Този показател, получен от Freevoy Super Hybrid Battery, надхвърля стойността на някои електрически автомобили. Според CATL (Contemporary Amprex Technology Limited), батерията е проектирана специално за PHEV хибриди.
Отбелязва се, че новата батерия ще влезе в производство през следващата година и ще даде на собствениците на хибриди изживяване, "подобно на това на електрическите автомобили". Първите модели, които ще го използват, ще бъдат от марките Li Auto, Changan Avatr и Nevo.
Известно е, че новата разработка използва натриево-литиево химическо съединение за балансиране на енергийната плътност. Смята се обаче, че тази посочена цифра е изчислена въз основа на най-благоприятен тестов цикъл за леки автомобили в Китай.
Едно от ключовите постижения на батерията Freevoy е способността ѝ да се зарежда бързо. Батерията може да получи енергия за 350 км само за 10 минути зареждане. Освен това батерията Freevoy е проектирана да работи при ниски температури до -40°C и поддържа зареждане при -30°C
„Много шофьори на хибриди искат да използват повече електричество и по-малко гориво, но днешните модели PHEV често дават приоритет на двигателя с вътрешно горене“, казва представител на CATL.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Джакпот
18:19 25.10.2024
2 Уау
Коментиран от #3
18:31 25.10.2024
3 Дудов
До коментар #2 от "Уау":
Аз с една зарядка правя към хиляда.Ама съм на дизел 🤪🤪🤪🤔18:33 25.10.2024
4 ХА…ХА
19:09 25.10.2024
5 Е! И ! Какво?
19:55 25.10.2024