Apple започна да използва свой собствен вътрешен чатбот, за да помогне на служителите си да създават прототипи на бъдещи функции, да обобщават текст и да отговарят на въпроси въз основа на данните, на които са били обучени.
Все още не е ясно как компанията планира да използва своя проект за чатбот и как тя ще се отрази на потребителите, но вече има информация за вътрешното му използване.
Според вътрешни лица от Купертино търсят начини да разширят използването на генеративен AI в тяхната организация. Един вариант може да се предоставя инструментът на екипа за поддръжка AppleCare, за да може тази услуга да помогне по-добре на клиентите при проблеми.
Главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук каза в конферентен разговор за резултатите през май, че има "редица проблеми, които трябва да бъдат решени" в областта на изкуствения интелект.
Компанията вероятно ще продължи напред с плановете си за изкуствен интелект много по-предпазливо от Google, Microsoft и много други компании, които искат да внедрят генеративни технологии в своите продукти възможно най-бързо.