Отидете към основна версия

4 971 6

Най-малкият „джип“ на BMW вече е по-голям и с изцяло електрическа версия

  • bmw-
  • ix1-
  • x1-
  • edrive

X1 и iX1 получават множество ъпдейти

BMW показа третото поколение на най-малкия си модел в SUV сегмента, а заедно с него видяхме и изцяло електрическата версия iX1. Двата модела вече се отличават с по-големи размери, нови технологии и разбира се, нова визия. Електрическото iX1 не се отличава по почти нищо от своя събрат с конвенционален двигател, като единствената разлика, която от BMW споменават са сините акценти по броните, праговете и около „бъбреците“.

По отношение на размерите, компактният кросоувър вече е с 43мм по-дълъг, 23мм по-широк и 43мм по-висок. Междуосието е нараснало с 22.9мм и вече достига 2692.4мм. Дължината е точно 4400мм, докато височината достига 1640мм. По отношение на дизайна, този път от BMW са заложили повече на традиционните форми, макар да виждаме препратки към концепта XM. Решетките са по-квадратни, фаровете са с нова форма и нови графики, а дръжките на вратите са подобни на тези при iX. Задните светлини също напомнят на тези при XM с интересен 3D ефект.

Интериорът също е получил множество ъпдейти, като най-големият от тях засяга iDrive системата от 8-мо поколение. Тя работи на 2 екрана с големина от 10.25 инча и 10.7 инча. Около тях са разположени отворите на климатичната система, а под централния екран виждаме централната конзола с две поставки за чаши и място за безжично зареждане на телефон. Пред подлакътника е поставен нов избирател за скоростите, а около него откриваме контролер за режимите и инофтеймънт системата.

Задвижването, както вече споменахме се осигурява от бензинов двигател, дизелов двигател, хибридна конфигурация или електрически мотор. Към момента от BMW обещават да предложат два бензинов и два дизелови мотора, подпомагани от 48V Mild Hybrid технология с мощност между 150 конски сили и 218 конски сили.

Електрическото iX1 разполага с два електромотора със системна мощност от 313 конски сили и максимален въртящ момент от 494 нютон метра. Задвижването се предава към четирите колела, осигурявайки ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 5.7 секунди. Благодарение на 64.7кВч батерия, iX1 може да измине до 438км с едно зареждане, а 130кВ зареждане осигурява заряд от 10 до 80 процента в рамките на 29 минути.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Свързани новини