Отидете към основна версия

2 484 16

Доставките на смартфони са намалели с 11% в световен мащаб, докато търсенето на iPhone 13 все още расте

  • смартфони-
  • тенденция-
  • световен пазар

Samsung води пазарния дял с 24%, докато Apple е на второ място с 18%

Нови данни от световно проучване показват, че доставките на смартфони в световен мащаб са паднали с 11% поради неблагоприятните пазарни условия. Търсенето остава бавно през 2022 г. на фона на неблагоприятния пазар.

Samsung води пазарния дял с 24%, докато Apple е на второ място с 18% дял. Xiaomi се класира на трето място с 13% дял поради успеха на серията Redmi Note. OPPO, който произвежда OnePlus, и Vivo заеха съответно четвърто и пето място.

Въпреки продължаващата несигурност, тези производители на смартфони намериха начини да останат актуални, като разшириха портфолиото си от устройства за годината. Например, Samsung обнови своята серия A, за да продължи да бъде популярен телефон от среден до нисък сегмент.

Докато iPhone 13 серията продължава да улавя потребителското търсене, новият iPhone SE, пуснат през март, се превръща във важно устройсто от средния клас за Apple. На подобна цена на своя предшественик, той предлага подобрен чипсет и подобрена производителност на батерията и добавя 5G свързаността, която каналите на операторите предоставят.

Пазарите отбелязаха скок в случаите на COVID-19 поради новите варианти, въпреки че минималните хоспитализации помогнаха за бързото нормализиране на активността на потребителите. Доставчиците са изправени пред голяма несигурност поради войната между Русия и Украйна, продължаващите блокирания в Китай и заплахата от инфлация. Всичко това добави към традиционно бавното сезонно търсене.

Също така китайските доставчици все още страдат от ограничения на доставките в ниския край, тяхната глобална експанзия е възпрепятствана от забавянето на вътрешния им пазар.

Вторичните ефекти, като поскъпване на енергията или нарастващата инфлация, сега стават много забележими за мнозина по света, което от своя страна изглежда вероятно да има третични ефекти, като например забавяне на търсенето на всякакви потребителски стоки – независимо дали това са смартфони или абонаменти за поточно предаване , спад в който също беше съобщено.

Въпреки съобщенията, че продажбите на iPhone SE 3 не се представят добре, данните изглежда се различават. Има ново проучване, според което американските оператори са установили, че iPhone SE 3 изисква по-малко , отколкото за iPhone SE 2. Твърди се, че производителите на смартфони „трябва да се оборудват, за да реагират бързо на нововъзникващите възможности и рискове“.

Докладът завършва с обнадеждаващо послание за близкото бъдеще: „Добрата новина е, че болезненият недостиг на компоненти може да се подобри по-рано от очакваното, което със сигурност ще помогне за облекчаване на натиска върху разходите“.

Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 8 гласа.

Свързани новини