Главният изпълнителен директор и основател на CATL, Робин Зенг, не е съгласен със стила на работа на изпълнителния директор на Tesla Илон Мъск и директно атакува неговата „рецепта“ за производство на батерии.
Робин Зенг, основател на най-голямата компания за батерии за електрически автомобили в света, казва, че големият залог на изпълнителния директор на Tesla Илон Мъск върху технологията с 4680 цилиндрични клетки „ще се провали и никога няма да успее“.
„Ще се провали и никога няма да успее. Имахме голяма дискусия и аз му го показах лично. Той мълчеше. Той не знае как да направи батерия. Всичко е електрохимия. Той е добър в чиповете, софтуера, хардуера, механичните неща “, казва пред The Verge изпълнителният директор на CATL.
Илон Мъск не отговори на коментарите на Зенг.
Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хаха
11:40 19.11.2024
2 Антиелектрика
Коментиран от #3
11:47 19.11.2024
3 Госあ
До коментар #2 от "Антиелектрика":
мъск е добър единствено в алъж-вериж хахаха паляк. В какви чипове е добър ? Какъв софтуер и хардуер ? моля ти се11:56 19.11.2024
4 Никопол
Коментиран от #7
12:00 19.11.2024
5 Е46ца
12:01 19.11.2024
6 Граф Монче Христов-Дупница
Коментиран от #9
12:09 19.11.2024
7 Механик
До коментар #4 от "Никопол":
Ама, като ще говорим за "разлини източници на ток", батерии ли имаш предвид?Щото ако е така, то Мъск няма никакъв принос. А и не само той.
Първият електрически автомобил е демонстриран още през 1881-ва.
По времето на соца, всички големи заводи разполгаха с елетрически автомобилчета, захранвани от оловно-киселинни акумулатори.
Ама вие си мислеите, че света е създаден след 2000шта и е специално за вас.
Коментиран от #8
12:10 19.11.2024
8 Граф Монче Христов-Дупница
До коментар #7 от "Механик":
И като е създаден през 1881 г., да не е създаден в Русия? Първите таксита през 1897 год. са на ток и са германски. Първият автомобил развил 100 км. в час през 1899г. е белгийски. Още в началото на миналият век електромобилите са били доста разпространени. А прословутите "електрокари" на Бай Тошо са "автомобили" колкото "Москвича" е автомобил- каруцата трошлива.12:30 19.11.2024
9 Госあ
До коментар #6 от "Граф Монче Христов-Дупница":
аве графе, само да вметна, че буханката е топ автомобил. Единственият и аналог е Делика на Мицубиши. Е, предпочитам Делика и руснаците много ги харесват, ама тва е друг въпрос. Мицубишитата са източни. ВСВ изтребителите са сваляли краварски коптори като Мицубиши хахахаха и да знаеш, първият самолетоносач на вода е японски, не американски.Коментиран от #10
12:36 19.11.2024
10 Граф Монче Христов-Дупница
До коментар #9 от "Госあ":
Поомешал си Историята, но както и да е. По-важното е, че "Буханката" е символ на технологичният "запек" в Русия и отдавна не е съвременен автомобил. Никой нормален човек, няма да седне в този дрънгел, освен ако не е безмозъчен русофил-мазохист. Легендите за това, че съветските таралясници били "много здрави" ги разпространяват хора, които не са сядали в западен автомобил или имат къса памет, и не си спомнят какви трошляци бяха. Клечането и лежането под тях всяка събота и неделя, се беше превърнало в национален спорт.Коментиран от #11, #12
12:45 19.11.2024
11 Я кАжи ти сега
До коментар #10 от "Граф Монче Христов-Дупница":
за българските автомобили.Като как се сравняват с буханка и с Мицубиши?
Коментиран от #13
12:56 19.11.2024
12 Госあ
До коментар #10 от "Граф Монче Христов-Дупница":
гледах наточени нови Буханки. Екстра са. Возил съм се в новите Делика, направили са ги малко паркетни, но все пак може да излезеш извън пътя с тях все още. Сериозно се замислям за нова Буханка, която да направя на кемпер. Има и фабрични,както и фабрични Делика кемпери. Мечта ! Са, кемперите на Хилукс са друга бира, но и цените са такива, както впрочем и на Делика. Така че Буханката като прибавиш фактора цена е перфектна ! Комфорта спрямо Делика е компромис, но пък като проходимост е по-добра (новите Делика за разлика от по старите са направили компромис с проходимост за сметка на комфорт и скорост на асфалт). Хилукса е ем проходим, ем комфортен на пътя, ама паричките там отиват в друг клъстер, бате.Коментиран от #14
13:08 19.11.2024
13 Граф Монче Христов-Дупница
До коментар #11 от "Я кАжи ти сега":
Навремето комунетата се опитаха да павят Рено по лиценз, но след като СССР започна да прави Фиат 124 по лиценз, съветските "другари", "посъветваха" нашите продажни другари да закрият производството. След дворцовият преврат от 1989 г. ситуацията с Ровър и китаййците, пропадна пак заради нашите корумпирани комунета. А и държава от застаряващи носталгици по соца и дебилизирани млади хора, няма как да произвежда масово високотехнологични продукти. Това е "трагичната истина", но за тази ситуация се сърдете на БКП и ДС, които продължават да ограбват България.13:12 19.11.2024
14 Граф Монче Христов-Дупница
До коментар #12 от "Госあ":
Това , че на шепа хора им харесва да се друсат по поляните в калпави, евтини таралясници, не означава, че тези каруци са "прекрасни". Но, за всеки влак си има пътници. Аз харесвам също японски коли, но не си падам по "джипки" и пикапи.13:16 19.11.2024