След години на тестване, компанията за бързо хранене KFC стартира пълномащабна продажба на изкуствения пилешки продукт, наречен Beyond Meat. Първоначално пърженото "пиле" на растителна основа ще се търгува в Съединените щати за ограничен период от време.
Ресторантите на KFC в цялата страна ще добавят пиле на растителна основа към менютата си Beyond Meat. От компанията заявяват, че от няколко години тестват заместител на месото, който не само имитира вкуса на пилешко, но и имитира текстурата на пилешките гърди. Първите тестове бяха проведени в Атланта през 2019 г. Тогава доставката на изкуствено месо беше разпродадена за няколко часа. След това тестването продължи в Калифорния и Северна Каролина.
Други вериги за бързо хранене като Pizza Hut и Taco Bell също въвеждат изкуствено месо на растителна основа. KFC вярва, че начинанието ще бъде успешно. Продажбата на заместители на месо започна веднага след новогодишните празници, тъй като много хора традиционно по това време на годината се опитват да променят диетата си.