2 99515

Brabus подобри аеродинамиката на най-обтекаемата кола в света

  • brabus-
  • тунинг-
  • eqs

Електрическият Mercedes-Benz EQS получи нов бодикит

Brabus подобри аеродинамиката на най-обтекаемата кола в света - 1

Тунинг ателието Brabus представи програма за подобрения на електрическия лифтбек Mercedes-Benz EQS 450. Интересното е, че тунинг специалистите не са докоснали електрическия тракт на колата, но сериозно подхождат към аеродинамичните елементи. Нови такива от въглеродни влакна, различни джанти и иновационно собствено устройство за управление на въздушното окачване са в основата на по-добрата аеродинамика. Подобренията намаляват повдигането с 40 процента и най-важното - коефициентът на въздушно съпротивление с допълнителни 7.2 единици.

Brabus подобри аеродинамиката на най-обтекаемата кола в света

Колкото и да е странно, Brabus вече има няколко електрически автомобила в своето портфолио. Всичко започна с експерименти върху Tesla. След това, през 2020 г., базираната в Ботроп фирма показа пакет от подобрения за Mercedes-Benz EQC , а през пролетта на 2022 г. „пипна“ Porsche Taycan . Сега те обръщат сериозно внимание на електрическата S-Klasse - най-аеродинамичния автомобил в света. С разработване на нова аеродинамика и инсталиране на ковани джанти Monoblock, както и с добавка на модул за управление на въздушното окачване SportXtra към Taikan, те правят EQS още по-обтекаем.

Сега, Mercedes-Benz EQS 450+ от Brabus е оборудван и с нов преден спойлер от въглеродни влакна. Това помага не само за намаляване на коефициента на съпротивление на въздуха, но и на повдигащата сила, действаща върху предната ос на електрическия автомобил при движение с висока скорост.

Brabus подобри аеродинамиката на най-обтекаемата кола в света

Втората важна промяна е, че EQS добавя вентилационни отвори в арките на калниците, дифузьор и заден спойлер. Заедно тези елементи намаляват повдигането от въздушната струя с цели 40 процента. И накрая, 22-цоловите ковани джанти Monoblock M и модулът за понижаване SportXtra (до -15 мм отпред и -25 мм отзад) намалиха и без това ниския коефициент на въздушно съпротивление Cd със 7.2 процента.

Разбира се, Mercedes-Benz EQS може да бъде поръчан и с характерния интериор на Brabus Masterpiece и с различни аксесоари. Сред тях са алуминиеви педали, прагове и велурени стелки. Но няма увеличение на мощността на електрическия тракт, въпреки че те вече имат разработен силов пакет за електрическите Mercedes-и. Това е комплектът E-PowerXtra, който повиши мощността на EQC 400 4Matic от 300 на 310 киловата (от 408 на 422 к.с.) и от 765 на 830 Нм въртящ момент.

Доработената и свръхаеродинамична електрическа S-Klasse струва 173 890 евро. За сравнение ще кажем, че стандартният EQS 450+ се продава в Германия за 107 326 евро, а най-наточеният заводски Mercedes-AMG EQS 53 4Matic + за 152 546.

Brabus подобри аеродинамиката на най-обтекаемата кола в света


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 9 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Минувач

    22 1 Отговор
    Само не разбрах, как такива малки подобрения и без да се увеличи драстично мощността и пробега, могат да струват към 65 000 евро. Обикновено за толкова пари се правят огромни, огромни подобрения, вкл. по двигателя, по интериора и т.н. Само за 4 джанти, някакъв карбонов спойлер и настройка за окачването това е безумие.

    Коментиран от #3, #14

  • 2 Ти да видиш!

    5 7 Отговор
    А се опитваха да ни внушат, че електромобилите не могли да се тунинговат
  • 3 Какво се чудиш?

    15 1 Отговор

    До коментар #1 от "Минувач":

    Само заради табелката брабус, цената се вдига поне с 30 хиляди без значение какво са пипнали.

    А по принцип рядко с тунинга се гони някаква висока производителност, а се набляга на елементи които могат да се видят и хората да цъкат с език.

    Нали не си мислиш, че ако заменят някакъв елемент с карбонов и намалят теглото с 5 кг, ще има някакъв ефект в динамиката, при положение че това може да струва десетина хиляди долара?

    Коментиран от #5

  • 4 провинциалист

    14 3 Отговор
    брабус... човек си мисли за рейс, пълен със сутиени

  • 5 Макарон

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "Какво се чудиш?":

    Има логика.
    От друга страна, Brabus са всеизвестни с кича си И надуването на конете - S класа с 900 коня...
    Но в случая просто предлагат продукт за хората, които искат винаги да се отличават.

    Коментиран от #6

  • 6 Така е!

    15 0 Отговор

    До коментар #5 от "Макарон":

    Основната характеристика на автомобила за тези хора е да се хвалят колко пари са хвърлили за него. Другото са подробности, които понякога дори не разбират, за да ги обяснят!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Никси

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "ТУЗАРА":

    И ТИ ЛИ СИ Г-Н МЛАД МЕРИНДЖЕЙ ?!!! .
  • 11 Никси

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "ТУЗАРА":

    И Я СЪМ МИЛЬОНЕР., АМА КОЛКО ДВАМА ПО МЪНЕЧКИ.!!!!😁😄😀🤣😃😂
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Буха ха

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Минувач":

    Цената е висока защото аеродинамиката е подобрена с цели 7.2 единици, каквото и да значи това.

  • 15 Жоро

    0 0 Отговор
    Има коли за работници и коли за работодатели. Много е просто. Към коя категория сте вие? Ако не сте на заплата ами сте собственик на фабрика давайки работа на много хора, няма да му мислите ами ще искате да се откроявате от останалите и с право.