Това изследване се прави, за да видим възможно ли е подобрим пътната среда така, че да не загиват хора. Това каза в предаването "Лице в лице" по бТВ Богдан Милчев от Института по пътна безопасност по повод изследването на експерти от Института на мястото на тежката катастрофа с участието на Лютви Местан, при която загина бебе.
На първо четене се вижда, че има несъответствия между инфраструктурата и пътните изисквания. Островчето трябва да бъде с бордюр, а то е с боя. Също така няма ограничение на скоростта в района на кръстовището, посочи Милчев.
Когато бъде готов докладът, ние ще го сведем до знанието на всички. Правим това не за да уязвим някого, а да приведем транспортната система в безопасност, добави той.
КАТ и АПИ играят в един отбор. КАТ няма нито една глоба, наложена на АПИ, че даден път не отговаря на изискванията, заяви експертът.
Доставчикът на транспортната система трябва да поеме цялата отговорност за нашата сигурност, каза още Богдан Милчев.