Отидете към основна версия

2 087 3

Tesla и McDonalds пуснаха киберлъжица за сладолед

  • tesla-
  • mcdonalds-
  • лъжица-
  • сладолед-
  • cyberspoon

Веригата заведения за бързо хранене стартира продажби на популярен десерт в лимитирана опаковка

Tesla се обедини с McDonalds, за да пусне металната лъжица CyberSpoon. Според портала AutoHome, ограниченото издание на устройството може да бъде закупено в Китай чрез официалното приложение на веригата ресторанти за бързо хранене.

Цената на "киберлъжицата" е 30 юана (около осем лева). Освен това McDonalds започва да продава сладолед McFlurry в метални чаши, проектирани в стила на пикапа Cybertruck.

CyberSpoon, изработена от неръждаема стомана, е травирана с надпис Don't Panic (в превод - "Без паника"). Вероятно слоганът носи послание към шофьорите, които продължават да чакат началото на масовото производство на пикапа Tesla Cybertruck. В комплект с лъжицата "cyberspoon" купувачите ще получат специален калъф, напомнящ на батерии.

Като част от сътрудничеството компаниите ще произведат 50 000 метални лъжици. Изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск каза, че не е знаел за съвместния промоционален проект. Шефът на американската корпорация първоначално нарече новината фалшива. В същото време, когато в социалните мрежи на Tesla и McDonalds се появиха съобщения за съвместно производство, бизнесменът каза, че определено ще си купи иновацията.

Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.

Свързани новини