Един от първите масови автомобили с напълно дигитално табло е Jaguar XJ. Това става през 2010 година, като преди този модел също не бяха малко колите с частични дигитални табла. Оттогава тази технология с изцяло анимирани прибори започна да се предлага не само в премиум сегмента, но и в по-масовите - днес дори Golf има изцяло LCD екран вместо класически прибори.
И останалите производители също започнаха активно да овладяват красиви анимации на таблото, без да жертват функционалността, докато единствено BMW по авангарден начин комбинира уредите с дисплеи на своеобразен нарисуван инструмент. Сензорите пробиха и в контрола на силата на звука и климатика.
Но мнозина все още са на мнение, че механичните клавиши и въртящи се бутони са почти винаги по-удобни. Основните дисплеи също се промениха много - днес максималните диагонали достигат 12 инча (и дори 15 в случая с Tuareg). Втората тенденция, която идва от около средата на десетилетието е инсталирането на мултимедийния дисплей не е в съответствие с предния панел, а като отделен модул, издигащ се над "хоризонта" на таблото.
Производителите обясняват това с грижата за концентрацията на водача - според тях гледката между пътя и монитора е по-малко префокусирана. Друга революция в тази област направи Tesla Model S през 2012 г. - огромният вертикален дисплей и почти пълното отсъствие на механични бутони коренно промениха потребителското изживяване. Опитите на Tesla бяха повторени във Volvo през 2014 г. (XC90) и малко след това - от безброй китайски автомобили, особено модели за вътрешния пазар.
И накрая, от средата на десетилетието сензорите започнаха да заменят обикновените бутони в интериора - почти всички производители се подведоха по един или друг начин, но американските марки и в последно време Volkswagen и Porsche са водещи. Най-консервативните по отношение на екраните и сензорите са японските марки.