Отидете към основна версия

14 101 18

Най-нестандартният тунинг на Lada Niva

  • lada-
  • niva-
  • тунинг

Новата Lada Niva ще се прави на базата на Dacia Duster и едва ли ще се превърне в любимка на обществото от офроудъри, които все още отдават предпочитанията си към класическата Niva. Именно поради тази причина и болшинството тунинг проекти на ВАЗ-2121 са свързани с подобряване на нейната проходимост.

Не такъв обаче е случаят с Niva-та, която ви представяме. Този проект е най-нестандартният тунинг на Lada Niva. Въпросната Niva се появява на бял свят през далечната 1984 година, като първоначално се използва за дълги преходи, а след като си "изпява песента" е зарязана на улицата, където преседява цели десет години.

Чак след това е взето решението да бъде превърната в нещо, изключително интересно и нестандартно. Тунингът на Niva-та преминава през няколко етапа. Първоначално клиренсът е занижен драстично, а три години по-късно е монтирано и пневматично окачване с компресор Berkut R20.

Впоследствие колата се сдобива с предно окачване от Toyota Altezza и задно - от BMW E21. Появяват се и ефектни 17-цолови джанти Zauber Dish, а гумите, които са "обути" на тях са с размери 245/40 ZR17. Миналата година под капака е монтиран 1.8-литров мотор Toyota JZX90 4S-FE, мощността на който е 130 конски сили.

Решено е този агрегат да работи съвместно с автоматична скоростна кутия, а на тавана на купето се появява шибедах. Към момента Niva-та изглежда впечатляващо, но проектът все още не е завършен. Можем само да си представяме как ще изглежда колата след пълното приключване на тунинг доработките ѝ.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Свързани новини