Решението на Toyota, идващо само след три години от съществуването на четирицилиндровата Supra, може да изглежда странно, но вероятно е водено от прагматизъм.
Въпреки че няма официална статистика за продажбите на Supra с различни двигатели, вероятно купувачите в Северна Америка (основният пазар за модела) са предпочели по-мощния шестцилиндров вариант. Ценовата разлика между 2.0-литровите и 3.0-литровите версии беше малка (само $840), но разликата в производителността и изживяването при шофиране е значителна.
Toyota Supra вече се предлага изключително с мощния 3.0-литров B58 турбо двигател, който произвежда впечатляващите 387 к.с. и 500 Нм въртящ момент. Купувачите могат да избират между 6-степенна механична скоростна кутия, за истинските любители на шофирането, и 8-степенна автоматична ZF, осигуряваща максимално ускорение.
Любопитно е, че ръчната скоростна кутия получи „интелигентна“ система за регулиране на скоростта на коляновия вал, което прави превключването на предавките по-плавно и по-удобно. В допълнение, "ръчната" Toyota Supra е оборудвана с подсилен съединител, който може да издържи на високи натоварвания.
Не забравяйте, че Toyota Supra по същество е близнак на BMW: 3.0-литровият двигател B58 и двете скоростни кутии са същите, като тези, използвани в G87-генерацията BMW M2. Това обяснява високото качество и надеждност на тези агрегати. В Северна Америка Toyota Supra 2024 година започва от $57 335 за базовата версия, като най-добрият модел 3.0 Premium започва от $60 495.