16 Февруари, 2016 08:42 38 356 23

Още подробности за възраждането на ГАЗ-69

  • газ-69-
  • truck garage
Още подробности за възраждането на ГАЗ-69 - 1

Ще припомним, че ателието Truck Garage от Санкт Петербург, което до този момент се занимаваше с тунинг на пикапи като Toyota Tundra, Ford F-серии и Dodge RAM, реши да пусне нова серия от доработени всъдеходи ГАЗ-69. Сега, от компанията разкриха подробности около новия си проект.

Интересното е, че серията ще е силно ограничена. От новата ГАЗ-ка ще бъдат произведени само 12 екземпляра, като цената на всеки един от тях ще е $65 000. За тези пари клиентите получават класически изглеждащ ГАЗ-69, но с много повече екстри и значително по-мощен двигател.Още подробности за възраждането на ГАЗ-69

Под капака на ГАЗ-69 от Truck Garage ще бъде монтиран 5.7-литров V-образен осемцилиндров мотор, който е с мощност 395 конски сили. Този двигател ще работи съвместно с шестстепенна автоматична скоростна кутия, а въртящият момент ще се предава на четирите колела през раздатка Atlas и диференциали Dynatrac Pro Rock.

По желание на клиента може да има и блокаж на диференциала, както и усилени дискови спирачки на Dynatrac. Окачването ще е регулируемо, както по височина, така и по твърдост на возията. Още от различията с предшественика се откриват в по-големите колела, както и в различните брони.Още подробности за възраждането на ГАЗ-69

Боята също е различна, налични са и диодни допълнителни светлини, а в интериора впечатление правят стилните кожени седалки, различният волан, както и декоративните елементи от фрезован алуминий. За комфорта в купето ще се грижи и съвременна климатична инсталация

Според авторите на проекта именно наличието на нови технологии ще направят шофирането доста по-приятно, като от друга страна уникалната високопроходимост на автомобила ще бъде запазена. Новата ГАЗ-ка може да се поръча и с още три мотора - 6.1 (425 к.с.), 6.4 (525-540 к.с.), както и с 3.0 дизел от Toyota (171 к.с.).

Подробности за моделите на GAZ , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Личката

    10 2 Отговор
    С кеф бих карал една такава. Уникална е.
  • 2 опсмопсус

    6 5 Отговор
    Уникална е!С удоволствие бих карал една такава!
  • 3 И АЗ СЪМ БИЛ

    5 0 Отговор
    ПЪРВАТА МИ СЛУЖЕБНА КОЛА - В КАЗАРМАТА - 1974 !!!!
  • 4 РЕАЛНО

    5 2 Отговор
    Тоя варел е уникален-няма такова чудо-минава отвсякъде и е изключително здрав.Нямам никакви забележки за него-единствено поне малко комфорт да имаше.НО-имайки предвид за какви цели е направен-им прощавам на братушките пропуска с комфорта...
  • 5 TORK

    1 2 Отговор
    Идеална е като ходя на лов!Дано и да има хубава цена иначе няма смисъл!
  • 6 Пацо

    1 0 Отговор
    Абе май е скъпичка !
  • 7 стоян георгиев

    4 1 Отговор
    не правете аналог между това и стария руски дарак.тва са две различни коли с общ външен вид и със сигурност никои от вас няма да си купи тази от статията просто не виждам откъде ще извадите 130000 бона за да си ходите на лов :)!

    Коментиран от #9

  • 8 Капитана

    4 0 Отговор
    Автомобила основно ще бъде закупуван от хора с колекционерска заинтересованост,тъй като от самата статия е упоменато за малкото бройки които ще бъдат изработени.А относно цената да наистена е висока но да не забравяме,че за всяка стока си има купувач.
  • 9 Бай хой

    2 4 Отговор

    До коментар #7 от "стоян георгиев":

    Деске отново изби рибата.

    То бива злоба но чак толкова. Пази си жлъчката. То за психическото ти здраве май е късно вече.

    А иначе май наистина са прекалили с цената. А деската май тук е сбъркал но толкова му е образованието на човечеца.

    То и зависи примерно с дизелака цената би трябвало да е в пъти по ниска, защото другите двигатели са скъпи.

    Коментиран от #11, #17

  • 10 Гого

    4 0 Отговор
    Джипката е много добра, обаче за 65 000$ ще си купя една немска и една японска.

    Коментиран от #14

  • 11 Владо

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    Не го коментира със злоба човека.... По-скоро е прав, че не всеки ще може. Само 12 човека.
  • 12 пурко

    2 1 Отговор
    единствения джип който качва камбанарията в софия
  • 13 ГОРСКИЯ

    3 2 Отговор
    ВЕДНАГА ,ТИЯ ОТ ГОРСКИТЕ УПРАВЛЕНИЯ ДА ЗАКУПЯТ 20-30 ТАКИВА ЩОТО ДА МОГАТ ДА СМОГНАТ НА НАПЛИВА НА ЛОВНИТЕ ТУРИСТИ!
  • 14 мъъъка

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гого":

    Купувам две............мащаб 1/40
  • 15 АЗ

    0 0 Отговор
    Ти си бил явно връзкар,возил си командира!Щото другите караха бордови зилове или джогани.А пък аз имах книжка,ама един тъпанар от окръжието ме прати да давам наряд-200 наряда!!!
  • 16 АЗ

    0 0 Отговор
    ТОВА БЕШЕ ДО 3.
  • 17 стоян георгиев

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    Кво съм сбъркал?тази кола няма нищо общо с газката ,нито един неин агрегат не е близък до тези на старата руска джипка и дано да е така щото иначе ако някои си купи новия джип със части и качества на стария ще направи големи проблеми на призводителя ,предвид цената!гледам че ходиш и спамиш след постовете ми,та очаквам да ми кажеш конкретно къде греша,а не да обясняваш кво ми е било здравето.та чакам!

    Коментиран от #19

  • 18 MSux

    2 0 Отговор
    Тези снимки са колаж върху базата на Джип Вранглер
  • 19 Бай хой

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "стоян георгиев":

    Елементарно деске. 65 000$ не са равни на 130 000 лева. Анадънмо, да ти го кажа на майчиния ти език. Но това ти е най малката грешка.

    Коментиран от #23

  • 20 фъшкаря

    3 0 Отговор
    Джипа е страхотен !!!!Само че единственото нещо което не ми хареса е цената.За 2000лв мога да си купя същия в що годе добро състояние.Първо разглобявам го нацяло до последния детайл оставям голо купе.Второ 300лв песъкоструене на цялото купе 200лв заваряване и изкърпване.800лв цялостно боядисване.Нови спирачки дискови 4 броя общо 400лв.Монтаж на нови седалки от някоя спортна кола и притапицирани по мой избор 300лв Дребни козметики като мокет тапицерии на вратите възстановяване на хромирани лайсни 300лв.Освежаване на старите фарове и и циферблатите 50 кинта.4 чисто нови гуми с някакви готини джанти ляти 1600лв.Основен ремонт на двигателя 300лв.500 лв за газова уредба защото си понагаря бензин не е като да не гори.ОБЩО СУМА 6500 ЛВ и се качвам на излъскан и тунингован лично то мен ГАЗ 69.Сума далеч по ниска от тая баснословна цена която лично според мен не си струва за такъв автомобил щото той е тунингова до такав степен че вече няма нищо НЕГОВО в него а с моя тунинг мога да го докарам на външен вид точно като тоя не снимаката че даже и по-хубав.

    Коментиран от #21

  • 21 БРОДЯГАТА

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "фъшкаря":

    КАТО СЕ СЪБУДИ КРАКАТА ТИ ОТВИТИ.............
  • 22 фъшкаря

    1 0 Отговор
    Абе Бродяга кво имаш предвид с това като се събуди????Коеот това което съм писал не е вярно.Този джип дето е на картинката нищо руско няма в него.Двигателя му е от не знам какво си спирачки еди какви си окачването еди какво си ами то като ше е за такива екстри и за такива пари ще си купя мерцедес М класа фор матик и няма да се занимавам с такъв дарак като ГАЗ 69.Аз се занимавам с авторемонтни услуги и ти гарантирам че за 6000-6500 лв щепостигна резултат по-добър от този на картинката защото ще реставрирам джипа и той щше е на 100 процента оригинален а не като тоя дето само името му е ГАЗ.
  • 23 стоян георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Бай хой":

    да наистина си прав,че цената е била в долари ,а аз съм помислил че е в евро!!!!тва е огромна грешка от моя страна при техническия коментар на тази джипка и руския таралясник.та да видим кви са другите грешки дето си открил!