ФАКТИ.БГ

Само една суперплатформа за всички бъдещи VW-та

Meхатронната платформа е в основата на растящата гама от софтуерни услуги

Публикувана: 19 Юли, 2021 12:31
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4297
Само една суперплатформа за всички бъдещи VW-та
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

С течение на времето следващото поколение мехатронна платформа SSP (Scalable Systems Platform) на Volkswagen Group ще спомогне за значително намяляване на комплексността на продуктите. Като наследник на платформите MQB, MSB, MLB, както и на MEB и PPE, това високотехнологично решение ще разшири консолидацията от три технологични платформи за ДВГ модели през две BEV платформи до финалното решение с една единна архитектура за цялата продуктова гама.

В периода след 2026 година Volkswagen Group планира да започне производството на превозни средства с изцяло електрическо задвижване на платформата SSP. Освен изцяло електрическо, това следващо поколение продукти ще бъде напълно цифрово и с широки възможности за увеличаване на мащаба. Намеренията на Volkswagen Group предвиждат през жизнения цикъл на тази платформа да бъдат произведени над 40 милиона превозни средства. Подобно на актуалната платформа MEB, SSP ще бъде отворена и за други автомобилни производители.

За да подобри нивото и да ускори развитието на своите знания и опит в областта на мехатрониката, Volkswagen Group ще инвестира около 800 милиона евро в нов научноизследователски и развоен център във Волфсбург, където ще бъдат проектирани ядрото и отделните модули на SSP платформата.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Фалит
1 Отговор
Хаха а русенеца със Sin Cars щал да се мери с тях.

Оценка:
-7 +8

БАЙ Х@Й ‼️
2 Отговор
"Можете да си поръчате Форд във всякакъв цвят , стига да е черен!"/ Х. Форд

Оценка:
-0 +22

Пилот на Ферари
3 Отговор
И Лупо и Туарег на една платформа ?

Коментиран от #5


Оценка:
-0 +19

В тон
4 Отговор
Клиентите ви също ще са само от една платформа-лгтб малцинството. Нормалните ви намразихме на Европейското, от рекламите и количките ви с "дъгата" ни се повръща.

Оценка:
-4 +18

БАЙ Х@Й ‼️
5 Отговор

До коментар #3 от "Пилот на Ферари":


Лупо ще е по-голям, Туарега ще стане по-малък и готово😉😉😉

Оценка:
-0 +14

Boxer EZ 3.0
6 Отговор
Представяте ли си, каква щеше да бъде цената на автомобилите, ако бяха спрели всички инвестиции за екология и иновации, след Голф 2?
Колко милиарди висят на гърба на клиентите, за да прави колата същото, да ги придвижва от т.А до т.Б?
Какви открития и постижения, щяха да бъдат направени, ако инженерите не бяха впрегнати да гонят 0,5 сек. по-бързо ускорение до 100км/ч или "спортен режим" на 2,5 тона кола?!

Коментиран от #7, #10, #11


Оценка:
-7 +13

БАЙ Х@Й ‼️
7 Отговор

До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":


Ами доматите и преди 50 години и сега са си все като Голф 2 ! Ама цената от 0.30лв сега е 3 лв !

Оценка:
-0 +14

Нико
8 Отговор
Една платформа, я! Няма как да догонят 15те години развитие на Тесла. Скалъпва се нещо там едноплатформено да отговаря на нормите и балъчетата да купуват.

Оценка:
-11 +8

!!!?
9 Отговор
Хората създават високи технологии, а Андрешко ги полза като машини за сортиране на тикви и кратуни !!!?

Оценка:
-6 +3

гост
10 Отговор

До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":


Веднага си представям !! Руснаците го пробваха с Лада !! 50 години едно и също с малко по-различни ръбчета отпред и отзад !! И о чудо , цената все пак се вдигна над двойно , а боклука си остана боклук , не можа да стигне поне качеството на италианския оригинал по-стар от него !!

Оценка:
-5 +11

гост
11 Отговор

До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":


При производство на 40 милиона броя инвестиция от 1 милиард , а тя няма да е и толкова се пада по 25 (двадесет и пет ) евро на кола !!!! даже да е 5 пъти по толкова , не стигат само за документите , дето вървят с колата , да не говорим за друго !!!

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +9

гост
12 Отговор
На ВАГ и на всички останали стогодишни им предстои тотално да преосмислят начина си на производство на автомобили !! Тесла вече им показа пътя ! Отново ! И той е опростяване и намаляване до минимум на основните компоненти и на каросерията и на задвижването ! Скоро даже сегашните три части на платформата на Тесла ще бъдат сведени до една , нищо общо със стотиците ламарини , заварявани с часове в сегашните уж "високотехнологични" немци !!

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-9 +9

БАЙ Х@Й ‼️
13 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Само където Тесла все още е а печалба не от придажбата на коли, а от продажбата на вредни емисии!!!

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +8

Грета Тунберг
14 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Скъпи,обичам те.

Оценка:
-0 +2

Прав си!
15 Отговор

До коментар #13 от "БАЙ Х@Й ‼️":


Наистина е така, счетоводно погледнато. От друга страна, докато Volkswagen и компания се хвалят колко милиарда ще инвестират в бъдеще за развитието на технологиите за електрическа мобилност, за да стигнат технологичното ниво на Тесла, Тесла вече ги е инвестирала тези милиарди преди години и сега вече жъне резултатите. И за ужас на останалите, продължава да инвестира както в нови технологии, така и във все по вертикална интеграция, като крайната цел е сама да си добива природните изкопаеми, да си ги обработва и от тях да произвежда електромобили, които лично предава на крайните клиенти без дилъри, после си ги обслужва лично, а не чрез официални представителства и сервизи, които на практика не са тяхна собственост.

А клиентите да си зареждат електромобилите от зарядни станции собственост на Тесла, с ток произведен от Тесла, чрез безплатен енергоизточник - слънцето. Не мислиш ли, че при този ден на разрастване, самото споменаване на думата печалба е достойно за възхищение? Да си чул и видял някоя друга компания да увеличава производствения си капацитет с такива темпове? Над 50% средногодишен ръст вече шеста година без изгледи да пада през следващите години.

Оценка:
-3 +5

Boxer EZ 3.0
16 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Така погледнато, не изглежда много.
Най-разумният отговор на въпросите ми.
Поздрави!

Оценка:
-0 +2

факт
17 Отговор
Платформата на колата за мен е най-важното.

Ако не знам каква е платформата не купувам

Оценка:
-0 +3

незнайко
18 Отговор
БРАВО точно както телефоните ! Всички са еднакви . Нека платформата да е една и саща, за да има взаимо-заменяемост на възлите .

Оценка:
-0 +1

Сори
19 Отговор
Нормално първо бяха Мерц и Тесла. Всичко е еднакво само сменят мащаба сега и ФВ. Еми няма да ги караме и това е.

Оценка:
-3 +0

бай Даньо
20 Отговор
Никога Фолксваген! Никога!

Оценка:
-1 +5

🤯🤯🤯
21 Отговор
На кого му пука за фв 🤣🤣🤣

Оценка:
-0 +4

1234
22 Отговор
Има ли хора, които все още си въобразяват ,че "зелената сделка" е с цел опазване на околната среда, планират да пройзведат милиони нови електрокари, за да сме по-екологични!

Оценка:
-1 +0

Бесен човек
23 Отговор
Абе защо никой никъде не коментира темата с газта...не искам токомобил и това е! Аде дизела крив бензина донякъде...ами на газта какво и е???

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Елена Иванова
Коментар пред БНР на председателят на "Съюза на собствениците" в Слънчев бряг Елена Иванова
Слънчев бряг е доста елитен курорт със заможна българска публика."

Още бисери
ТОП 5