4 Ноември, 2014 08:51 57 774 62

Най-мощните Audi-та RS6 на пазара у нас

  • audi-
  • rs6-
  • mobile.bg-
  • тунинг
Наточените резачки с индекс RS6 на Audi се смятат за едни от най-расовите по-масови автомобили и точно поради тази причина са на почит и у нас. Почитателите на подобен род возила обаче искат колкото се може по-мощни изпълнения и заради това често прибягват до допълнителна доработка. Колкото по-мощни и скъпи са въпросните RS6-ици, толкова по-голямо внимание привличат.
 
Сега решихме да направим едно малко проучване и да разберем кои са най-мощните автомобили Audi RS6, продаващи се у нас. За справка се обърнахме към базата данни на най-големия сайт за автомобили в България mobile.bg. Ето и петте най-мощни Audi-та RS6, претърпели тунинг и надвишаващи значително заводската мощност от 580 коня.
 
 
Своеобразната ни класация е подредена по цена, като започваме от най-евтините екземпляри. Първият е произведен през ноември 2008 година, разполага с ABT тунинг, а мощността му е увеличена до 700 конски сили. Цената е 69 800 лв. (вижте повече)
 
Второто Audi RS6, което привлече вниманието ни е Rs6 Exclusive и също е с тунинг от ABT. То е слязло от конвейерите през март 2009 година и също е с мощност от 700 коня. Фейслифт версията е с монтирана BOSE sound system, а цената и е 79 900 лв. (вижте повече)
 
Третото предложение отново е ABT тунинг и впечатлява с още по-мощен агрегат и със силно препоръчителните за подобен автомобил керамични спирачни дискове. Производството му датира от началото на 2009-а, мощността му е 720 к.с., а цената - 85 800 лв. (вижте повече)
 
Следва един седан с пробег от само 73 000 километра. Това Audi Rs6 ABT е и колата от нашата класация, която е с най-малък пробег. Мощността е 700 конски сили, а годината на производство е 2008. Цената обаче е по-висока - 89 000 лв. (вижте повече)
 
Най-скъпото Audi RS6 у нас се продава за точно 100 000 лв. Предвид по-високата цена и мощността му е значително по-голяма. Оранжевата RS6-ица разполага с 920 коня, както и с чисто нови керамични дискове и накладки. (вижте повече)
 
В табличен вид всичките пет предложения можете да видите ТУК, а подробни технически данни за стандартните Audi-та с индекс RS6 можете да разгледате в сайта autodata24.com

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мишо

    4 2 Отговор
    Уникални машини са това, но не са и евтини, както у нас, така и в германия

    Коментиран от #2

  • 2 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мишо":

    Има защо
  • 3 лко

    0 1 Отговор
    в мм ауто има новото мтм 670
  • 4 Иван Господинов

    3 1 Отговор
    Хубави коли но почнат ли да се развалят могат да те разорят . Проблема е не толкова че ще купиш малко части а това че може да не са верните . Просто майсторите ни по сервизите са на такова фантастично ниво че като им закараш една такава машина само седят чудят се и почват едни нескончаеми диагностики от които не излиза нищо под формата на смислен ремонт а тук грешките са много скъпи
  • 5 Biker

    2 3 Отговор
    Мотор за 3-4к лева прави по добри ускорения.

    Коментиран от #27

  • 6 ярослав станчев

    1 1 Отговор
    Искам да се повозя или да покарам едно такова по някоя писта.Ако може да е последния модел на АБТ РС6-Р. 3,3 сек. до 100 км/ч и над 320 км/ч максималка.
    Ама първо да си обуя кафявите гащи,а.

    Коментиран от #7

  • 7 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "ярослав станчев":

    За аутобана - да, но за писта бих предпочел далеч по-различен тип автомобил. Всеки случаи не двутонен 4-врат седан или комби, независимо с колко к.с. е.

    Коментиран от #8, #9, #13

  • 8 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Прекаляваш

    Коментиран от #10

  • 9 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Коментиран от #11, #17

  • 10 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    Не че ти не прекаляваш по другите статии, ама за ауди никой нищо да не ти казва.... хахахха
  • 11 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    И какво? Какво искаш да ни кажеш с тоя клип?

    Коментиран от #12, #18, #22

  • 12 бръмммм

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":

    това е аудито от последната кола от статията. клипа го има в обявата. виж го
  • 13 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Абе ако ти дадат ВРХ-СТИ или Лансер ЕВО едва ли ще откажеш да покараш 4-врат седан,ама и ти като мен знаеш,че няма и за това така казваш.
    А РС6 съм съгласен да карам на писта,защото на аутобан с трафик си е малко нездравословно.Поне трябва да е свикнал човек с такава кола и да знае какво точно ще се случи като натисне до ламарината.
    Та затова съм предпочел пистата,за да се види почти всичко на което е способен такъв звяр.Тя може да върви и със 120 км/ч,ама не е създадена за такава цел.

    Коментиран от #14

  • 14 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "ярослав станчев":

    Не бе така е, и аз бих го покарал на писта, бих покарал и каквато и да е марка бърза кола на хубава писта, но ако имаш възможността да си избереш, то това едва ли е най-подходящата кола за писта!
  • 16 Japoneze

    1 0 Отговор
    И каде ще ги караш тия 700-900 кс - на магистралата най много да изпозваш 400.Ако имаме писти като някои други държави да и се накефиш,а то само ще и плащаш бензина,Ако е така- то по-добре една S класа та да се возиш в уникален комфорт е на да си наместваш прешлените и бъбреците.
  • 17 Кобрата

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    Изключително много ме кефи Audi RS6 Avant, но и в Ламбото си има някаква красота, която не може да бъде засенчена от едно Audi, за една кола не е най-важно колко бърза е...

    Коментиран от #21

  • 18 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":

    Малко математика като за два тона
  • 19 biker

    1 1 Отговор
    Всички пишете за писта, ама май не сте ходили, на Серес максималната скорост е 200 и то моментно на правата, там майсторлъка са завоите, за тях не ти трябват 900 коня. Един спец и в жигули може да ви изправи косъма на бавна писта. Правите и многото коне са комплексарщина .... всеки може да дава цялата газ на правата ....

    Коментиран от #20, #24

  • 20 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "biker":

    Е и?
    Колко от хората карат на писта? По принцип се кара по пътища и магистрали, където едно Ауди се справя много добре. ;)
  • 21 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Кобрата":

    Прав си. Ама догодина Ауди ще направят Ламбото още по-красиво, а RS6 още по-бърза.

    Коментиран от #29

  • 22 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":

    Колата е правена в БГ. Доста Ауди ентусиасти има, реших, че поне на ентусиастите може да дадеш малко респект, ама не би

    Коментиран от #46

  • 23 Златко Тролчев

    0 2 Отговор
    ne sam tolkova beden da karam audi v momenta tarkalqm edna lada 1.3 karburator i kato se oparicha se mqtam na amg neshto do 900lv
  • 24 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "biker":

    Нещо такова имах предвид.
  • 25 Сори

    2 0 Отговор
    Абе,че парата я немам така е , ама 100 бона за спортно комби бате как и да го гледам нема да стане.ама било яко бързо ама съм тъп и не разбирам ама дръжки ама дръжки,,100 бона комби ае оди се гръмни.дайте ми една S-класа да си я карам със 100 па ме минавайте с 200 по магистралите със спорните комбита ахаха
  • 26 martin

    0 1 Отговор
    Жалко е седнали сте да се излагате как се чувствате като знаете, че ще живеете цял живот в мизерия и мечтата ви е да работите за жълти стотинки да си купите след 10 години некав дръгел за 20хил лева е.аси живота да робувате на една кола и само ако не бяхте толко тъпи и виждалте колко сте жалки с коментарите си!
  • 27 PlimP

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Biker":

    5, нали знаеш, че на 4 колела винаги ще е по-бързо във всяко едно отношение, иначе ламбото има сериозен страт и на завойчета май аудито ще го д.ха

    Коментиран от #32

  • 28 Дошо

    2 1 Отговор
    Продават ги понеже вече са тотално изпърдяни и предстои голямо наливане на пари в трошляците.На печелившите - Честито!
  • 29 Дошо

    1 3 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    Нали чете новините и гледа клиповете за самозапалващите се Трошета 911 и 918?А гледа ли вече клипа за Тракторджини Аветабръм как се самозапали и го гасиха с бутилка безалкохолно?

    Коментиран от #30, #39

  • 30 ярослав станчев

    2 3 Отговор

    До коментар #29 от "Дошо":

    Нали чете в гугула,че от януари до април 2014 Трошйота отзова над 9 000 000 бараки.Хонда миналата година също изтегляха много хубавите си коли,заради харчове на масло.Че и признаха за проблема.Затова по-добре си мълчи,че като стане дума за пластмасови боклуци от японските по-големи май няма.

    Коментиран от #33, #38

  • 31 Audi

    1 2 Отговор
    Нямам думи каква простотия е тука вече.То за това България е на тоя хал.
  • 32 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "PlimP":

    А бе не е точно така. За парите за един 1000 кубиков пистов мотор (чисто нов) почти няма как да събереш каквато и да е кола, която да го бие на ускорение и максимална скорост!
    Но да, добрите спортни коли спират по-бързо, завиват по-бързо, някои дори успяват и да ускоряват по-бързо.... Но става дума за съвсем други суми...
  • 33 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "ярослав станчев":

    Ти ако си мислиш че старият ти автомобил който управляваш е нещо по-добро, по-здраво и по-надеждно от тези отзовани тойоти, жестоко се заблуждаваш! Да когато е бил нов е друг въпрос. Колите от 80те и 90те бяха далеч по-здрави и евтини за подръжка, но след като им минат 20-30 години не можеш да ги сравняваш с така наречените от теб "пластмасови боклуци", които ги отзовават...

    Коментиран от #51

  • 34 Autohouse Randm

    1 1 Отговор
    tia troshliaci niama koi dagi kupi

    Коментиран от #35, #45

  • 35 Златко Тролчев

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Autohouse Randm":

    pozdravleniq za komentara i az kato teb mislq che lada e caria na patia

    Коментиран от #36

  • 36 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Златко Тролчев":

    prav si
  • 37 Dagger1912

    0 0 Отговор
    Всъщност последното ауди вече е 1 000 коне, не 920 ;)
  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "ярослав станчев":

    Дааа.. даже линкове му пращах.
  • 39 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Дошо":

    Е и? Тва е някакво инженерно недоразумение ли според теб?

    Коментиран от #50

  • 40 PIRANHA

    1 2 Отговор
    Тукашните защитници на Ауди, имат ауди-та единствено от моделите 80-ка и 80 Б4, мечтаят за новите ауди-та и в същото това време много треперят като померишат сервиза, щото там ще им паднат гащите чак до обувките и драги почитатели на Ауди не се тревожете като ви кажат за смяна на ремък 1000 лв. за труд, а вие ще гледате като бебе в лампа със зачудените физиономии: "Ама защо струва толкова много тая смяна на скапания ремък"? -Еми щото от Ауди са решили да изкарват пари на ваш гръб. Лека вечер!

    Коментиран от #43

  • 41 PIRANHA

    0 2 Отговор
    Тукашните защитници на Ауди, имат ауди-та единствено от моделите 80-ка и 80 Б4, мечтаят за новите ауди-та и в същото това време много треперят като померишат сервиза, щото там ще им паднат гащите чак до обувките и драги почитатели на Ауди не се тревожете като ви кажат за смяна на ремък 1000 лв. за труд, а вие ще гледате като бебе в лампа със зачудените физиономии: "Ама защо струва толкова много тая смяна на скапания ремък"? -Еми щото от Ауди са решили да изкарват пари на ваш гръб. Лека вечер!
  • 42 PIRANHA

    0 2 Отговор
    Тукашните защитници на Ауди, имат ауди-та единствено от моделите 80-ка и 80 Б4, мечтаят за новите ауди-та и в същото това време много треперят като померишат сервиза, щото там ще им паднат гащите чак до обувките и драги почитатели на Ауди не се тревожете като ви кажат за смяна на ремък 1000 лв. за труд, а вие ще гледате като бебе в лампа със зачудените физиономии: "Ама защо струва толкова много тая смяна на скапания ремък"? -Еми щото от Ауди са решили да изкарват пари на ваш гръб. Лека вечер!
  • 43 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "PIRANHA":

    Еми аз не давам по 1000 лв. за обслужване - най-добрите консумативи вземам. Ролки SKF, водна помпа SKF, ремъци GATES, масло CASTROL и т.н. Филтри KNECHT, MANN или HENGST.
    Всичко добро. Все пак колата гори 5.6 л/100 смесено. Кво ми пука ;)

    Коментиран от #49, #57

  • 44 Audi

    0 0 Отговор
    Хахаха кът не знаеш кой какво кара не се изказвай неподготвен.
  • 45 Audi

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Autohouse Randm":

    А какво да карам колега?БМВ ли?Работил съм в сервиз и знам коя марка автомобили се чупи най много.
  • 46 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Shmeker":

    Виждаш, неприятно е нали??????? И то ти е неприятно без да съм използвал епитети като "пластмасови", "жълтури", "джапанки" , кошници, легени и всичките там лафчета който много се харесват. Неприятно ти е само от факта, че аз не се вълнувам и не симпатизирам вече на тая марка и не я харесвам, дори без да я плюя. Ахде сега мойто момче ходи си виж писанията по другите статий и виж защо е тая караница по тъпите БГ форуми. Стана ли ти ясно? Браво на ентусиастите, то всички сме малко или много ентусиасти... та къде ви е респекта? Ще разбереш какво имам предвид ама бавно...
  • 47 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор
    ЯКО
    ШМЕКЕР ЛЮБИМАТА ТИ КОЛА
  • 48 mmm

    0 0 Отговор
    Шмекер, вече уточнихме, че пишеш измислици - ти дори нямаш кола. Ако сега те попитам, къде и в кой сервиз си слагаш тези марки, които изброи (две ги няма в БГ), ще ми кажеш ли? :) А там ще те хвана веднага. Стига измислици, приятелю :) Последния ти пост е изкопиран дословно от нета, само дето не си знаел горните неща

    Коментиран от #54

  • 49 PIRANHA

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Я ни разкажи какво ауди имаш? Хубаво ли ти е да разглобяваш цялата предница, за да смениш каквото и да било по двигателя и понеже мой приятел има А6 3.0ТДИ му гледам сеира всеки път щом трябва да смени алтернатор, ремък, водна помпа и каквото се сетиш и после абе ауди-то е най-добрата марка, ама майче...
  • 50 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Shmeker":

    Ами много ясно.Кола за един чувал пари се запали от собствената си изпускателна система или по-точно от газовете излизащи от нея.Една щепселна кутия за 10лв минава тестове и трябва да е изработена от негорящ полимер а скъпото Варбурджини е пълно с леснозапалима пластмаса.

    Коментиран от #52

  • 51 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    Коментара ми беше изцяло към Дошо.Използвах същото отношение.Не съм искал да засягам никой друг.
    А относно моя 23 годишен дънер до някъде съм съгласен с теб.Специално,че не е по-добър от една нова кола съм съгласен.Но,че е по-здрав и по-надежден от всяка нова бангия е ясно на всеки.Самия факт,че е на толкова години и с незнайно какъв пробег,със сигурност над 300 000км., и все още се движи без проблеми и с минимална поддръжка е показателен.Искам да видя една от сегашните коли след 23 години експлоатация,10 от които в милата на Родина.Без значение от марка или модел.
  • 52 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Дошо":

    Абе Дошо,а спри се малко бе.Като не ти понасят статии за Ауди или ВАГ не чети и не коментирай бе.Какво си заплещил едно и също.Дай нещо ново,различно,смени малко репертоара.Какво се запалило,кога,къде?Тойота като връща 6 милиона коли заради оня педал на газта,заради който имаше и смъртни случаи,мълчиш.Като връщаха коли заради въздушни възглавници,мълчиш,заради чистачки дори връщаха,какво се правиш,че не знаеш.За чистачки,Дошо, и чистачките им дават дефекти,човек.
    Преди година заради проблемна въздушна възглавница на Тойота беше пострадал и българин.Разрови се в гугула и ще разбереш.2 експертизи правят от великата Тойота на колата и отричат за дефект,а в същото време по цял свят тече сервизна акция на колите им,точно заради проблема с въздушните възглавници.И после не се трошали тойотите.Трошат се и даже и си ги отзовават,ама то е понеже са загрижени за клиентите си,а другите кошове като се трошат било,защото са боклуци.
    Ай бягай да бъркаш ориза,че загоря.

    Коментиран от #55

  • 54 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "mmm":

    Стана ми интересно кои точно 2 марки ги няма в България,колега? Всичките тези чарколяци и консумативи с марките SKF,GATES,CASTROL,KNECHT, MANN или HENGST за всякакви модели бараки си ги има по магазините.Ако е за точно определен рядък или скъп модел кола не споря,ама за масовката е тъпкано с всякакви "оргинал" немски,италиански,английски марки.
    Извинявам се,че се намесвам в спора ви с Шмекера,но ме заинтригува кои две марки не се предлагат тук.
  • 55 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "ярослав станчев":

    Е как ще съм мълчал.Хайде не пиши невярни неща!За възглавниците конкретно 100 пъти написах, че това са коли на по 10-14г.Те толкова време не са дали дефект възглавниците за кога ги чакат да се отварят тепърва без причина?

    Коментиран от #58

  • 56 Защо

    0 1 Отговор
    Защо не вземете да направите една класация най-хубавите GSi-та на българския паза?
  • 57 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    GATES veche sa gola voda.Contotech e istinata

    Коментиран от #60

  • 58 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Дошо":

    Не бяха само коли на по 10-14 години ама айде.А за масовите им проблеми с какво ли не се вижда.Не казвам,че и Ауди и Фауве не правят боклуци.И те са така от бая време.Ама да кажеш,че само ВАГ групата са боклуци при положение,че само Дженерал мотърс и Тойота изтеглиха за една година към 50 000 000 коли за всякакви дефекти е малко смешно.И било грижа за клиента.Каква грижа за клиента,човека чисто нова кола да си купи и да я викат по 3 пъти на година за отстраняване на заводски дефекти.
  • 59 PIRANHA

    0 0 Отговор
    Само шмекера не каза какво ауди кара, сигурно още измисля какво да ни напише, я RS 4, я RS 6 или защо не направо R8, а може би и 3те на куп са му в гаража и пише простотии по адрес на Мерцедес, че носара на W211 с биалетката струвал 1300 лв. и колата била пълен боклук, а лично аз имам мнение над W211 като една истински здрава кола, а носач за 1300 лв ми се струва супер смешно от човек дето се прави на разбирач на нещата, Само в Балкан Стар може да има такава цена, но пак се съмнявам да е такава.

    Коментиран от #61, #62

  • 60 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Autohouse Randm":

    Да и такива слагам
  • 61 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "PIRANHA":

    W211 е прекопирана от Е39. Модел по-стар с 5-6 години. Даже и чистачките са гледани от БМВ-то.
  • 62 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "PIRANHA":

    За пореден път: B5 1.9 TDI и B4 на 20 години.
  • 63 PIRANHA

    0 0 Отговор
    Много си в грешка няма как окачването на мерцедес да е еднакво с това на бмв и да вози в пъти по меко от него, абе престани да ги пишеш тия простотии че ми е смешно да ги чета дори.
  • 64 PIRANHA

    0 0 Отговор
    И двамата сме наясно че б5 е пълен варел както и да го погледнеш, само с двигателя си уцелил, тоя варел е супер трошлив и не виждам как си станял фен на ауди като караш най големия им боллук