Отидете към основна версия

1 882 5

Истината за гръцките медии

  • гърция-
  • медии-
  • правителство

Нов доклад по темата

Снимка: БГНЕС/EPA

Медийният пазар в Гърция се характеризира с липса на доверие, поляризирана преса и зависимост от правителството. Това показва докладът „Digital News Report 2021“.

Припомня се, че в страната има голямо поляризиране. Това се вижда и в медийния пейзаж.

Разходите за телевизионна реклама през миналата година са паднали с 60%. Гръцкото правителство започна рекламна кампания, за да подкрепи медиите.

Повечето гръцки граждани обаче не одобряват подобна правителствена подкрепа. Опозиционните групи често сигнализират за неблагоприятно отразяване от обществената телевизия.

Гръцкият премиер отправя критики към социалните медии, което води до недоволство от гражданите и опозицията, които виждат в тях място за излагане на различни идеи. Телевизионният пейзаж в страната вече е сравнително стабилен след труден период.

През последните години се наблюдават редица дигитални инициативи, които да укрепят разследващата и независима журналистика в Гърция. Част от тях оповестяват водещите постижения в сферата.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.

Свързани новини

  • Големи горещини в Гърция

    Гърция очаква много високи температури до края на седмицата, съобщи БНР. Ограничава се движението на камиони в обедните часове. Дава се съвет за ум ...
    29.06.2021
    2 622
    6
  • Готвят големи протести в Гърция

    Гръцките синдикати са готови да протестират срещу нови промени на правителството, съобщи Катимерини. Организирани протести имаше и през миналата се ...
    08.07.2020
    3 748
    9
  • Гърция подкрепя отговорните медии

    Гръцкото правителство обяви, че ще отпусне бонуси за медиите, които са показали отговорност, съобщи Катимерини. Медиите са тези, които са призовава ...
    06.07.2020
    1 610
    5
Новини по държави: