В социалните мрежи на концерна беше обявено, че и трите модификации са намерили купувачи почти моментално. Версията Founder Edition беше разпродадена за 4.5 минути, версията S2000GL - за пет минути, а най-дълго продължиха онлайн продажбите на S2000ST - 15 минути и 34 секунди. Лудият интерес към мотоциклетите Great Wall се обяснява с ограничените серии, които са съответно 88, 140 и 60 броя. Така първата партида се състои от само 288 екземпляра.
Мотоциклетът Great Wall Souo дебютира през май, но продажбите започнаха тази седмица. Особеността на този мотоциклет е хоризонтално опозитния осемцилиндров двигател с обем 2.0 литра. Агрегатът произвежда 154 конски сили и 190 Нм въртящ момент. Задвижването към задното колело се предава чрез осемстепенна преселективна роботизирана скоростна кутия.
Разработването на луксозен туристически мотоциклет е инициатива на основателя на Great Wall. Китайските инженери избират необичаен силов тракт и не спестяват от екстри. Мотоциклетът има мощна медийна система с 12.3-инчов екран, четирибутални спирачки Brembo, адаптивни амортисьори, отопляеми седалки и кормило, както и пълен списък с електронни асистенти.
Мотоциклетът Great Wall Souo в никакъв случай не е евтин: цените варират от 219 до 289 хиляди юана (30.7 - 40.6 хиляди долара). За същите пари в Китай може да се купи огромния SUV Tank 400 frame! Въпреки това най-скъпата версия на мотора с тираж от 88 броя беше разпродадена най-бързо, така че китайските клиенти са готови за още екземпляри.