Медийният пазар в Гърция се характеризира с липса на доверие, поляризирана преса и зависимост от правителството. Това показва докладът „Digital News Report 2021“.
Припомня се, че в страната има голямо поляризиране. Това се вижда и в медийния пейзаж.
Разходите за телевизионна реклама през миналата година са паднали с 60%. Гръцкото правителство започна рекламна кампания, за да подкрепи медиите.
Повечето гръцки граждани обаче не одобряват подобна правителствена подкрепа. Опозиционните групи често сигнализират за неблагоприятно отразяване от обществената телевизия.
Гръцкият премиер отправя критики към социалните медии, което води до недоволство от гражданите и опозицията, които виждат в тях място за излагане на различни идеи. Телевизионният пейзаж в страната вече е сравнително стабилен след труден период.
През последните години се наблюдават редица дигитални инициативи, които да укрепят разследващата и независима журналистика в Гърция. Част от тях оповестяват водещите постижения в сферата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пръц
Коментиран от #5
17:34 25.06.2021
2 ХХХ
17:36 25.06.2021
3 Рошко
18:17 25.06.2021
4 Trash медии ........
19:45 25.06.2021
5 БГФакти
До коментар #1 от "Пръц":
Германия + Турция = любов завинаги, либерал фашистка пропаганда и фашистки ислямизъм завинаги23:33 25.06.2021