Скуката настига Зевс (Арнолд Шварценегер) в живота му като гръцки бог в пенсия. Нищо не го радва, докато съпругата му Хера (Салма Хайек) не измисля начин да развесели съпруга си и тогава на сцената се появява новото BMW iX. Това помага на могъщия Зевс да си възвърне искрата, той отново намира удоволствие в живота.
Това, в най-общи линии е сюжетът от новата реклама на баварския автомобилен производител. След седемгодишно прекъсване, BMW пуска отново реклама за финалите по американски футбол Супербоул. Виждаме, че звездната двойка явно ще влезе в битката за най-добра реклама, която струва на баварците... 12 млн долара.
Последният път, когато BMW участва с реклама на Супербол, компанията промотира електрическия автомобил i3. Сега на Super Bowl 2022, който предстои да стартира в САЩ, BMW смята избора на Шварценегер да играе Зевс за невероятно успешен: след кариерата си на спортист, актьор и политик, Арни действа като борец за зелена планета и защита на климата. А дуетът с Хайек е „прекрасна комбинация от гледна точка на дълбочина и съдържание, както и на развлекателна стойност“.
Според американските медии тази година една минута реклама ще струва около 12 милиона долара. И това без да броим производствените разходи и хонорарите на звездите от мини-филма Zeus&Hera. Цената обаче ще се оправдае, ако видеото не само бъде видяно от почти 100 милиона зрители в САЩ, но и се нареди на първите редове в класацията за най-добрите реклами на Super Bowl. И шансовете му са добри.
Интересно е, че в Германия са доста скептични относно ефективността на толкова скъпа и сложна маркетингова промоция. Но германците са съгласни с едно нещо: актьорският състав е правилен, а по отношение на историята и хумора тазгодишният филм е много по-добър от предишната реклама на BMW за Супербол. Вижте Арнолд Шварценегер, Салма Хайек и BMW iX.