На годишното събрание на акционерите на Renault Group Жан-Доминик Сенар, главен изпълнителен директор и президент на френската марка, каза, че разходите за напускане и връщане на марката в Русия са пропорционални. Той добави, че решението да напусне руския пазар е било „смело“, но „трудно за служителите“ и подчерта, че Renault „следи развитието и ще се ръководи от настоящата ситуация, когато взема решение за връщането на компанията в Русия“.
Renault постави бизнеса в Русия на пауза през март 2022 г., след началото на войната в Украйна. Тогава заводът Renault Russia в Москва спря работа (там се сглобяваха Duster, Kaptur и Arkana). Тогава се появи информация, че френската група ще се отърве от руските си активи, включително капиталовото предприятие и делът си в АвтоВАЗ.
Това беше потвърдено още в средата на май: делът на Renault Group в АвтоВАЗ (67.69 процента от акциите) беше прехвърлен на FSUE NAMI, а заводът Renault Russia беше причислен към баланса на града. Беше съобщено още, че Renault ще запази правото си да изкупи обратно акциите си в рамките на шест години.
Говорейки за загубите от напускането на Русия и разходите за връщане, ръководителят на Renault каза, че това „въобще не е толкова много“, като не посочи точната сума. Сенар също така отбеляза, че френската компания възнамерява да напусне пазара, за да „има възможност да се върне, когато ситуацията се промени“, като заяви още, че връщането в Русия ще струва на Renault същата сума като напускането.