Mercedes-Benz публикува снимки и частично разкри характеристиките на новия Mercedes-AMG G 63 4x4². Всъдеходът получи окачване с огромен клиренс от 361 мм, четирилитров турбо двигател с мощност 585 конски сили, нов салон и 22-цолови джанти. Предполага се, че цената му ще бъде от порядъка на 250 хиляди евро.
Информация за новия Mercedes-AMG G 63 4x4² се появи на германския уебсайт на компанията. Вярно е, че засега са разкрити само основните моменти, така че голямата премиера, очевидно, тепърва предстои. Но вече е ясно, че всъдеходът е финализиран, за да се подобри геометричната му способност за проходимост.
В цифри това изглежда така: клирънсът се е увеличил от 238 на 361 милиметра, дълбочината на газене - от 700 на 910 милиметра, а ъгълът на атака - от 27 на 40 градуса. G 63 4x4² също разполага с 22-цолови джанти, LED светлини на покрива, нов капак за резервно колело и видим екстериорен декор от въглеродни влакна.
За тапицерия са използвани кожа Nappa и микрофибър Dinamica. Под капака на всъдехода е стандартен битурбо осмак с обем четири литра, развиващ 585 конски сили и 850 Нм въртящ момент. Трансмисията е деветстепенна автоматична. До първите 100 км/ч G 63 4x4² ускорява за 4.6 секунди, като консумира средно 20 литра бензин на 100 километра.
Разбира се, това е най-екстремната версия на G-класата. Но за тези, които намират това за недостатъчно, има и Brabus Crawler – първият автомобил на собствено шаси на Brabus.
Вездеходното превозно средство е базирано на стоманена "космическа" рамка. Заявения просвет - 530 мм. Оборудването включва модернизирано задвижване, защита от алуминий и кевлар и битурбо мотор Brabus Rocket 900, който развива 900 сили и 1050 Нм въртящ момент.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гацо
Коментиран от #3
10:37 16.06.2022
2 редник
Много екологично... мда-а...
Коментиран от #6, #7
10:39 16.06.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Некой си
11:40 16.06.2022
6 Реалност
До коментар #2 от "редник":
20 ако я караш по най икономичния начи если я настъпиш 40 .11:48 16.06.2022
7 Така е!
До коментар #2 от "редник":
Грозното кубче на Mercedes харчи много и не върви в сравнение с клина от неръждаема стомана на Тесла, който е много по-мощен, но минава повече километри с едно зареждане и е много по-бърз. И даже много по-грозен от кубчето. Вероятно и по-проходим, предвид по-големия клирънс и доста по-големия въртящ момент благодарение на четирите отделни двигателя - по един за всяко колело. Истинско 4 по 4 , а не един двигател да разпределя мощност на 4 колела.Коментиран от #8
12:43 16.06.2022
8 Некой си
До коментар #7 от "Така е!":
Първо, клинът още го няма наличен.Второ, мини с клина с едно зареждане Кътина-Джуренец-Чукава-Мургаш-Баба, ноември месец и ела тогава да ми го хвалиш.
Аман от паркетни офроудъри!
Дето кал са виждали само по Дискавъри.
Коментиран от #9
13:02 16.06.2022
9 Ти да видиш!
До коментар #8 от "Некой си":
Първо, клинът още го няма наличен.То пък това кубче от статията сигурно го има налично? Ако съдим от статията, дори и премиера няма още, камо ли производство, камоли наличност!
Второ, мини с клина с едно зареждане Кътина-Джуренец-Чукава-Мургаш-Баба, ноември месец и ела тогава да ми го хвалиш.
Пробегът на клина с едно зареждане е 800 км по равно разбира се. Кубчето дали може да мине толкова дори по равно? А електромобилите харчат много по-малко в градски условия, и дори по стръмни участъци, отколкото бензиновите автомобили, тоест офроуд ще минат повече от бензинов автомобил. И не забравяй, че на спускане зареждат батерията, а намаления пробег през зимата е заради студената батерия, която точно на офроуд няма начин да остане студена, заради голямото натоварване.
"Аман от паркетни офроудъри!
Дето кал са виждали само по Дискавъри."
Е колко да е паркетен, като е направен целия от 3 милиметра дебела ултра твърда неръждаема ламарина, по която не остава следа дори когато я удариш с 10 кг боен чук? Дали някой ще го пази от клони да не се надере като кубчето, а да не говорим че от кал, вода и удари от камъчета няма как какво да му стане защото няма боя, защото въобще не му трябва антикорозионна защита. Особено пък при положение, че можеш да си купиш четири броя на цената на кубчето.
По-добър offroader от това здраве му кажи. Единственият му недостатък е голямото междуосово разстояние и евентуално теглото в някои случаи.
Коментиран от #10
13:26 16.06.2022
10 Некой си
До коментар #9 от "Ти да видиш!":
"Кубчето" G63 го има от 15 години.Моделът 2018 година го прави, като зареждам на връщане към София.
Клинът ще го зарежеш още преди Мургаш и ще ходиш пеш до Търсава за уазка с генератор и десет туби бензин за генератора.
А за ламарината и клиренса - питай ловджиите на санитекс с какво вадят хъмвито от калта около Балша.
Повтарям - АМАН ОТ ПАРКЕТНИ офроудъри (офроуд експерти), дето кал не са помирисвали!
13:50 16.06.2022
11 Путин
09:09 19.06.2022