Вероятно всеки шофьор поне веднъж в живота си е мечтал да стане собственик на BMW, Mercedes или Audi. Красиви автомобили, за които комфортът и мощта са призвание. Но когато говорим за "употребявани" такива коли, нещата са различни.
Проблемите, с които се сблъскват собствениците им, често променят общата представа за автомобила в напълно противоположна посока, тъй като всяко посещение в автосервиз с такива автомобили извлича стотици или дори хиляди левове от джобовете им.
Има обаче и друга категория автомобили, които на практика не се нуждаят от много ремонти, а ако възникнат такива, тяхното отстраняване струва само десетки левове. Запознайте се с първия претендент за титлата "Най-евтината японска кола за поддръжка", според JapaneseCarTrade.
Това е Mazda2. Според статистиката най-голямата инвестиция, която собствениците на тези коли правят за седем години експлоатация е смяната на лагери на главините. Да, специалистите твърдят, че това е поредният "японец", който при никакви обстоятелства няма да подведе господаря си.
През 2014 г. Mazda 2 получи титлата най-надежден автомобил в света и това вдъхва увереност за успешна покупка и до днес. Цените на такива коли, произведени през периода 2008 - 2011, пи това в добро състояние, са атрактивни, но по-важна е последващото обслужване. Вижте какви екземпляри от модела се продават у нас ТУК.
Според експертите пари се харчат единствено за отстраняване на дребни дефекти по каросерията, да полират фаровете и евентуално да закупят нови гуми. По правило тук приключват инвестициите в колата, както посещенията в автосервизи, освен естествено за за смяна на масло. Въпреки че всъщност колата не е "милионер", но без проблеми ще изкара до 500 хиляди км и без да дразни собственика си с неприятни изненади.