Last news in Fakti

21 Октомври, 2011 11:44 6 869 59

Нови подробности около BMW M5

  • bmw-
  • m5-
  • f10-
  • e60/e61

 

Новата М "петица" на баварския гигант не спира да занимава феновете на марката. Предсерийният й модел беше представен почти тайно пред избрани хора малко преди официалното показване на концепта в Шанхай през пролетта на тази година. 
 
Веднага след това започнаха спекулациите по темата. Говореше се дизелово М5, за комби вариант, за интегриране на фирмената xDrive система и за какво ли още не, но от компанията отказваха да разкрият официална информация за най-спортния седан BMW M5 F10.
 
Най-сетне отговори на всички тези въпроси даде шефът на отдела за развитие на продуктите на BMW M GmbH Алберт Бирман. Основната информация, която той изнесе, може би ще зарадва по-голяма част от феновете на марката и най-вече на моделите с индекс М.
 
BMW M5 си остава истинска расова резачка. Няма да се прави във вариант комби, а огромният въртящ момент ще се предава само и единствено на задните колела. Новото М5 обаче ще има и три педала или иначе казано опционно ще може да се поръчва с механична скоростна кутия.
 
По думите на Бирман рано или късно ще дойде време, когато задното предаване няма да може да издържа на двигателите с висок въртящ момент, но на този етап от компанията все още могат да се справят с тези проблеми и новата М5 ще си остане само със задно предаване.
 
В М5 няма да се интегрира и "умният" електронно управляем диференциал с функция torque vectoring (прехвърляне на повече въртящ момент към колелото от външната част на завоя). Известно е, че с този диференциал са оборудвани спортните кросоувъри X5 M и X6 M и тестове с тази ситема са правени и с М5.
 
В крайна сметка обаче баварците се отказват от високотехвологичния диференциал и залагат доколкото могат на т.нар. течение "old school". Според някои това се прави с цел намаляване на разходите, но според други именно подобно решение искат феновете на спортни седани.
 
Бирман все още мълчи дали ще се появи дизелово М5. Ясно е обаче, че от следващата година в САЩ ще бъде пуснат вариант с шестстепенна механична скоростна кутия. Как тази трансмисия ще се "сдружи" с 4.4-литровия битурбомотор с мощност 560 к.с., обаче не е ясно.
 
Явно баварците са намерили начин, въпреки че специалестите смятат, че седемстепенната трансмисия DCT с два съединителя се справя  по-добре от механичната. Що се отнася до комби варианта, той логично е изключен от сметките. За пет години от творението на Бенгъл M5 E60/E61 са продадени едва 19 522 комбита.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зиновиев

    2 1 Отговор
    Така ме зарадва тази новина. Все пак не може всички автомобили да са "зелени", да са тъпкани с електроника и да са с предно или 4х4 предаване. Истинските фенове на old school ще оценят информацията, сигурен съм. Най-якият автомобил си остава М5.
  • 2 ???

    2 1 Отговор
    Много лъскаво , много скъпо и отново без нови технологии.
    Както винаги баварците изчакват с въвеждането на новости.
  • 3 Jordan23

    0 2 Отговор
    Незнам за баварците ама видяхте ли хюндай какво прави. Съвсем скоро корейците ще скрият шапката на всички, и на японци, и на германци
    http://fakti.bg/technozone/20359-6-litrov-serien-motor-s-nad-200-konia
  • 4 do Jordan23

    0 1 Отговор
    Видяхме , мног добре са се справили , ама се сещам за мотова на Mini John Cooper Works: 1.6 , 211к.с. , а и други са постигали такива показатели.Що се отнася до ресурса му-нека го пуснат на пазара , да го покарат хората-може и да излезе вярно...Но такива предварителни хвалби са излишни-мотора не е нещо "извънземно" , макар и със добри показатели.Форд и Опел също имат 1.6 турбомотори (вече...) , и няма никакъв проблем(особено при турбодвигател...) да се пипне за някой и друг кон повече
  • 5 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    otnovo dobar sportist ot bavarskiat proizoditel.
  • 6 Ива

    1 3 Отговор
    Новото Пежо 508 е много по-красиво от това БМВ.За съжаление както писаха скоро в "Deutsche Zeitungen"БМВ бавно замира.Пише даже че има възможност компанията да бъде продадена като интерес проявяват няколко арабски страни.
  • 7 111

    1 2 Отговор
    Очаквайте иновация във визията след 2050г.
  • 8 SVADA

    1 2 Отговор
    Дано да замрът по бързо, че ми писна да гледам еднакви модели от тея нещастници

    Коментиран от #14

  • 9 Даниел Петков

    2 1 Отговор
    Стига сте завиждали бе!!!Като не можете да си я позволите нямате право да я плюете!Като някой от вас изкара 300 000 лв за автомобил тогава да ми се обади!Бмв замирали???Луди ли сте??
  • 10 Асен Христосков

    2 0 Отговор
    тук явно има доста хора меко казано некомпетентни как може въобще да се говори за сравнение между Пежо 508 и Хлопел и Форд
    Говорим за технологии лукс качество и висш пилотаж а тук си говорят глупостти неподготвени бг черта хубаво е поне да се замълчи когато няма какво да се каже
  • 11 Иван Цачев

    0 1 Отговор
    Истината за БМВ се премълчава.Естествено че феновете не са съгласни с коментара по-долу защото не искат да повярват че това може да се случи.Журналистите в България също не отразяват тази новина.Според немските медии обаче не е така.БМВ са достигнали отдавна своя пик в производството и продажбите.Членове на борда на директорите няколко пъти коментираха че е могло компанията да бъде продадена през далечната 2003 година когато е имало най-много желаещи да я купят.За съжаление от тогава акциите на баварците бележат спад и наистина компанията както пише замира.Друг е въпроса дали това се прави умишлено.Може ли да се окаже поредната жертва на капитализма.
  • 12 520 zender

    2 0 Отговор
    На истинския беемвист не му пука че бмв умирало..нито пък му пука че някои не харесвали тази марка.Истинския беемвист кара постоянно и се наслаждава на удоволствието от карането на такава кола със задно и ръчни скорости-това е истинския успех за новото М5.Истинския беемвист едва ли му дреме че има високо технологични диференциали или 7степенни ск кутии....
  • 13 мнение

    1 1 Отговор
    Точно това е истинския беемвист.Дори и варел с надпис БМВ да му дадат ще говори че това е нещо уникално и се наслаждава на невероятните усещания които му дава.
    Нищо че хората правели някакви иновации.След 10 години и БМВ ще ги копира.Това е истинския БМВ ист вярващ безрезервно в мита за баварските коли.
  • 14 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "SVADA":

    @8 a ti shtastliveca si karash frenskata koshara i se kefish nali?xaxax
  • 15 стоян

    1 0 Отговор
    Ива vseki si ima vkus prosto mnogo kompleksari ima kak moje da govorite za edna ot nai golemite marki v sveta takiva kompleksi da izbivate :)
  • 16 Orange

    1 0 Отговор
    Вие луди ли сте,бе?BMW замирало...В момента марката е топ премиум производител и в Европа,и в САЩ,та дори и в Азия.Всички модели се продават като топъл хляб.Дори нишовите като X1.А сега с появата на новата Серия 3,очакванията са за още по-голям бум в продажбите.
    И само не ми говорете за дизайн и френски,италиански кошници.Всяка марка си има определена линия в дизайна и я следва.Смея да твърдя,че в момента BMW имат най-хубавата такава.Еднакви били,пхах!Я вижте автомобилите на VAG...Освен,че всички споделят общи бази/техника,външните линни са им абсолютно еднакви!Аз примерно трудно различавам А4,А6 и А8.Разликите са минимални и се изразяват главно в габаритите.
    А вие карайте си Алфите с големите гърнета и си мълчете.Защото не случайно за цената на едно BMW 1 Series,можеш да си купиш две топ Жулиети и все пак BMW-тата се продават впъти повече!Замисляли ли сте се защо?
  • 17 kiko

    0 0 Отговор
    Nikoi ne e kazal ni6to lo6o za BMW a 4e prosto kompaniqta zamira.I az mislq 4e do nqkolko godini kompaniqta ste bude prodadena.Prognozira se 4e ste nastupqt mnogo promeni v blizkite 20 godini.Mnogo avtomobilni koncerni ste falirat i ste budat kupeni ot drugi na bezcenica.Celta e da se proizvejdat samo nqkolko vida avtomobili kato ot ikonomi4eska gledna to4ka da se pravqt vuzmojno nai-niskite razhodi po tqhnoto proizvodstvo.Kazva se po princip 4e ste se pravqt mnogo ikonomii za vbudeste tui kato sega vsi4ko se razhistavalo.
  • 18 Бе Ен Ве

    0 0 Отговор
    Поредният баварски грозник на който дори не са се потрудили да сложат по високо технологична трансмисия.
    И за пореден път заблудени фенове реват как БМВ било номер 1.
    Номер 1 е в грозен дизайн и високи надути цени.
    В нищо друго не е номер 1.
  • 19 520 zender

    0 0 Отговор
    Хеитърче-злобеи колкото си искаш-дреме ми.така са пожелали беемвистите с голям портфеил бе...както и преди споменах истинския ,ама истинския беемвист не иска автоматик а ръчка....и не се интересува от високотехнологични диференциали...такъв съм и аз..а ти..не те знам дори кола дали можеш да караш -поне можеш да злобееш-в това явно си непобедим..-коментара ми е към БЕ ЕН ВЕ.
  • 20 motorsport

    0 0 Отговор
    ei,gospodin mnenie ti si tochno tipichnia predstavitel na zamaglenite ot zloba zbirshtina mozaci,koito mogat samo da pliuiat po dadena marka i da rasiat prostotii za inovacii i tem podobni.
  • 21 520 zender

    0 0 Отговор
    Порастни поне 14 навърши и пиши на кирилица и тогава имаш шанс да ти обърна внимание motosport
  • 22 520 zender

    0 0 Отговор
    Грешка-имам предвид motorsport-така или инъче все дете ще си останеш -без книжка и шофьорски опит и само ще критикуваш хеитърче..
  • 23 WRX Sti

    0 0 Отговор
    Ха ха . Обидени фенове на баварската псевдо спортна кошница взеха да реват колко са им пълни портфейлите и как другите кола не са виждали и за това не знаят колко са велики БМВ.

    Айде обяснете ни на нас незнаещите каква технология БМВ е измислило и въвело. И не ми излизайте с номера че сте карали 20 години баварски кошове и ви е било уникално усещането.
    Това са алабализми които се казват когато няма какво друго да кажеш и да се обосновеш.

    Поне веднъж се усетете че БМВ ви пробутва коли без технологии защото така е по евтино и печалбата е по голяма.
  • 24 520 zender

    0 0 Отговор
    WRX STI-Къв ти е проблима бе-ти въобще караш ли високо технологична кола..или само злобееш.Хората са го написали-беемвистите се отказват или не желаят високо технологичния диференциал и скоротна кутия-егати-на всеки коментар трябва да го пиша-пръстите ме заболяха.Вие японските фенове сигурно и типтроник не ви трябва-превключвате със силата на мисълта сигурно-е ние беемвистите обичаме старите работи-ръчка...
  • 25 330i

    0 0 Отговор
    eeeeй разбирачиии бмв ще ви надживее бе не се тормозете, ако не можете да си позволите читаво бмв, купете си хонда прелуд или някой форд с газовото за 500 лв (щот нали тя само газовата струва 400) пък може и някой хюндай, като на комшията - 2.0i 2000 год. дет му гори повече от моята, успех
  • 26 520 zender

    0 0 Отговор
    Абе еи гъбарковци-БМВ М5 е премиум динамичен седан-какъв ви е проблема че злобеете..съпоставете го със японската сила-да поспорим ако трябва...какво само скачате като гащници тука.За ваша информация-първия седан със 8 скорости-БМВ 3СЕРИЯ-иновация-примерно---
  • 27 Иванов

    0 0 Отговор
    Дано БМВ да продължават да творят и да ни радват с новите си технологии но както е тръгнало незнам докъде ще стигнат.Акциите им на пазара продължават да падат,кризата ги свари неподготвени особено засегнат е средния клас автомобили който е основния двигател на компанията.
  • 28 330i

    0 0 Отговор
    http://www.automedia.bg/news/article_8511.html
  • 29 Samurai Jack

    0 0 Отговор
    Lexus developed the world’s first 8-speed automatic transmission for the LS 460. The result is a transmission which provides the best of both worlds, capable of delivering rapid acceleration yet returning good fuel economy.

    Понеже някои не знаят английски ще поясня ,че първата 8 степенна кутия е разрботена от ЛЕКСУС.

    Отново ще повторя колегите БМВ НИЩО НЕ Е ИЗМИСЛИЛО И ВЪВЕЛО ПЪРВО.
    Това е компания разчитаща на показност и използваща желанието на комплексирани хора да изпъкнат.
    Тази М5 е поредният пример.Голям сандък с голям двигател който дори няма Torque Vectoring.
    Нещо което Хонда например прави серийно от 2004 година.

    А що се отнася до сравнения с японците.....
    Просто японците не сллагат надписи на автобуси и камиони надписи M.Безсмислиците са патент на БМВ.

    Японците правят GTR кола по бърза от всичко което БМВ е произвеждало и произвежда . А технологиите в нея БМВ евентуално ще ги осмисли след 20 години ако не е фалирало вече.
  • 30 330i

    0 0 Отговор
    какво и дали бмв е измислило нещо първо? ... знам само че мойта първа е46 беше 136 коня извадени от 1951 кубика дизел, модел 1998 год. ,
    тогава от хонда не произвеждаха дизели щото от дизела не могат да извадят достатъчно коне, но в един момент .... 1950 кубика - 136 коня .... смесен разход .... 5-6 на 100 .... и след една-две години от хонда се ПОУЧИХА от БМВ-тата и взеха да произвеждат дизел, и тука някакъв самурай ше ми говори врели некипели, яя чупаро
  • 31 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    Алоууу супер-дупер печката на БМВ...доводите ти са толова смешни...Това "знам само.."обяснява всички следващи глупости
    100 пъти съм ти казал 'чети' и тогава се прави на начетен
  • 32 330i

    0 0 Отговор
    не,не, смешни са били от хонда когато са разглобявали дизела от 1998 год за да видят как аджеба е направен, ама не се притеснявай толкоз де, щото не са били само тез от хонда ами и всички други
  • 33 Bayerische money waster

    0 0 Отговор
    Много пъти съм се убеждавал че феновете на БМВ са технически неграмотни и не познават въобще производството на други компании.
    Поредното доказателство са смешките написани от "330 i "

    BMW било изкарало 136 коня от турбодизел и с това станало най големия иноватор. А понеже в Япония не се карат дизели Хонда нямала дизел.Само че когато Хонда направиха първия си дизел той стана двигател на годината.Това само показва какво може Хонда.
    И още нещо ще кажа.Когато Хонда разработиха първата в света система за променливи фази на газоразпределение и я пуснаха серийно BMW се чудеха как става това.
    Когато Хонда печелеше шампионати във Формула 1 BMW беше на опашката.

    И сега когато погледнеш класациите за дефекти ,баварските уж водещи каруци са далеч назад от Хонда.

    А що се отнася до дизелите,когато Фиат разработи "комън рейл" система къде беше великият "иноватор" BMW?

    BMW е компания която нищо не е измислила и въвела и само с реклами обяснява на незапознати как била много напред с технологиите.
    Нищо подобно , това е една лъскава опаковка за да се радват наивниците и да се фукат пред други като тях.

    И като пишете глупости по форумите вземете да прочетете малко повече за да не се излагате.
  • 34 330 хонди не струват 1 бмв

    0 0 Отговор
    фактите не са смешки, даже и комън рейл системата е измислена БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТОЗИ МОТОР, от там се "вади" идеята за по-натоварено гнп, и да не си мислиш че като е комън рейл и е кой-знай колко по-мощен, не съм проверял, щом казваш че фиат, дай данни да видим първия комън рейл от фиат от 2000 куб колко коня е
  • 35 330i

    0 0 Отговор
    а пък да знайш чи бмв имат .. ма мноооого повече двигатели на годината от хонда, ма вии четете само кото ви отърва а?

    Коментиран от #40

  • 36 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    Както и друг път съм казвал:не е трудно да се направи нещо с добри характеристики.Трудно е да се направи ЗДРАВО .Точно там немците изостават
    Да не говорим за сравнения в постиженията им в спорта...
    1.Хонда с ПЪРВИЯ си дизел...ПЪРВИЯ печелят серия от награди за най-добър в класа си....повтарям за 3-ти път за 330I специално ПЪРВИЯТ(дано ти светне някаква лампа вече) 15000 годишния опит на европейците с дизела отиде на кино с един замах на самураите...
    3.Относно намека за копиране....БМВ ама много несполучливо опитаха да копират хндовския В-тек (В -анус) .Не успяват нито като здравина ,нито като подобрени характеристики....
    Дали усъвършенстват ,дали създават японеца винаги го прави по-добре и ПО-ЗДРАВО и с разум
    Да добавя нещо важно:работя като сервизен специалист в поддръжката нма техника и разликата при изпълненията на френска ,немска ,италианска и от друга страна японска техника (електроника и механика) е винаги в полза на японското.При автомобилите разбира се не е по-различно...Имам 15 год.опит...През това време съм сменил и БМВ и Опел и Пежо и ФВ...в момента имам 2 Хонди и 1 Фабия и целия този опит в живота ме кара да подкрепям японското...дори като култура и възпитаване в ценности
  • 37 330и

    0 0 Отговор
    те толкоз много време го създаваха тоз двигател, толкоз пари пръснаха, накрая го направиха от алумин, че журито ги съжали и им подари първото място (ама първо се допитаха до БМВ дали не са протиф за реверанса), та така, пък за издръжливост и качество особено в тях години разликата е ... питай някой майстор
  • 38 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    Кви майстори да питам тия дето ти обслужват коша в гаража че са по-компетентни от официалните световни агенции ....Купи си ново пакетче слунчоглед и се виж кви глупости бълваш от няма какво друго...Ама явно не можеш да се осъзнаеш...В момента когато го направиш БМВ-то е на пазара (както аз направих преди доста време) и добре ,че си в БГ ,че пазара на тези возила е голям.
  • 39 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    ...виж емблемата на тазгодишният победител във Ф1 (Инфинити).а миналогодишният Braun беше наследник на Хонда тим
    Виж че в американския вариант на Ф1-Инди кар ,100% карат с двигатели Хонда ,виж кво се случи със вс.немски коли в японското ГП500 ,виж кой стана шампион в Американският Льо Ман ,виж kak Хонда колят и бесят от десетилетия в мото-шампионатите.......къде са БМВ в рази картинка
    В немския шампионат?Ми то остава и там японците да са N1 ,но пък виж как в англииския шампионат Civic рулира 2 години подред пред БМВ-та и сеати.....
    Та кво викаш БМВ ли?Технологии ли? Къде са....?
    И аз мога да ти ушия кожен салон ако искам
  • 40 Майро-Honda

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "330i":

    35-годишният японец Чи Киодето бе нападнат и ограбен миналата събота след 23,30 ч в центъра на Стара Загора.

    Направил удар в местно казино - имал късмета да спечели джакпот и взел от раз около 4 хиляди лева. От радост оставил 300 лева бакшиш на персонала.

    Нападателите го изненадали близо до казиното. Те го свалили с бой на земята и му отмъкнали общо 12 хиляди евро, 7 хиляди лева и 34 хиляди йени. Взели му и кожената чанта, в която имало 3 дебитни карти и 10 карти от различни търговски вериги, както и видеокамера, фотоапарат и други вещи.

    При обиски в домовете на момчетата полицията иззе част от плячката им: 5500 евро, 23 японски йени и 2680 лева. От канал, преминаващ през града, били извадени захвърлените там вещи на ограбения - фотоапарат, видеокамера и карта от магазин "Метро", издадена на името на пострадалия.

    Не всички пари са намерени, тъй като се оказало, че 17-годишните Д. Б. и А. Д. дори успели да си купят тъмносиньо БМВ 318,
    Преди да ги заловят, те даже успели да блъснат новото возило, докато го паркирали в гараж,и го оставили в сервиз за ремонт. Сега леката кола е иззета и оставена на отговорно пазене в полицият

    Това е БГ действителността .Та кои интелегент кара БМВ....? Японеца оставил Бакшиш 300лв.......?????Някой да вижда разлика в епохите....за кво говорим в тоя форум японците са от друга планета просто
  • 41 гост

    0 0 Отговор
    Колега какво им говориш .За пореден път виждам какви невежи са собствениците на баварски дървета.
    Сложили им един кожен салон и вече мислят това за върха на технологиите.

    А че БМВ не може една свястна здрава кола да направи въобще не им идва на ум.
    Гледай само как им промиват мозъците.БМВ казало че е по добре да не слага специални диференциали защото нямало нужада.
    И давай всички възхитени от това как баварския боклук ще суче задница по завоите.
    И като го настигне някой Нисан с уж ''изостанал" двигател който не бил печелил конкурси ....Бе Ен Ве то увяхвааа....
    Естествено е да става така защото баварците освен да се хвалят нищо друго не правят.

    По долу колегите добре писаха как във Формула 1 Хонда се състезаваше сама със себе си за първите места докато баварските кошове едвам добутваха до финала.
    Погледнете и Moto GP шампионатите.БМВ навсякъде е смешно.

    Но Бай Ганю като излезе из квартала с 316i е номер едно , там други коли като не са виждали.

    Живейте си в заблудите и си мислете че БМВ било високотехнологична кола.
  • 42 520 zender

    1 0 Отговор
    Гост- винаги когато те задмине 530д се сещай за мен-хеитърче-нещо друго не можеш ли да съчениш-ако си по-голям нека да поспорим-в предишния коментар не забелязах такива намерения..Карам както повечето знаят 530д и често на магистралата задминавам повечето коли-не се нерви-просто бързам-ти вероятно си със импреза или нещо подобно-ще си изключение-радваш ли се-другиете са под ножа...
  • 43 гост

    0 0 Отговор
    Зендер май нещо бъркаш хората.За кой коментар говориш и за какви състезания.
    Ако искаш да се състезаваш заповядай.Аз лично в момента не практикувам , но ще те заведа при хора да видим колко ти върви БМВ то.
    А що се отнася до магистралата на нея съм задминавал Ламборгини с Лада но човека не бързаше за никъде.А любимото ми занимание е да гледам как смешни баварци едвам седят в пътя по завои докато отзад ги е подпрял някой японски или италиански спортист.
    Последно гледах една М3 как се гърчеше докато HF Integrale я напъна по завоите към Ичера. Мога да ти кажа че 20 годишната Ланча направо спря тока на гордостта на баварската индустрия.
    А твоят кош дето е като кораб може да си представиш какво ще му се случи.
    За коли като Sti , Evo или GTR въобще не ти говоря там просто БМВ е на светлинни години назад.
    Така че най добре се перчи на астрички и голфчета с 1,3 двигатели.
    Там е силата на БМВ.
  • 44 motorsport

    0 0 Отговор
    520 zender,znaesh li kakvo?komentara mi ne se otnasiashe do teb.otnasiashe se do komentar 13 s nick "mnenie"iasno li ti e?zatova sam se obarnal kam nego s obrashtenieto "GOSPODIN MNENIE"i do drugite kompetetno-mojeshti-znaeshti s koli na SUBARU,HONDA I NIAKOI DRUG GTR .reshih da pisha s nick motorsport idvashto ot" BMW MOTORSPORT GmbH",zashtoto az sashto sam fen na BMW.moje bi ne sam se izrazil pravilno v post-a si ili ti ne ma razbra.drugiat pat se vgledai,cheti pravilno i si pozamisli,ako ne si siguren za kogo se otnasia.ne otvrashtai taka...ako obichash.haide sas zdrave i prodaljavai da poddarjash liubimata marka. a,i shtiah da zabravia, ne sam na 14,a na 2 pati po 14 i imam knijka ot blizo 10god.
  • 45 330i

    0 0 Отговор
    алоу госта, виждам че нещо си се наежил, ако искаш докарай таз ланча (да не е една червена) или по-скоро питай притежателя и какво и се случи на последния драг, да ти подскажа - една 3-ка 85 година я направи крива, при това с по-малка кубатура, има и мнооого свидетели, пък ако не е таз червената, още по-зле, щото таз е най-бързата ланча поне в БГ
  • 46 330i

    0 0 Отговор
    все пак ланчата остана на второ място (по спомен), факт е обаче, че тройката взе 1-во място (325), естествено колите са с гаражен тунинг
  • 47 рали фен

    0 0 Отговор
    До коментар от Гост:
    Съгласен съм с теб в завоите баварците ги няма никакви.Нищо чудно че ланчата го е спукала.Онази отсечка някога беше етап от рали "Златни пясъци". Както всички добре знаем Ланча е кола легенда и БМВ никога не може да се доближи до славата на тази марка.
    Що се отася до драг състезания там и гаражния майстор с един надут двигател може да спечели.Когато БМВ спечели рали шампионат елате ми се обадете.
    А доколкото си спомням в последните години на драг най добрите коли бяха Корса и Сивик.Не си спомням БМВ да ги е побеждавало.
    Ако отворим дума пък за Скайлайн БМВ ще е просто смешно.

    Между другото БМВ е една от фирмите с най малко успехи в големите моторни спортове.Така че не виждам за какво спорите.
    Ако искат да се докажат колко са бързи мястото не е на магистралата или на някоя квартална гонка.Има WRC шампионат,Формула 1 и т.н. Да ходят да си покажат там уж превъзходните технологии.
  • 48 520 zender

    0 0 Отговор
    рали фен-Разбираш от коли колкото аз от астронафтика.Какви рали автомобили те гонят бе момче.Това е благородна премиум марка-в случая динамичен седан със 560кс -е тежичък е но това е защото колата се числи към горния премиум сегмент.Ако седнеш дори и на задната седалка да се повозиш сигурно ще се подмокриш.Аз все не мога да ви разбера защо БМВ трябва да се състезава във врц или формула 1.Ма 5та серия си е цивилен автомобил със мощен двигател-кви врц-та кви 5 лева бе пич..Трябва ли Е-клас или А6 да ходи във врц зада задоволи вашите очаквания за спортен автомобил..БМВ не било стабилно в завоите-пак си личи колко понятие си нямаш от автомобили-не я знам тая ланча но вероятно е била интеграле 4 по 4.А да си чувал че БМВ печели години наред наградата за най-добър двигател със 3000куб см и нагоре-М3 М5 и др.Да бе-забравих че БМВ няма спортни успехи но искате или не един ситроен например никога няма да бъде премиум независимо какви успехи има във врц.Или пък форд-да рали бегачка и кво...купи си форд да си горд-ма що ма караш да се смея ве...ша ми сравнява ланча с БМВ-в момента ланча е на ръба на оцеляването...
  • 49 320 d

    0 0 Отговор
    za tozi m5 bratleta kola v takuv segment da vdiga 200km za 13 sek v seriino proizvodstvo za kakvo stava na vupros.

  • 50 рали фен

    0 0 Отговор
    Ако искаш да си говорим за коли нямаш проблеми.Щом си решил да се заяждаш.До тук видях че освен да си хвалиш баварския кошник как на магистралата никой не можел да го изпревари друго не правиш.
    Човекът ( Гост ) ти написа че БМВ в завоите не може да се сбори с Ланча от преди 20 години ти пак си повтаряш глупостите.
    Понеже явно не си се возил а още по малко си карал такъв автомобил за тебе тези неща са нясни точно като астронвтиката.

    Добре си разбрал едно нещо.БМВ е голям кош с голяма кубатура и изостанала с години трансмисия .
    Що се отнася до двигателите които били печелили конкурси ще ти кажа че точно в спорта се вижда кой прави най добрите високотехнологични двигатели. И някакъв конкурс където БМВ си е платило на когото трябва няма да ти помогне когато на баварския ти кош му светне поредната лампа за повреда.Ако искаш погледни статистиките за надеждност да видиш къде е БМВ.Добрата кола не е само високотехнологичен двигател на хартия но и надеждност през годините експлоатация.
    И понеже се подиграваш на Форд и Ситроен ще ти кажа , че през последните години и двете фирми правят по здрави коли от БМВ.

    И да , правилно си забелязал Ланча Делта HF INTEGRALE е със задвижване на четирите колела. А БМВ М3 е баварски кош с мощен двигател който се оказва безполезен тъй като не може да използва рационално тази мощност.
    Ето това трябва да ти покаже че лишаването на колите от определени елементи на трансмисията води до определени последствия.
    Толкова за авиацията , астронавтиката и всички такива неща с които не си много наясно.
  • 51 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    Абе забелязвам ,че често се закачате за думата "премиум" носеща Ви някаква безгранична душевна благодат на сетивата.....Я ме открехнете на тази дума и кво влагате вие вътре като я употребявате?Много Ви моля ще бъде полезно и на други задръстеняци като мен...
  • 52 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    Относно наградите на ДВГ над 3000-4000см...Я кажи колко марки в света правят ДВГ с такава кубатура и как се представят във времето като здравина и поддръжка същите тези машини ,че това е ПО-ВАЖНО отколкото колко изнасилени коне са дали от 2000 дизел примерно
  • 53 hpf

    0 0 Отговор
    за рали фена:
    разгледаи кой е печелил ралитата в началото на 80-те
    отговорът е БМВ
    след като преустановяват участие започва да печели Ауди
    и след като и те преустановяват участие изгрява Ланчия делта интеграле ;)

    моля преди да пишете се ограмотете

    ускорение в завои се измерва с j-тази буква - потърси се и ще се изненадаш (неприятно) от показателите на БМВ vs Ланчия

    ;)
  • 54 рали фен

    0 0 Отговор
    Майро понеже си фен на Хонда може да ги попиташ кое БМВ в серийно производство от 2000 кубика без турбо дава мощност 250 коня. И между другото този двигател е много по здрав от всичко което БМВ е правило.
  • 55 330I

    0 0 Отговор
    днес ще бъда културен и сериозен, не за друго ами имам празник, така: много големи локуми се разтягат тука ама без покритие, длъжен съм да ви кажа че когато вляза в колата си, ... ми не ми се излиза ... от кеф, по нататък, хонда, ситроен, пежо, мерцедес ги уважавам, имал съм 605, карах и хонда известно време, и опел съм имал, на жената купих голф4е 4-ка 1.4 мотор, двуврато, бонбон е голфа гори под 6.5 смесен разход, но бмв-то е друга бира, вярно че е по-скъпа кола, но вярвайте има защо, това е мнението ми, не ангажирам никой, една хонда сто процента има по-малка подръжка, не за друго ами щото е по лека (говоря за коли около 2000 година в класа си), а лекотата е ГОЛЯМ плюс за мотора, разхода, но не и за удоволствието и безопасността, ще се повторя - това е моето мнение, бмв-то е по-скъпата кола и по-хубавата, покарайте и ще видите, ще ми говорите за спорт, и КОЙ СПОРТ В ДНЕШНО ВРЕМЕ е спорт, всичко е направено за пари, пари, пари и пак пари, тука чест, справедливост, дори и държавите си губят смисъла, всичко е пари, жалко, но това е дереджето, та кой каквото си харесва това да има, аз си харесвам 330и и си постигнах целта, пожелавам го на всички..
  • 56 рали фен

    0 0 Отговор
    HPF ще те помоля преди да пишеш да се Уграмотиш.
    Ланча е печелила преди Ауди . Може да си чувал за Стратос.
    Ауди има 1 титла при конструкторите и след като Пежо и Ланча ги пребиват се оттеглят.
    А БМВ никога не е печелило титла в рали шампионата НИКОГА.
    Така че не ми говори глупости за показатели (j).Ако беше такa БМВ щеше да е шампион но както виждаш баварците не могат и да помиришат титла в такива спортове.
  • 57 520 zender

    0 0 Отговор
    Аз незнам що толкова ми се нервите че обичам БМВ.Ами кво да направя като вече не ми харесва друга кола...японската сила-отговарям на въпросите-премиум аз наричам кола с авторитет и имидж която е бърза комфортна сигурна ,в някои случаи-дизел-икономична и направена от високо качествени материали.За мен това важи за БМВ.Е това не важи за хонда-акура или нисан-инфинити но точно това е лексус-премиум братлета...Отговарям и на друг въпрос-Да- хонда има супер мотор от 250кс от четирицилиндровия 2000куб см без турбо.Ето аналог-Е30 320ИС-192КС от четири цилиндъра-това е от 19889година.Определено хонда е спортна марка-аз не го отричам но хонда ес2000 е несъпоставима трета или пета серия.Можеби със зет 4 предполагам.Лично според мен-минус за хонда ес 2000-само един двигател се предлага за тоя модел а нали знаете колко двигатела предлага зет 4ката...
  • 58 Sheppard

    0 0 Отговор
    Mnogo glupavi dovodi ima v tazi Vulgaria. BMW bila tejka ama bezopasna, haha da zashtoto nqma standarti za bezopastnost. Prosto Ganio ne moje da si predstavi che edna kola moje da bude i leka, i zdrava, i kato cqlo svetlinni godini pred konkurenciata (osobeno nemskata konkurencq).

    Za dvigatelite beshe interesno sushto, Ganio se gordee che nemcite biat tam kadeto niama konkurencq, super! A mejdu drugoto, Iaponcite napraviha edna edinstvena kola nad 300 konq i tq se kazva HSV:
    500 kone
    3.4L V8
    vuzmojno nai krasivata kola pravena nqkoga
    A i zvuchi kato formula 1

    Chakam da vidq kakvo shte izvadqt velikite Nemci na koito im gurmqha dvigatelite vuv F1
  • 59 330i

    0 0 Отговор
    не ми се рови да търся катастрофи из нета, няма смисъл, представи си само ако една волга и един сивик се срещнат (дано не се случва) къде ще е по-безопасно да си, американците отдавна го доказаха това, пък и е близко до ума, иначе сивика може даже да има по-висока оценка от тестовете от волгата