обединеното кралство, но доста по-евтино.

Не всяка суперскъпа кола е инвестиция

В основата на Lagonda Taraf стои изцяло алуминиевата VH архитектура на Aston Martin, макар и модифицирана, за да поддържа седан с дълга база, който е създаден да съперничи на луксозните предложения от Rolls-Royce, Bentley и Mercedes-Maybach.

Външният дизайн на Taraf е много впечатляващ и веднага го отличава от другите модели на Aston Martin. Веднага хваща окото голямата предна решетка и ъгловатите фарове, които преливат в нея. Колата също така стои на големи джанти със сребристо покритие, които перфектно пасват на сребърните акценти около страничните прозорци.

Не всяка суперскъпа кола е инвестиция

Добавка към интригуващия дизайн на Taraf е задната част с малки LED задни светлини, подчертана сребриста лента между тях и двойни ауспухови тръби с хромирано покритие. Докато мнозина платиха без проблем исканата цена от 1 милион долара за колата, когато беше нова, то сега те не са на същото мнение.

Макар Taraf да е уникален от повечето други луксозни седани, тъй като всичките му външни панели на каросерията са направени от въглеродни влакна, този конкретен екземпляр от 2016 г. е обявен за продажба чрез Nicholas Mee & Co в Обединеното кралство.

Не всяка суперскъпа кола е инвестиция

В добавка към външния му вид е интериорът Winter Wheat и Obsidian Black Caithness, където новият собственик може да се наслади и на 1000-ватова аудио система Bang & Olufsen, хладилно отделение и дървен фурнир Tamo Ash. Предлагат се и развлекателни екрани на задните седалки.

Задвижването на Taraf идва от 5.9-литров V12 мотор с атмосферно пълнене на Aston Martin, който изпомпва 540 к.с. и е съчетан с осемстепенна автоматична скоростна кутия. Обявата разкрива, че тази кола е карана само 500 км (311 мили), а цената и е само €495 000.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 8 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Абе булубъси

    15 1 Отговор
    Човек, който може да си позволи Лагонда го боли синчеца, колко му пада цената, както и за останалите му 50 коли.
  • 2 Аз Пресиан Рим 3в.пр.н.е

    7 2 Отговор
    Дори хората с пари се чудат коя да купят щото на пазара има доста скъпи марки а и въпроса е къде са концентрирани повечето богаташи.Ако са немци то те ги дават за някоя немска кола или производните и ламбо бентли и тн има нотка шовинизъм.Англичаните обедняха не е както през 60-те

    Коментиран от #4

  • 3 Религиозна информационна служба

    2 0 Отговор
    Цената и НЕ е само €495 000, а £495 000, което е около €550 000.
  • 4 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Аз Пресиан Рим 3в.пр.н.е":

    Астън Мартин заема нишата между спортен и луксозен автомобил и не е популярна марка дори и в Англия. Ако искаш да изхарчиш много пари за лукс, Бентли и Ролс са по-добри. Ако искаш спорт, Порше 911 е по-добро. Силата на Астън е при двувратите грандтурър купета с голям V12 отпред. Слагаш два куфара в багажника и минаваш 1000 километра по магистралите със средна скорост 180-200 км/ч.