Отидете към основна версия

33 221 0

Шест почти класически кабриолета с цена под шест хиляди лева

  • ferratum-
  • кредит-
  • кабриолети

Или как можете да се възнаградите с мечтаната кола благодарение на бърз и леснодостъпен кредит от Ferratum

Въпреки че кабриолетът е може би най-непрактичната концепция за автомобил, този вид превозни средства привличат всички автомобилисти. Едва ли има някой, който да не си е мечтал за автомобил без покрив, но в повечето случаи тези коли са скъпи и не са по джоба на средностатистическите българи. Но от друга страна, съгласете се, че разгарът на лятото изглежда особено подходящ момент за покупка на кабриолет.

Възроденият в края на миналия век интерес към откритите коли днес се отплаща на купувачите с по-скромни финансови възможности. Родният пазар на автомобили предлага съвсем нелош избор от модели, които често не струват и една десета от цената им като нови. А най-разпространени по обясними причини са кабриолетите на базата на масови хечбеци.

Онова, на което купувачът на бюджетен кабриолет може поне донякъде да разчита, е техническото състояние на избрания автомобил. Моделите са винтидж, затова трябва да се проверяват добре. Предлагаме ви шест такива кабриолета, на цени под 6000 лв, които няма да оставят никого безразличен и всеки ценител на класиката ще хареса. Още повече, че тази сума не е непосилна и може да се набави лесно под формата на кредит от Ferratum. С „Кредит на вноски“ получавате сума именно до 6000 лв, като можете да го изплатите в срок до 18 месеца. В случай, че ви трябва по-малка сума, подходящият избор е „Кредит до заплата“ (до 1000 лв), като срокът за погасяване е гъвкав, според нуждите на потребителя. А ако това е първият ви „Кредит до заплата“ към Ferratum, лихвата е 0%.

Като част от актуалната лятна кампания на Ferratum, до 25.09.2022 г. всеки клиент на продуктите „Кредит на вноски“ и „Кредит до заплата“ може да се регистрира в томбола за една от 27 страхотни награди. Единственото условие е да е имал активен кредит от Ferratum към датата на регистрация. Ако сте късметлия и спечелите една от наградите (9 гифткарти по 1000 лв и 18 гифткарти по 500 лв), можете например да направите допълнителни подобрения по новия ви кабриолет – да обновите тапицерията или да я почистите основно. Като цяло благодарение на едросерийното производство кабриолетите се поддържат лесно, а резервните части са широко разпространени и достъпни. Далеч не са най-ликвидната стока в кризисни времена и с повечко упорство могат да бъдат спазарени доста бързо на добра цена. Бързо става и отпускането на кредит от Ferratum – кандидатстването е изцяло онлайн, а условията са ясни и прозрачни. В рамките на 2-3 минути попълвате кратък формуляр и получавате отговор до 10 минути, а с парите можете да разполагате още на същия ден.

А сега е време да си изберете вашия кабриолет. Ако сме запалили във вас желанието за морски бриз в косите и едно по-различно пътуване, то ето и нашите предложения.

Mazda MX-5 (1989-1997)

Именно тази Mazda си остава икона сред кабриолетите и именно тя възроди този поувехнал в края на 80-те години на миналия век автомобилен клас. MX-5 е най-масовият и достъпен роудстър на пазара. Сред предимствата му са класически дизайн и конструкция с надлъжен двигател и задно задвижване, отлична управляемост, изключително надеждна механика и отново не на последно място - евтина поддръжка и слабо обезценяване.

BMW 3er Cabrio (1993-1999)

Правилото за ниската цена важи с пълна сила и за баварското кабрио от този период, което постепенно се превръща в класика в жанра. Просто трябва да изберете запазен екземпляр. Сред плюсовете на колата са мощни и здрави двигатели, качествена изработка, великолепна управляемост и динамика, както и напълно използваема задна седалка.

Peugeot 306 Cabrio (1994-2002)

Откритата модификация на 306 спечели приза “Кабрио­лет на годината” още с дебюта си. Този автомобил също е дело на италиански корифеи в дизайна. Ателието Pininfarina прави автомобил, който действително има с какво да подмами купувача. Освен че изглежда пре­възходно, тази кола има качествена антикорозионна защита, мека возия и твърде приемлива цена.

Opel Astra Cabriolet (1993-1999)

За по-запознатите с автомобилите е ясно, че Opel предпочита да възлага производството на откритите си модели на небезизвестното студио Bertone. Именно това се отразява доста благоприятно върху дизайна на кабриолета на базата на Astra. Съветът ни тук е да съсредоточите вниманието си към по-новите екземпляри - тези от последните две години на производство на модела. Това, с което Astra превъзхожда конкурентите си е крайно примамливата ѝ цена, здравите мотори и лесната и евтина поддръжка

Renault Megane Cabrio (1997-2003)

Според познавачите белите кабриолети на базата на Megane са най-сполучливи. Обяснението е, че само колите с този цвят се правят от Karmann в Германия. Но нашият съвет е да изберете какъвто искате цвят, като е достатъчно само да се избягват екземплярите отпреди 1999 година. Тези коли впечатляват с качествена защита против ръжда; динамични и здрави мотори и с приятна возия и управляемост.

Volkswagen Golf (1993-2003)

В края на миналия и началото на новия век германците реализират на пазара над 200 000 кабриолета от третата и четвъртата генерация на Golf, които всъ­щност са един и същи автомобил с видоизменена след 1997 г. предница. Сред плюсовете на това кабрио са издръжливи и качествени материали в салона, икономични и здрави двигатели, стъклен вместо найлонов прозорец на гюрука и добра ликвидност на пазара.


Свързани новини