Отидете към основна версия

2 272 2

Повечето кросоувъри се провалиха на теста за предпазен колан

  • предпазни колани-
  • безопасност

По време на проучването специалистите от IIHS оценяват съотношението на височината и честотата на повторение на звуковото предупреждение, както и визуалните сигнали

Американският застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS) продължава да тества автомобилите по различни начини, за да ги направи по-безопасни. Този път експертите оцениха 26 кросоувъра за наличието на достатъчно визуални и звукови сигнали, които напомнят на водача и пътниците за необходимостта от закопчаване на предпазните колани. Само два "джипа" бяха наградени с оценка "добър" от експертите.

По време на проучването специалистите от IIHS оценяват съотношението на височината и честотата на повторение на звуковото предупреждение, както и визуалните сигнали. В резултат на тестовете само Subaru Ascent и Forester получиха оценка "добър". Hyundai Palisade и Tucson, както и Nissan Pathfinder и X-Trail са малко по-зле оборудвани, но се доближават до автомобилете с повишена проходимост на Subaru. Останалите автомобили са неправилно или лошо оборудвани.

За положителна оценка автомобилите трябва да бъдат оборудвани със силна звукова аларма, която лесно се чува на фона на външен шум в кабината. Визуалните и звуковите напомняния трябва да се запазят най-малко 90 секунди, ако предпазният колан на предния ред остава откопчан. За пътниците на втория ред времето, необходимо за звук е 30 секунди. Освен това колата трябва да дава визуален сигнал при стартиране на двигателя.

За да се получи приемлива оценка от експертите, превозното средство трябва да отговаря на всички изисквания, приложими за пътниците на първия ред седалки. С положителна оценка са обозначени модели, които имат поне осем секунди звуково известие за пътниците отпред. Автомобилите с напомняне да закопчават коланите си за по-малко от осем секунди са оценени като "лоши".

Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 5 гласа.

Свързани новини