Идеята за използване на автомобилна марка на пазара на бира се родила миналата година в Русия, а сега един от големите руски производители на бира се заема с осъществяването ѝ.
Става дума за холдингът United Breweries, създаден на базата на руските активи на холандската Heineken, който планира да произвежда бира с името Москвич. Това съобщава "Комерсант", позовавайки се на данни на Федералната агенция за акредитация.
Преди година заводът "Москвич" се опита да регистрира едноименната марка за производство на слабоалкохолни напитки (бира, сайдер, коктейли), но процедурата не беше завършена.
Сега обаче United Breweries могат вече да пуснат подобен продукт на пазара - те и без това имат нужда от нова силна марка, твърдят експерти, тъй като производителят е загубил предишните си водещи марки - Heineken и Amstel.