Last news in Fakti

26 Септември, 2016 14:37 60 641 13

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • amg-
  • g-modell-
  • geländewagen-
  • тунинг-
  • amg 280 ge 5.6 sport
Първата G-Klasse, тунингована от AMG - 1

Днес емблемата с трите букви AMG се смята за едва ли не задължителен атрибут на всяка G-Klasse, но това невинаги е било така. В края на 70-те години на миналия век компанията от Афалтербах няма нищо общо с корпоративната структура на Mercedes-Benz и развива самостоятелни тунинг проекти.

През 1979 г. обаче в гамата на "Трилъчевата звезда" се появява всъдеход, който закономерно приковава вниманието на AMG. Тези стари снимки са запечатали първия опит на знаменитото днес ателие в тунинга на G-Modell.

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

AMG 280 GE 5.6 Sport, както е кръстен доработеният Geländewagen, има доста спорен дизайн. Каросерията е окичена с агресивен "аеродинамичен" пакет, а предницата е изпълнена в стила на класическите седани на Mercedes-Benz от онази епоха.

Фаровете са от W116, а "позлатената" радиаторната решетка - от W123. Зад нея, както личи от името на автомобила, боботи 5.6-литров V8 от серията M117.

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Не по-малко крещящ от външността е интериорът. Той е тапициран в яркочервена кожа в тон с екстериорната украса, а перденцата в същата окраска трябва да внесат необходимата изисканост по вкуса на заможните клиенти.

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Технически характеристики за генерациите на G-Klasse - ВИЖ


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    9 10 Отговор
    Какво като е мерцедес ? Почти като уазка или газка, на който както му харесва. Дялани форми и никакъв интериар. После руснаците не можели да правят всъдеходи.
  • 2 някой си там

    5 2 Отговор
    абе има нещо вярно ама не е точно като лаз или газ все пак те са абсолютни дървета
  • 3 корса

    5 6 Отговор
    Много грозно и много скъпо!
    А за проходимост няма по-добро от УАЗ!

    Коментиран от #5

  • 4 Лайбатка

    6 1 Отговор
    Аз ако бях българска батка щях да си я доработя като на снимката, само че отстрани с дървени страници като американско комби от 80-те, фарове и решетка от Лада 2107
  • 5 Martin

    11 2 Отговор

    До коментар #3 от "корса":

    Тъй като ти си имал няколко G-Wagen и УАЗ-ки и ни предлагаш компетенсно сравнение. Я се скрий. Що се касае до проходимост - няма нищо по-проходимо при офроудърите серийно производство от G-Wagen в различните му разновидности и Unimog. Това, че ти не можеш да си ги позволиш е напълно отделна тема.

    Коментиран от #9

  • 6 Photoshop

    0 0 Отговор
    Това прилича на пипано с Photoshop!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 на госта поста

    4 1 Отговор
    На първата снимка предницата е пълен кич и съм склонен да мисля че може би е фотошоп . Салона е приемлив ,даже добре се е получил ,за проходимост нямам мнение никога не съм пробвал подобна машина ,но в предвид това че е на шаси цели мостове ,раздатката с блокажи и накрая силния двигател не трябва да е зле .
  • 9 Миро Чепа

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Martin":

    Ти пък! Аз например, имам 10 автомобила, за които плащам всичко без винетки. Всеки със заплата над 2,000 лв спокойно може да си го позволи. УАЗ, купен от България, ще струва подобни пари - около 2,000 лв. Унимогът е хубаво камионче и доста маневрено, но в половин Европа рядко го виждам. Просто толкова и има нужда от него.
  • 10 Някой

    2 3 Отговор
    .ати извращението !
  • 11 Тошибиян

    0 2 Отговор
    Ох искам да вида брабус от онези години хахаах
  • 12 Иванчо

    4 1 Отговор
    Радиаторната решетка също е от W116 а не от W123 както е написано. На 123 е доста по малка и лайсните са различни.
  • 13 Шейхцедес

    1 1 Отговор
    Леко арабски тунинг, добре изглежда. Само не мога да разбера как се качва и слиза от седалки с огромни странични бордове, качени на 87 см височина...