Този показател, получен от Freevoy Super Hybrid Battery, надхвърля стойността на някои електрически автомобили. Според CATL (Contemporary Amprex Technology Limited), батерията е проектирана специално за PHEV хибриди.
Отбелязва се, че новата батерия ще влезе в производство през следващата година и ще даде на собствениците на хибриди изживяване, "подобно на това на електрическите автомобили". Първите модели, които ще го използват, ще бъдат от марките Li Auto, Changan Avatr и Nevo.
Известно е, че новата разработка използва натриево-литиево химическо съединение за балансиране на енергийната плътност. Смята се обаче, че тази посочена цифра е изчислена въз основа на най-благоприятен тестов цикъл за леки автомобили в Китай.
Едно от ключовите постижения на батерията Freevoy е способността ѝ да се зарежда бързо. Батерията може да получи енергия за 350 км само за 10 минути зареждане. Освен това батерията Freevoy е проектирана да работи при ниски температури до -40°C и поддържа зареждане при -30°C
„Много шофьори на хибриди искат да използват повече електричество и по-малко гориво, но днешните модели PHEV често дават приоритет на двигателя с вътрешно горене“, казва представител на CATL.