Last news in Fakti

30 Август, 2021 13:16 48 002 64

Знаете ли кои са най-евтините за поддръжка автомобили

  • автомобили-
  • поддръжка
Знаете ли кои са най-евтините за поддръжка автомобили - 1

Надеждните и евтини за поддръжка автомобили са мечта за всеки, който търси да купи кола, независимо дали тя е нова или употребявана. Сега ви показваме една статистика, направена от руски специалисти, която може да ви е от помощ да намерите най -евтините за поддръжка автомобили.

За да намерят най-евтините автомобили за поддръжка, руснаците използват следните параметри:
Цената на задължителната поддръжка до 100 хиляди километра. Вземат се предвид обслужването, препоръчано от производителя, и цените, определяни от официалните дилъри в Европа.
Разход на гориво на 100 километра. Индикатор е комбинирания цикъл (50% град, 50% магистрала), деклариран от производителя.

Отзиви на собствениците. Когато съставяте рейтинг на евтини за поддръжка автомобили, трябва да вземете предвид честотата на повредите, сложността на т.нар. саморемонт, времето за изчакване на резервни части и средния пробег преди основен ремонт. Тази информация е невъзможно да се намери в официалните източници, така че можете да получите много по-полезна информация от рецензиите на самите потребители. И така:

Най-евтините за поддръжка европейски автомобили са Dacia Logan и Sandero (от 2012 г.) , както и Skoda Rapid.

Най-евтините за поддръжка японски автомобили са Toyota Yaris (от 2015 г.) и Nissan Almera (2012–2018)

Най-евтините за поддръжка китайски автомобили са Great Wall H5 (от 2017 г.) и Chery Tiggo (от 2018 г.). Последната се предлага у нас под марката DR.

Най-евтините за поддръжка корейски автомобили са Kia Rio (от 2017 г.) и Hyundai i20 (от 2015 г.)


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 90 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Той

    157 5 Отговор
    Знам-служебния!
  • 2 Мислещ

    99 3 Отговор
    Да, Кията беше в десятката с атмосферния 1.4. Без турбо, без ангренажен ремък, с несменяем горивен филтър, 10-годишен антифриз, иридиеви свещи за 150К км и без никаква ненужда електроника само да се скапва.

    Коментиран от #13

  • 3 Димитър Андонов

    114 20 Отговор
    Хюндай I30 еталон за качество и цена...Евтина поддръжка,предни дискове 78лв комплект,накладки 22лв, ангренажна верига пълен комплект 160лв...Имам я от 12години купена нова от магазина,и за това време никога не ми е изневерила...

    Коментиран от #4, #6, #35, #37

  • 4 мечо

    19 127 Отговор

    До коментар #3 от "Димитър Андонов":

    да се убарнеш по таван дано хората изнемогват ходат по казаните ас карам опел откаде тес пари не са ти чесни парите как не те срам ниямаш срам

    Коментиран от #8, #41

  • 5 сектант

    46 38 Отговор
    за да можеш да си позволиш личен автомобил дъстър, значи си истински късметлия в живота

    Коментиран от #58

  • 6 бай Иван

    28 29 Отговор

    До коментар #3 от "Димитър Андонов":

    Ама е караш събота и неделя до село и обратно,миеш и в гаража.
  • 7 Механик

    94 8 Отговор
    Да, знаем кои са най-евтинитеза поддръжка автомобили.
    Опел Астра- 1992-ра година, двигател C16NZ
    Ако не пия две вечери, със спестенитепаримога да и подменя цялата ходова част + спирачните наладки. Ако не пия още една вечер, съм подменил и ремъците + филтрите.

    Коментиран от #20, #36

  • 8 Дърт джипси

    39 6 Отговор

    До коментар #4 от "мечо":

    Ей ромале,това са 30хилки кво завиждаш.
  • 9 Алексей

    136 4 Отговор
    Замисля ли сте се, колко поскъпнаха автомобилите. Една Корола с всички екстри 2000 година струваше 17 000 лв. Днес една Корола с всички екстри струва над 60 000 лв. В САЩ една Корола от 80-те до ден днешен струва 20 000 долара, а хибридна корола струва 23 000 долара. В Европа не е изгодно нито да се работи нмито да се живее.

    Коментиран от #11, #44, #48

  • 10 Anton

    43 8 Отговор
    Карам Дачия Сандеро 2014 г., купена в края на 2019 км на 68 500 реални км (проверени в офиц. представителство), сега е на 92 000 км. Общо взето евтина за потдръжка (няма и много екстри) и не ми прави проблеми.
  • 11 хехехе

    24 8 Отговор

    До коментар #9 от "Алексей":

    Това е заради немците иначе кой ще им купува голфа
  • 12 киа рио

    38 1 Отговор
    За Кия Рио не е вярно, миналото лято се наложи да сменя жило на скоростния лост,, и познаите колко ме изтрускаха в официалния сервиз на Кия,(защото само там го имаше като резервна част) - 580лв..!!! Алтернативата бе да си го поръчам сам от алтернативни резерни част и доставката бе 45дни и,без гаранция.??

    Коментиран от #62

  • 13 Гост

    24 16 Отговор

    До коментар #2 от "Мислещ":

    Карай си го ти тоя астматик. На магистрала на пета предавка не може да поддържа скорост. Наклон нагоре и почва да намалява. За изпреварвания не отварям дума въобще

    Коментиран от #38

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Ай стига бе

    4 9 Отговор
    намерили кого да цитират.
  • 16 Фейк

    35 11 Отговор
    И какво ще поддържаме?? Двигател или крушки?

    Защото в статията не е посочен нито двигател нито нищо.

    Дизелова Дачия има само съединител 1200 лв и дюзи по 650 лв бройката.

    На тия статии могат да се вържат само лаиците
  • 17 Ко речи

    18 5 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Вземат се предвид обслужването и
    Разход на гориво на 100 километра.

    И то кога смяната на масло и колко бензин сипвам се смята за поддръжка?
  • 18 Daro

    111 7 Отговор
    Само да ви кажа, че живеейки в Бенелюкса виждам и в Белгия и в Нидерландия, че масово има страшно много нови Сандеро. И още нещо. Тука скоростите страшно ги ограничиха. В градската част, по квартали и жилищни райони скороста е 30 км/ч и за скорост 32 км/ч глобата е около 200 евро, в зависимост от доходите, но толкова средно при среден доход 6 000 евро. При 2 000 евро е 80 евро глобата.
    По магистраллите от 6:00 сутринта до 10:00 и следобед от 15:00 до 20:00 скороста е ограничена на 70 км/ч от 10:00 до 15:00 и от 20:00 до 22:00 скороста е ограничена до 90 км/ч, а нощно вереме от 22:00 до 06:00 сутринта е без ограничение, което значи на максималната разрешена за магистрала 110 км/ч. При тези перфектни магистрали, осветени извънградовете, хубава маркировка няма скорости над 110 км/ч. Глобите са жестоки. Всеки кара под максималната допустима скорост. Няма както в БГ всеки да превишава с поне 10 км/ч максималната скорост, защото няма глоба. Тук има глоби, за всеки км отгоре. Абсолютно същото е и в Австрия и в Швейцария. И тогава за какво са им коли над 100 коня. Няма къде да се вдига скорост над 110 км/ч, освен на писти. Хората си търкалят колите, за да си вършат работа, а не за да си задоволяват егото и да вадят с него очите на другите. Само супербогатите карат бързи и суперскъпи коли, но ги карат бавно и не мачкат с тях хората наоколо си, защото тежко им и горко в тези 4 държави.

    Коментиран от #24, #40

  • 19 Хасан

    21 21 Отговор
    ами рено симбол произведено е турция,,супер надеждна кола и с по ефтина подръжка от дачия

    Коментиран от #32, #54

  • 20 Луд

    41 7 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Ако не пиеш две вечери и изтрезнееш ,ще я продадеш за скраб и ще купиш нова/15 годишна/ кола.
  • 21 сектант

    29 8 Отговор
    Само Дачия и тесни п...и
  • 22 Тачо Холандеса

    15 20 Отговор
    Голф му е макята.У краен сучей Астра.Инако служебна.
  • 23 Сандеро

    40 2 Отговор
    Да знам-Дачия. Чисто ново Сандеро - първо обслужване в сервиза - масло и всички филтри+ реглаж клапани (щото е с фабрична газ и тва е задължително) - 206 лв ми беше фактурата. Който се похвали с по-ниска стойност фактура за гаранционно обслужване на нова кола- ще го черпя каса бира и кило луканка.

    Коментиран от #26

  • 24 47 годишен

    89 12 Отговор

    До коментар #18 от "Daro":

    Така е колега, но който не е излизал от родното си село е трудно да му обясниш как живеят хората в Нидерландия.
    И е трудно да обясниш , че България е една от много малкото страни в целия свят със 140 км/ч ограничение на магистрала. Целия свят е 110 ,120 или най много 130. Прословутите немски аутобани б ез ограничение - почти не са останали. Ама тва нема ка да го обясниш на бастуните български с Пасат ТДИ на 18 години с изтъбушени катализатори и ДПФ-и , който прави 10метра димна завеса след него , при изпреварване. Нема къ.

    Коментиран от #25

  • 25 бг еко фалш

    27 12 Отговор

    До коментар #24 от "47 годишен":

    От както евросъюза дава пари на Еко НПО-та големи еколози станахте.

    Като ви спрат парите от които се хрантутите и екологията ще ви се изпари като дима от ТДИ-то

    Коментиран от #28

  • 26 Борисов

    30 21 Отговор

    До коментар #23 от "Сандеро":

    Мазерати Квадра порте-влезе в бокса на 5000км.за 1-во гаранционно обслужване в Италия, Генуа. Смяна масло двигател, филтър маслен, въздушен, полени. Качиха го на подемник-оглед ходова част. Проверка климатик, светлини. Всичко 99,50 евро фактура в кеш. Но това не беше всичко-безплатна автомивка и полиране. Но и това не беше всичко-безплатен транспорт на платформа до място, посочено от клиента, като колата беше обвита в предпазен калъф, подарък от дилъра на марката.

    Коментиран от #27, #49, #59

  • 27 аууууууу

    49 10 Отговор

    До коментар #26 от "Борисов":

    Да и като се събудиш- гледаш спал си на мокри вестници.
    99 евра ,само литър масло не мойш плати на тва Мазерати.

    Коментиран от #31, #43

  • 28 47 годишен

    74 6 Отговор

    До коментар #25 от "бг еко фалш":

    Колега, на мен никой нищо не може да ми спре. Работя в чужда фирма ,плащат ми добре и си карам нова кола. Не бих казал , че ми дреме много за екологията. Ограниченията не са само за екология. Те са поставени , за такива кухи глави ,като българските, дето карат по Тракия с 200 и светкат на нормалните хора ,дето са излезли да изпреварят един камион и не могат да се приберат за 2 секунди, защото не са с Ф1.

    Коментиран от #51

  • 29 генчо

    33 9 Отговор
    Най евтината оподръжка има колата която не се чупи ,а най здравите автомобили са тойота ,арабите не са глупави хора ,то и друго там неиздържа

    Коментиран от #30

  • 30 Д фен

    25 5 Отговор

    До коментар #29 от "генчо":

    арабите навремето караха фиат и пежо имам много снимки когато бях там.

    Коментиран от #52

  • 31 Може може

    19 0 Отговор

    До коментар #27 от "аууууууу":

    Ако крайната цена на мазератиту му е била с 20000 евро повече е ясно че си е предплатил сервиза и може се фали у сайто
  • 32 Оффф

    8 10 Отговор

    До коментар #19 от "Хасан":

    Карал съм такъв кенеф по-неудобна
    кола няма като минеш 100 километра с нея и излизаш от колата като дъвкано кенгуру
  • 33 Petkov

    26 9 Отговор
    Дачия Логан - НИКОГА ВЕЧЕ!!! Побеля ми косата. Евтини части ли? На цената на VW!!! Едва успях да я набутам на едни цигани почти без пари. Евтиното излиза МНОГО, МНОГО СКЪПО!!!!
  • 34 агент07

    22 0 Отговор
    най-евтината проддръжка е на каруцата!
  • 35 Андре

    11 2 Отговор

    До коментар #3 от "Димитър Андонов":

    Още е малка, мине ли 18г ще ти изневери ...
  • 36 Андре

    17 0 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Ти може и да не пиеш и месец, ама тя лока маслото като жаден дървар ...
  • 37 оня с коня

    4 16 Отговор

    До коментар #3 от "Димитър Андонов":

    даде ама всичко това което си изброил са китайски части,а между нас казано Хюндай е пълен боклук аз сам Хонда сивик нова от магазина само обслужвал и карам вече 170к км не съм имал грижи т.е 3 години а ти за 12 години колко километра и навъртя
  • 38 Ти пък

    28 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Големия състезател изпреварвач и каскадьор.И какво като е 1.3 или 1.4 все бързате за гроба.Ще стигнеш с 30мин. по-бързо от мен да не са и 20.И с глоба 700стотака анадънмо.
  • 39 dddnn

    5 4 Отговор
    В днешно време няма кола за евтина поддръжка и трабант от онова време да е ще ти излезе сума ти разходи не е.задължително да е ултра скъпата нов модел кой може да си позволи така освен мутрите
  • 40 чичака

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "Daro":

    я пак със колко км. превишават в бг по магистралата?
  • 41 Поздравления

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "мечо":

    За мечка се справяш много добре с българския!
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 ттт

    3 2 Отговор

    До коментар #27 от "аууууууу":

    Като ти пише "климатик" и повече няма нужда да четеш. Знаеш, че е фейк.
  • 44 7437

    2 4 Отговор

    До коментар #9 от "Алексей":

    Да ама заплатите бяха 300 -500 лева през 2000 година, а сега за 1500-2000 лева. Според мене сметката излиза.
  • 45 Селянинът с кололото

    7 1 Отговор
    Пасат 1991, кой ще каже коментар...
  • 46 кико

    12 3 Отговор
    ...имах рено канго 1,4 бензин 98-а. за 180-200 К четири пъти правех глава накрая „нов“ мотор... беше жълто, караш канго поддържаш ламборджини. Яд ме е че не си взех още тогава вместо кангото ламборджини-досега щях да съм го излежал...
  • 47 Практик

    4 11 Отговор
    Рено е по добре от Пежо ,но пак си остава нескопосан от към инженерна мисъл.То и Форд беше кола но Пежото му разказа играта.Карам си германеца и повече не коментирам,от Тойота ме обзема страх.Шкодата е много дървена и по добре че новите модели са с полски части та да им пада реномето за надежни автомобили
  • 48 жоро

    11 1 Отговор

    До коментар #9 от "Алексей":

    Браво, точно е. Но в САЩ е див капитализъм, конкуренцията е жестока. борбата е безмилостна. в Европа си е социализъм, при това в ЕУ иконмиката е планова, по петилетки се раздават парите, целево. Има квоти, например за маслини: Испания да изкорени 30% от маслинените си масиви, защото отстъпва дял на Гърция. Едно време се викаше СИВ. Затова засранията в Европа е голяма.
  • 49 Чичка

    6 0 Отговор

    До коментар #26 от "Борисов":

    Ама къде беше посоченото от клиента място - на въртележката в луна парка ли?
  • 50 Бор

    2 0 Отговор
    Фият уикенд Бразилия е,, дървен, но добър, 4. Толедо то не знам
  • 51 Д др ххклл

    0 6 Отговор

    До коментар #28 от "47 годишен":

    Като испреварват да дават гас ане да карат с авто пилота ида ги чакаш 20 секунди или караш или не
  • 52 карачо

    4 2 Отговор

    До коментар #30 от "Д фен":

    Доста арабски държави съм обиколил и фиат така и не видях. Виж, Пежо караха, но само тези, които търгуваха петрол с Франция. Те им даваха петрол, а франсетата Пежа, а не да са ги карали, защото са много убави, а защото им излизаха без пари. А Тойоти карат, защото знаят какво е качество и с какво няма да останат насред пустинята в жегите. Ако не знаеш тойота е единствената марка, която е спечелила война. Истинска война. Бързо пускай търсачката да се ограмотиш и си прави изводите къде е истината!

    Коментиран от #53, #55

  • 53 Д фен

    4 0 Отговор

    До коментар #52 от "карачо":

    Моят татко работеше в Либия и много добре знам какво е карал ама ти сигурно не си бил роден професоре
  • 54 Шишо

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "Хасан":

    Тоя симбол го платих тройно. Гумен маншон държи маслото в скоростната кутия. Смених три скоростни кутии. Окабеляването покрай двигателя го направили за економия с алуминиеви проводници, те като реотани им изгоряла изолацията и си контактуват както си искат. Охлаждащата система е пълен кошмар. Няма как да седнеш на задната седалка без да си одариш главата....
  • 55 хо ха

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "карачо":

    евтина подръжка и тойта знаеш ли смяната само на съединитела на хайлукса струва 1 кола
  • 56 Дачия

    7 2 Отговор
    Само Дачия! Евтина поддръжка и надеждна техника.Новата народна кола.По западна Европа ги карат масово.

    Коментиран от #57

  • 57 знам знам

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "Дачия":

    карат ги социално слабите дето са на помощи
  • 58 Ивайло

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Като работиш за 1200-1300лв. що да не си купиш кола за 15000на изплащане по 100лв на месец
  • 59 robi

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Борисов":

    Е това какъв таралеж е, мани мани.Само да навърти 20 000 30 000 км и се почва.
  • 60 robi

    3 1 Отговор
    Тлефона ми е 2 бона, тениската ми е 150 лева , маратонките 300 кинта,очила 400 кинта, колата ми е 2500 лева- Опел Астра бате -бате. Евтино, караш много, здрава кола, евтина за подръжка, на бензиностанцията зареждам до горе винаги. БМВ- колата 30 бона, джоба ми скъсан, зареждам по 10-15 лева, ланче, позлатено, цайси реплика, щото съм тарикатче. Аз избирам първото.
  • 61 ивелин

    2 0 Отговор
    Мисlя,че е вярно защото преди години ползвах различни марки (сменях масла, филтри, ремъци което трябва да се сменя навреме ) нямах никакви проблеми но когато купих немски след (2009 произведени) разбрах какво значи да имаш кола- проблемите нямаха край по-сервизите, едно сменяш друго се разваля и няма край накрая едно разбрах,че съм "живял" в миналото сляпо съм вярвам на немската техника качеството на колите им .Сега вече, никога не бих купил немска кола.( това е лично мое мнение всеки сам има право да решава каква кола да купува)
  • 62 Йдкие

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "киа рио":

    За какво ти е гаранция на жилчо
  • 63 незнайко

    0 0 Отговор
    Все нови автомобили произведени преди 10 години След още 10 години ще са в МОРГАТА !!!

    Коментиран от #64

  • 64 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "незнайко":

    В моргата с изгнили ламарини !!! Това е бъдещето.