Грешката ми е, че съм нервиран, бързам и т.н., но пък в същото време ми трябва да закупя винетка. Та бъркам, вместо СО, пиша С0 с нула. Разбира се, системата им не прави връзка с КАТ дали съществува такъв регистрационен номер и на драго сърце ми прибират парите. Викам - ок, едва ли съм първият. Ще звънна на националния телефон на БГ Тол. Звъня им вече от половин час - дава свободно. А в момента тече кампанията по събиране на пари за годишни винетки. На 45-тата минута ми вдигнаха - викат винетка се купува на ваша отговорност. Викам им, ок, но системата ви не прави ли справка в регистъра на КАТ за наличие на такъв регистрационен номер? Агнешко мълчание оттатък. След 30 секунди ми дават национален телефон на "Интелигентни трафик системи".
Те били националният оператор на винетките. С тях се свързах по-бързо. Казват ми - то е на ваша отговорност. Може да си закупите колкото искате и каквито искате винетки. Не можели да ми върнат парите. Имало бутон за връщане, ако нещо съм сгрешил преди плащането и да съм внимавал какво въвеждам. Обяснявам им, че това е погрешно. Няма как да нямат връзка с регистър на КАТ за справка по регистрационен номер. По този начин мога да си купя винтетка на номер, на който пише "Керкенез Паунов" и пак да ми вземат парите. Явно така работи държавата. Така работят #АПИ #БГТОЛ #ИнтелигентниТрафикСистеми. Майната им на парите, важното е да сме здрави, вече си имам още една винетка. Boyko Borissov - попитайте Томислав Дончев, Мариана Николова, Георги Терзийски и Атанас Темелков, къде аджеба е електронизацията и междурегистровия обмен. Защо RegIx не работи тук при винетките?