Социалната мрежа Facebook влезе в надпреварата на индустрията за геймъри, пише агенция Блумбърг.
Това става възможно след като компанията на Марк Зукърбърг брои $2 млрд., за да купи Oculus VR, която специализира в създаване на виртуалната реалност, отбелязва Ройтерс. Тя разработва и очилата Oculus Rift, които могат да превръщат почти всяка игра в триизмерен виртуален свят, в който геймърът ще може да се разхожда.
Марк Зукърбърг смята, че сделката измени начина, по който съвременното общество работи, играе и общува, коментира Би Би Си. Експерти обаче смятат, че социалната мрежа се е прицелила в апетитната хапка на геймърската индустрия, която в момента се поделя основно между Microsoft и Sony.
През последните месеци Facebook може да се похвали с придобиването на апетитни хапки като Instagram и WhatsApp.