Отидете към основна версия

12 124 31

Volkswagen ще се откаже от надениците си, които се продават по-добре от автомобилите

  • volkswagen-
  • къривурст

Германският автомобилен производител планира напълно да изостави месните продукти във фабричните ресторанти след четири години

До 2025 г. столовете във фабриките на Volkswagen напълно ще изоставят фирмените колбаси currywurst и ще преминат към вегетарианско меню. Първият ще бъде столовата във Волфсбург, която ще замени месните ястия със зеленчукови и бургери с патладжани, като това ще се случи още в края на август.

Решението е странно, защото, според резултатите от няколко години, именно фирмените наденички са най-продаваният продукт на Volkswagen. Засега забраната ще засегне само бюфета, който се намира в централата на компанията. Изпълнителният директор на марката обсъди въпроса с готвача на Volkswagen и е взето решението да изберат по-здравословната вегетарианска храна.

Номинално къривурста няма да изчезне от менюто, но новите такива продукти ще представляват вегетарианска наденица. Глобалната цел на мениджмънта е цялостното подобряване на здравето на служителите чрез промяна на менюто - компанията иска да намали обема на месните продукти и да увеличи броя на ястията от зеленчуци.

В същото време самите служители на компанията са доста скептични към тези промени. Наскоро работници от монтажната линия на Golf във Волфсбург подадоха колективна жалба до профсъюза, след което наденицата беше върната в менюто.

Германският автомобилен производител произвежда самостоятелно currywurst във фабриката си във Волфсбург от 1973 г. Компанията произвежда повече от 18 хиляди наденици на ден и те дори имат собствен номер в каталога с резервни части, като всеки пакет носи маркировката VW Original Part, което означава „оригинална част на Volkswagen“.

Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 24 гласа.

Свързани новини