Last news in Fakti

20 Октомври, 2021 15:45 11 283 21

Без германски модел в ТОП 10 на най-безопасните компактни SUV-та

  • кросоувъри-
  • suv-
  • безопасност-
  • iihs
Без германски модел в ТОП 10 на най-безопасните компактни SUV-та - 1

Всеки автомобилен производител се опитва да направи всичко възможно, за да произвежда безопасни автомобили. Някои обаче правят това по-добре от други, а специалисти в т.нар. краштестове оценяват безопасността на всеки от автомобилите.

Експертите от Американския застрахователен институт за безопасност по пътищата (IIHS) провеждат такива тестове на всички нови автомобили. Сега те направиха класация и определиха най-безопасните компактни кросоувъри, произведени през 2021-2022 година.

Всички модели в десетката получават рейтинг Top Safety Pick +, като изненадващото е, че в списъка няма нито един германски автомобил. От друга страна, 6 модела японско производство попадат в ТОП 10: Mazda CX-3, Mazda CX-30 (след септември 2020 г.), Mazda CX-5, Mitsubishi Outlander (2021 г.), Nissan Rogue (X-Trail ) и Subaru Forester.

Десетката се допълва от два американски модела Chevrolet Trailblazer и Ford Bronco Sport, както и от модел на Volvo, който също получава най-високата оценка - XC40. Има и един корейски автомобил - Hyundai Tucson (2021 г.).


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Имах си

    15 20 Отговор
    хас да оценят германски автомобил, все пак са американски институт...
  • 2 Мда

    19 2 Отговор
    Аз като четох статията за оня Бронко дето паднал в 120м пропаст, от това по-добър тест няма ! Купето и шасито цели, а момичето и кучето живи, само с леки наранявания !

    Коментиран от #14

  • 3 сЕбАрА

    12 40 Отговор
    Японските боклуци да се пробват, като ги хване ръждата.
  • 4 факт

    36 5 Отговор
    Че кой купува немски таралясници при положение че има японски такива
  • 5 Евала!

    20 6 Отговор
    Мазда пак ги срита,сефте….
  • 6 Жоро

    6 23 Отговор
    Като взема една Г-класа и от тея мини сувчета остават само ковчези

    Коментиран от #10, #12, #15, #16

  • 7 Хахахаха. Чао чао чао чао бираджии

    9 2 Отговор
    Хахахахаха
  • 8 Патил

    10 1 Отговор
    Карам вече трети Нисан Х Трел...Първият -един камион ме вкара в едно дере...обърнах се 7-8 пъти-излязох без драскотина-беше бензин 2.0 -144 кс от 2004г....отиде за части.Вторият Х-Трел беше пак бензин 2,5 160 кс 2006г. -откраднаха ми го в Полша-уникална кола беше...още ме е яд. Сега пак съм с Х-Трел бензин и мисля да го карам още дълго време.Имал съм и други коли-но след драмата с първият Х-Трел и дерето вече нямам мераци за нещо по-малко...

    Коментиран от #11

  • 9 СВЕТЪТ ОТДАВНА ЗАПОЧНА ДА

    11 2 Отговор
    ЗАДМИНАВА ТИЯ ФАШАГИ В ПРОИЗВОДСТВОТО НА КАЧЕСТВЕННИ СТОКИ И МАШИНИ.....ШВАБЛАНДИЯ БЕШЕ ЕДНО ВРЕМЕ....И ТАКА ИМ СЕ ПАДА НА ТЕЗИ ИЗВЕРГИ ПРОТИВНИ...ОТДАВНА НЕ СА НАЙ НАЙ.....РОБОТИ А НЕ...ХОРА...ТОВА СА ТЕ....
  • 10 До разбиращия от Г -еги

    16 1 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Като хванеш една Г-ега и ще глътнеш волана, при катастрофа, глупако.
  • 11 Буха ха

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Патил":

    Колко трябва да смениш за да разбереш как му е правилното име?
  • 12 До Г-н "ижинер"

    12 1 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Г - класата от специална стомана ли е, че е по сигурен автомобил?
    Не виждам нищо особено, като сигурност, в този автомобил!
    Как го разбра, че ще ги размяташ?
  • 13 До сЕбАрА

    9 0 Отговор
    Хорицата ги продават много години преди да ги хване ръждата. За съжаление тогава идват при нас.
  • 14 Qwerty

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "Мда":

    Ашколсун, тия са пренаписали физичните закони!
    А спецове кат теб в мрежата, на кило! От 120 метра викаш, а?…..
  • 15 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Кога ще вземеш 🤣🤣🤣
  • 16 Komapak

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Тоя па.... Я пак?! 😂😂😂😂 Вземи си паркетника и ходи по равномерни наклони. Защото офроуд тоя таралясник е пълна скръб!
  • 17 spectator

    8 0 Отговор
    когато фактите говорят, глупаците по-добре да замълчат и да си преосмислят битието:D
  • 18 тук 95%

    5 1 Отговор
    Си мислят, че немските коли като са от дебела ламарина и са супер надеждни при удар.Само, че целта е да се запазят хората а не да ти е леко крив калника.
  • 19 Некой си

    3 0 Отговор
    Мой познат в Щатите преди няколко години катастрофира със 75 мили в час в спрял автокран.
    С ленд Крузер 80.
    Той и семейството му нямат дори охлузвания.
    Ама това не е адекватно сравнение. Тук статията е за автомобили от един клас. Факт е, че немците през последните 10 години съвсем се сринаха от към качество. От както фирмите се управляват от Power Point Engineers.
  • 20 Шнорхел

    0 0 Отговор
    Спомняте ли си какво остана от сблъсъка между оня идиот, който уби Милен Цветков пред Парадайс. Той караше Ауди Q 7. Колата на покойния Цветков беше размазана до неузнаваемост.

    Коментиран от #21

  • 21 Не глеам Таувизия

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Шнорхел":

    3 тона джип удря кросоувър който тежи 1.4 тона отзад... с огромна скорост... и да беше с по-голяма машина Милен, пак нямаше да има големи шансове... не са колите проблема - друсаните и пияните кретени които ги карат са...