Най-новият проект на тунинг ателието Brabus е високопроходимият автомобил Crawler, който макар и да наподобява G-класата на Mercedes, двете коли имат само обща оптика. Всички останали компоненти и възли са подложени на сериозна ревизия, а много от тях са изградени от нулата.
Crawler се задвижва от битурбо двигател Brabus Rocket 900, проектиран на базата на мотора AMG V8. Обемът му е увеличен до 4.4 литра, а мощността му е 900 конски сили. Заявеното време за ускорение от място до 100 км/ч е само 3.4 секунди.
Особеността на Crawler е, че това е първият автомобил Brabus, построен върху шаси по собствен дизайн, с оригинални пружини и амортисьори. Базира се на стоманена пространствена рама, независимо окачване на алуминиеви щанги отпред, Цял мост отзад, а просветът достига 530 милиметра (при обикновена G-Klasse е 205 милиметра).
Двигателят, както вече споменахме също е доста форсиран. Обемът е увеличен от четири на 4.4 литра и са инсталирани по-ефективни компресори. В резултат на това мощността на двигателя е 900 конски сили, а максималният въртящ момент - 1 050 Нм.
Моторът работи в тандем с деветстепенна автоматична скоростна кутия, а задвижването е на всички колела. Максималната скорост на Crawler е ограничена до 160 километра в час от съображения за безопасност. Всъдеходът е проектиран специално за каране по пясък.
По-конкретно колата е предназначена за пресечени местности в дюни, За целта всъдеходът е подсилен с алуминиеви и кевларени панели и е "обут" с гуми Maxxis Razr MT. Корпусът е изработен от въглеродни влакна, така че Crawler е с половин тон по-лек от Mercedes-AMG G 63.
Колата няма врати и прозорци, а в кабината има два чифта седалки с четири точкови колани, както и панел, който е мигрирал от стандартната G-Klasse. Друг 12-инчов дисплей е разположен пред предния пътник, а автомобилът разполага и с специална GPS навигация.