Отидете към основна версия

4 467 10

Seat показа обновения Leon

  • seat-
  • cupra-
  • leon

Промените са под капака и в интериора

За разлика от смелите визуални актуализации на Cupra Leon които бяха представени с фейслифта преди няколко седмици, Seat Leon запазва познатия външен дизайн на своя предшественик, с изключение на опционалното включване на матрични LED фарове.

Въпреки, че няма разлика на пръв поглед Seat обяви серия от подобрения за Leon в средата на жизнения му цикъл, насочени предимно към съживяване на гамата от задвижващи агрегати и въвеждане на нови технологични характеристики. Въпреки че запазва външната си естетика, компактният хечбек и комби са претърпели съществени промени под капака, като е преустановено предлагането на досегашния 3-цилиндров двигател в полза на усъвършенстваната система PHEV на Volkswagen Group.

Под капака Leon вече предлага изключително четирицилиндрови задвижващи агрегати, включително бензинови (TSI), меко хибридни (eTSI), дизелови (TDI) и PHEV (eHybrid) опции, след оттеглянето на 3-цилиндровия бензинов двигател. Задвижващият агрегат от базово ниво вече е версия на четирицилиндровия двигател 1,5 TSI с мощност 115к.с., съчетан с шестстепенна механична трансмисия.

Сред разнообразните варианти на задвижване, предлагани за Seat Leon 2024, се открояват вариантите с турбодизел 2.0 TDI и 1.5 eTSI, оборудван с 48V mild-hybrid технология. Последният се предлага с две мощности - 115 к.с. или 150 к.с. и се съчетава изключително със седемстепенна DSG трансмисия.

Итерацията PHEV, известна като Leon eHybrid, е модернизирана с нов двигател 1,5 TSI, съчетан с един електромотор, генериращ комбинирана мощност от 204 к.с.. Макар че мощността остава същата като на отиващия си модел, усъвършенстваният PHEV разполага с по-голяма литиево-йонна батерия с капацитет 19,7 kWh, което увеличава пробега на електромобила до над 100 км между зарежданията.

Навлизането в купето разкрива значителна модернизация с въвеждането на нов дигитален кокпит. Той включва по-голям 10,25-инчов цифров инструментален панел, съчетан с актуализиран 10,4-инчов дисплей на инфоразвлекателната система, като по желание се предлага и 12,9-инчов дисплей. Забележително е, че и двата дисплея разполагат с осветени плъзгачи, напомнящи на тези във VW Golf.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.

Свързани новини