Проектът за водородна суперяхта, носещ обозначението 821 беше реализиран от компанията Feadship, която се явява съвместно предприятие на две корабостроителници: Royal Van Lent Shipyard и Koninklijke De Vries Scheepsbouw. Feadship проектира и произвежда яхти от висок клас и изгражда ултралуксозни суперяхти по индивидуална поръчка.
Проект 821 е най-голямата яхта, построена от компанията в Нидерландия. Дължината ѝ е почти 119 метра. Капацитетът на кораба е до 30 души. Пътниците ще могат да прекарват времето си в шикозни апартаменти с две спални, бани и всичко друго, необходимо за луксозно преживяване. Също така на борда има голяма всекидневна, два офиса с камина, зала, килер, басейн, джакузи и парна баня. На главната палуба е разположена просторна тераса и... библиотека!
За проект 821 е необходимо да се разработят както изцяло ново оборудване, така и специални протоколи за сигурност. Защото те просто не са съществували преди. Друг проблем е системата за съхранение на водород. Инженерите проектират специален "криосаркофаг" с двойни стени.
Площта му е 92 кв.м. Температурата вътре е минус 253 °C. До тях са монтирани 16 горивни клетки, които могат да работят с водород, но и с етанол. "Емисиите" на системата (водни пари) се извеждат през нови вентилационни шахти, което води до удължаване на яхтата с допълнителни 4 метра.
Корабът може да вземе на борда си почти четири тона течен водород. Общ енергиен запас - 543 kWh. Това е достатъчно, за да осигури енергия за вътрешните системи и цялото друго оборудване за една седмица. Като алтернатива обаче се предлагат и дизелови генератори.
Освен това плавателният съд е оборудван със система за рекуперация на топлина и „умна“ система за контрол на консумацията на енергия. Електрониката автоматично изключва електрическото оборудване, когато няма нужда от него. Проект 821 се задвижва от азиподи на ABB със системна мощност от 4 351 к.с. При липса на водород те се захранват от гореспоменатите генератори MTU, които работят с биодизел.