Китайската компания, която прави най-голямата инвазия в Европа, отбелязва, че продажбите на премиум превозни средства са увеличили значително нейната рентабилност и са подобрили имиджа на марката.
В момента компанията присъства в повече от 70 страни и региони на шест континента. Лидер е на пазарите в Тайланд, Бразилия, Сингапур, Колумбия и др. BYD също планира да установи местно производство в Тайланд, Бразилия, Унгария и други региони.
Текущата гама от премиум модели на BYD включва електрическия суперавтомобил Yangwang U9, флагманския седан Yangwang U7 и кросоувъра Yangwang U8.
Zhao Changjiang, генерален мениджър продажби в Denza (съвместно предприятие между BYD и Mercedes-Benz), каза, че компанията възнамерява да създаде „нов еталон за луксозни“ електрически превозни средства.
Атаката срещу Audi и BMW ще дойде и от модела Leopard 8, който също се очаква да бъде пуснат съвсем скоро. В момента колата преминава финални пътни тестове и може да се каже, че е дори по-голяма като размер от U8.