Новата Honda Forza 750 разполага с всички качества на истински мотоциклет, но на практика е класически скутер. Задвижван е от мощен двуцилиндров редови двигател с работен обем от 750 куб. см и разполага с най-съвременни функции и технологии, включително throttle by wire, много режими, Honda Selectable Torque Control (HSTC) и автоматичната предавателна кутия Dual Clutch Transmission (DCT).
Комбинацията от двигател и рама осигурява отлично спортно представяне в града. Размерите са като на чистокръвен мотоциклет GT, с достатъчно място за краката, отлична защита от вятър и комфорт както за ездача, така и за пътника. Максималната мощност е 43.1 кВт (59 к.с.), а максимумът на въртящия момент от 69 Нм. Последният е постижим при 4750 об/мин, като червената зона на оборотите е 7000 об/мин.
Мощният скутер отговаря на стандарта EURO5, а с 1 л гориво изминава 27.8 км, което се равнява на разход от 3.6 литра на 100 километра. Още нещо любопитно е, че за притежателите на свидетелство за управление от категория А2 ще е налична и версия с мощност 35 кВт. Иначе всичко останало е същото. Стоманената рамка е изпълнена в класически стил. Мотоциклетът е оборудван изцяло с LED осветление и практични функции като Honda Smart Key, 22 литра вътрешно пространство за съхранение и вградено USB зарядно устройство.
Forza 750 е и първата Honda, оборудвана със системата Honda Smartphone Voice Control. Тя интегрира функционалността на смартфона на мотоциклетиста с машината и позволява управление на телефонни разговори, текстови съобщения, музика и навигация с глас или чрез използване на бутони на превключващото устройство отляво.