Москвич преминава към производство с т.нар. пълен цикъл: какво означава това? Интерфакс съобщава, че автомобилите Москвич вече ще се сглобяват по нов начин - пълният цикъл на сглобяване беше стартиран от кмета на Москва Сергей Собянин и генералния директор на КамАЗ (действащ като технологичен партньор на Москвич) Сергей Когогин. Според Собянин това е първият автомобилен завод, оставен от чуждестранна компания (а именно Renault), който успява да овладее заваряването и боядисването на каросериите и също така да прави на място подобрено антикорозионно покритие.
Пълният производствен цикъл включва не само директно сглобяване, но и заваряване и боядисване на каросерии. За завода това означава спестявания: например разходите за логистика ще бъдат намалени с една четвърт. За да постигне това, компанията инсталира система за роботизирано заваръчно оборудване и създаде 490 нови работни места. Преди официалното стартиране на производството с пълен цикъл, повече от 70 тестови автомобила слязоха от производствената линия и преминаха успешно всички необходими проверки.
В допълнение, с преминаването към пълен цикъл, клиентите ще имат възможност да избират автомобил в два цвята - черен покрив и каросерия - във всеки от петте цвята, представени в моделната линия. В бъдеще Москвич възнамерява да задълбочи локализацията на настоящите модели, както и да разработи собствен автомобил. Междувременно припомняме, че от поточната линия на столичния завод слизат леко преработени и най-вече преименувани китайски автомобили от марката JAC.
Това са три модела - кросоувъри с индекси 3 и 3e, както и лифтбек 6. Те са съответно JAC JS4, E40X и Sehol A5 Plus. До края на 2024 година към тях трябва да се присъединят още два кросоувъра, Москвич 5, известен още като Sehol X6/JAC JS5, и Москвич 8 (Sehol X8 Plus).
Когогин на свой ред засегна темата за адаптирането на колите към руската реалност. „Днес една кола, доставена в страната, често не отговаря на нашите климатични условия“, отбеляза той. „Сега вече решаваме всички тези проблеми с подсилено антикорозионно покритие и способността на автомобила да работи при ниски температури. Уверен съм, че програмата за локализация, която очертахме, ще бъде изпълнена изцяло и след това ще има преход към наш собствен метал и щамповане. А след това и към производството на изцяло руски Москвич.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 чичака
10:39 14.05.2024
2 Опят руски фейк
10:40 14.05.2024
3 Даа
Коментиран от #27
10:43 14.05.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Новият начин
10:45 14.05.2024
6 провинциалист
До коментар #4 от "Промяната":
Да, ама теслата вече е запазена марка за Мъск, а кибертрък-а е живото доказателство.10:51 14.05.2024
7 Пилот на Ферари
Коментиран от #12, #14
10:54 14.05.2024
8 Монтьор
10:59 14.05.2024
9 Дедо ви
Така е вече от около 30 години ...
11:00 14.05.2024
10 НАБЛЮДАТЕЛ
11:03 14.05.2024
11 гост
11:06 14.05.2024
12 НАБЛЮДАТЕЛ
До коментар #7 от "Пилот на Ферари":
Аман от тъпунгери. Извън няколкото големи градове дето се краде за световен рекорд / там не карат Лада /вариант ФИАТ от 64 г.//, останалата часи от Русия средната заплата е 8-10 000 рубли /100$/. Слугинаж майниКоментиран от #18, #24
11:09 14.05.2024
13 Реалист
Коментиран от #15
11:14 14.05.2024
14 Дааа
До коментар #7 от "Пилот на Ферари":
И седи се в сервиза или в дъното на двора или паркингаКоментиран от #19
11:28 14.05.2024
15 Един от многото
До коментар #13 от "Реалист":
Лесен въпрос. Щото си и.д.и.от. Оди сглобявай чушкопеци11:29 14.05.2024
16 бай Гъдю
11:31 14.05.2024
17 Правилно
11:56 14.05.2024
18 Пилот на Ферари
До коментар #12 от "НАБЛЮДАТЕЛ":
Тъпунгера си ти дето се набутваш за същите пари със стар кашон . Западняците са намерили баламурняци тука.Стари автомобили , залежали стоки , сухи млека , изрезки и пилешки кожи .... и си мислиш че си в рая !
12:18 14.05.2024
19 Пилот на Ферари
До коментар #14 от "Дааа":
И като мина край сервизите - пълно с "маркови " автомобили дето висят с месеци . Най вече Мерджани ,Алудите и Бъркай Масло и Бензин .12:19 14.05.2024
20 Сглобяват москал
14:04 14.05.2024
21 Сър Пичук
Голямо постижение! Започнали да заваряват и боядисват!
И още, въвеждат роботизирана линия и назначават близо 500 души. А в нормалните държави намаляват работниците когато слагат роботи. Но това е РуZZия и там всичко е обратно на нормалното.
15:44 14.05.2024
22 Педя човек лакът ракета
15:48 14.05.2024
23 Гост
16:20 14.05.2024
24 Гост
До коментар #12 от "НАБЛЮДАТЕЛ":
Минималната в Русия е около 560 лв, а срената е около 1400 лв, по спомен. И като провериш колко по-евтино е да пазаруваш основни и други стоки там, излиза, че с една заплата си позволяват повече от нас. Освен това, хубаво е да сравните и какъв процент от хората там и какъв у нас са на минимална, и какъв процент от хората са на средна.Коментиран от #25
16:25 14.05.2024
25 хах
До коментар #24 от "Гост":
Мобилизацията върви ли?22:12 14.05.2024
26 фен на опел
14:59 15.05.2024
27 незнайко
До коментар #3 от "Даа":
А тези чужди фирми откъде си копират дизайните ? Просто формата не може да е много различна в тези времена на НАДПРЕВАРА ! Ако направят нещо като ситроен ДС който не се е възприемал цели 15 години с визията си за онова време как ще прогресират ???21:57 02.08.2024