Last news in Fakti

15 Май, 2024 10:10 3 371 9

Seat показа обновения Leon

  • seat-
  • cupra-
  • leon

Промените са под капака и в интериора

Seat показа обновения Leon - 1

За разлика от смелите визуални актуализации на Cupra Leon които бяха представени с фейслифта преди няколко седмици, Seat Leon запазва познатия външен дизайн на своя предшественик, с изключение на опционалното включване на матрични LED фарове.

Въпреки, че няма разлика на пръв поглед Seat обяви серия от подобрения за Leon в средата на жизнения му цикъл, насочени предимно към съживяване на гамата от задвижващи агрегати и въвеждане на нови технологични характеристики. Въпреки че запазва външната си естетика, компактният хечбек и комби са претърпели съществени промени под капака, като е преустановено предлагането на досегашния 3-цилиндров двигател в полза на усъвършенстваната система PHEV на Volkswagen Group.

Seat показа обновения Leon

Под капака Leon вече предлага изключително четирицилиндрови задвижващи агрегати, включително бензинови (TSI), меко хибридни (eTSI), дизелови (TDI) и PHEV (eHybrid) опции, след оттеглянето на 3-цилиндровия бензинов двигател. Задвижващият агрегат от базово ниво вече е версия на четирицилиндровия двигател 1,5 TSI с мощност 115к.с., съчетан с шестстепенна механична трансмисия.

Сред разнообразните варианти на задвижване, предлагани за Seat Leon 2024, се открояват вариантите с турбодизел 2.0 TDI и 1.5 eTSI, оборудван с 48V mild-hybrid технология. Последният се предлага с две мощности - 115 к.с. или 150 к.с. и се съчетава изключително със седемстепенна DSG трансмисия.

Seat показа обновения Leon

Итерацията PHEV, известна като Leon eHybrid, е модернизирана с нов двигател 1,5 TSI, съчетан с един електромотор, генериращ комбинирана мощност от 204 к.с.. Макар че мощността остава същата като на отиващия си модел, усъвършенстваният PHEV разполага с по-голяма литиево-йонна батерия с капацитет 19,7 kWh, което увеличава пробега на електромобила до над 100 км между зарежданията.

Навлизането в купето разкрива значителна модернизация с въвеждането на нов дигитален кокпит. Той включва по-голям 10,25-инчов цифров инструментален панел, съчетан с актуализиран 10,4-инчов дисплей на инфоразвлекателната система, като по желание се предлага и 12,9-инчов дисплей. Забележително е, че и двата дисплея разполагат с осветени плъзгачи, напомнящи на тези във VW Golf.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    11 10 Отговор
    И тази бангия като Голф ! Все едно и също , само по некачествено направено , но скъпо платено !!! Като истинска кола !
  • 2 Ужас безкрай

    10 2 Отговор
    Щом екрана не е 65", не става.
  • 3 Българин

    7 8 Отговор
    Невероятна грозотия отвътре!
  • 4 Трагедия

    8 3 Отговор
    Абе на тези дизайнери 1 милион човека им казаха, че залепените за таблото таблети са страшна грозотия и пак продължават да ги лепят... 🤮

    Коментиран от #5

  • 5 братвурст

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Трагедия":

    Евтино за производство скъпо за ремонт + няколко недоволни клентa = 2 позитива с 1 минус.
  • 6 Разбирачи

    5 7 Отговор
    Ей много ги знаете ! Добре, че сте вие коментиращите да дадете акъл на производителите. От всичко разбирате. Нова кола само на снимка сте виждали. Все пак в България отдавна сме в авто индустрията и разбираме от коли.
  • 7 Справка

    4 7 Отговор
    Пошла марка е Сеат. Преди копираше Фиат и Фолксваген, сега са прекопирали Форд Фокус.

    Коментиран от #9

  • 8 Къде отиваш

    2 1 Отговор
    Наистина, автомобилите ги пълнят вътре с джаджи от които полза няма когато си в движение. Има смисъл. Просто бизнес. Целевата група клиенти вече е ат поколението израснало с Интернет. Поколението което има друга ценностна система. Ми това е. Просто. Аз ще продължавам да си търкалям 3 литровите дизели с 300+ кс и радвам на удоволствието да шофирам. За щастие, още ги произвеждат.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.