Отидете към основна версия

2 279 12

Tesla започна да рекламира колите си: Нужно ли е това?

  • tesla-
  • реклама

Реклами започнаха да се показват в Google

Малко след като главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск каза, че марката ще „опита с малко реклама и ще види как ще върви“, по време на събрание на акционерите в Giga Texas през май 2023 г., нейните усилия започнаха да се показват в Google Ads. Потребител на Twitter публикува информация, че 18 реклами се показват в Google под псевдонима Tesla Inc. към 28 юни 2023 г. Рекламите изглежда популяризират не само най-продаваните електромобили на Tesla като Model 3 и Model Y , но и нейните слънчеви панели и мрежата Supercharger в САЩ и Обединеното кралство.

Дълго време Мъск вярваше, че Tesla трябва да използва рекламния си бюджет, за да подобри продуктите си. Като се има предвид текущата пазарна капитализация на компанията от над 800 милиарда долара, повече от всеки друг производител на автомобили в света, бизнесът ѝ изглежда не се влияе от липсата на реклама. Без реклами, тези електромобили продължават да се продават като топъл хляб. Като пример ще припомни, че Model Y беше най-продаваният автомобил в света от всяка категория през първото тримесечие на 2023 г.

Въпреки това още миналата година видяхме промяна в подхода на Мъск и той започна да изглежда по-приветлив към рекламите. В едно интервю той каза, че производителите на автомобили са едни от най-големите рекламодатели за традиционните медии, поради което избягват да пишат критични статии за тях. Скорошни данни от Statista показват, че производителите на автомобили са похарчили 17 милиарда долара за дигитална реклама през 2022 г. и се очаква да похарчат колосалните 19 милиарда долара през 2023 г.

На срещата на инвеститорите в Giga Texas Мъск заяви, че много хора все още не са наясно с „удивителните характеристики и функционалности“ на автомобилите на Tesla. Марката наскоро започна да увеличава промоционалните си усилия в своите социални медии, докато първата ѝ реклама се появи от Tesla Asia, където бе използвана техниката на интервю, за да се рекламира Model 3. Във видеото работеща майка на две деца подчертава възможностите за автономно шофиране на Tesla и функциите за безопасност.

Какво мислите за този хода на Tesla? Трябва ли брандът да харчи за реклами, като се има предвид, че вече е толкова популярен и без тях? Можете да споделите мнението си в коментарите.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.

Свързани новини