Въпреки че серията Pixel 9 може и да не завладя пазара на смартфони, тя постигна вътрешни рекорди по продажби за Google, което е забележително постижение. Въпреки това дори рекордните продажби не могат да предпазят компанията от негативна публичност, особено когато обслужването на клиентите не е на ниво. Неотдавнашен инцидент, свързан с Pixel 9 Pro и откъсната рамка на камерата, подчертава този проблем.
Потребител на Reddit (MohiFlaz) е закупил Pixel 9 Pro само преди три месеца. Потребителят твърди, че се е отнасял изключително внимателно към телефона, като веднага го е поставил в калъф със защитен екран и никога не го е изпускал или повреждал по друг начин. Въпреки това предпазливо отношение, рамката на камерата на телефона необяснимо е започнала да се отделя от устройството.
Опитът на потребителя с поддръжката на Google не е бил задоволителен. След като се е свързал с компанията, му е било съобщено, че не може да му бъде оказана помощ, тъй като е изтекъл 90-дневният срок. Този отговор е особено обезпокоителен, като се имат предвид собствените политики на Google. Въпреки че компанията предлага 15-дневен срок за връщане, телефоните Pixel се предлагат с едногодишна гаранция, покриваща дефекти, които не са причинени от повреда от страна на потребителя. Тъй като потребителят не твърди, че носи отговорност за проблема с рамката на камерата, поддръжката на Google е трябвало да го насочи към гаранционния процес, а не да отхвърли опасенията му. Дори ако потребителят е бил склонен да понесе козметичния проблем, отделената рамка на камерата може да компрометира водоустойчивостта на телефона, което може да доведе до по-сериозни проблеми.
Макар че това изглежда е изолиран случай, друг потребител на Pixel 9 Pro съобщи за подобен проблем през октомври, като се оплака от замъгляване на обектива и спонтанно отделяне на планката на камерата. В този случай Google е третирала устройството като върнато и е осигурила безплатна замяна. Непоследователността при разглеждането на тези случаи повдига въпроси относно контрола на качеството и протоколите за обслужване на клиенти на Google. Дори проблемът да не е широко разпространен, тези инциденти подчертават важността на отзивчивата и последователна поддръжка на клиентите, особено за първокласни устройства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ужасТ
14:40 28.01.2025
2 няма такава марка
14:41 28.01.2025
3 предположител
14:48 28.01.2025
4 Смеххх
Коментиран от #6
15:08 28.01.2025
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 ККП
До коментар #4 от "Смеххх":
Аа, не, и предимно китайски боклуци рекламират!17:04 28.01.2025
7 Един
08:58 29.01.2025