Новини

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Публикувана: 26 Септември, 2016 14:37
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 58787
Първата G-Klasse, тунингована от AMG
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Днес емблемата с трите букви AMG се смята за едва ли не задължителен атрибут на всяка G-Klasse, но това невинаги е било така. В края на 70-те години на миналия век компанията от Афалтербах няма нищо общо с корпоративната структура на Mercedes-Benz и развива самостоятелни тунинг проекти.

През 1979 г. обаче в гамата на "Трилъчевата звезда" се появява всъдеход, който закономерно приковава вниманието на AMG. Тези стари снимки са запечатали първия опит на знаменитото днес ателие в тунинга на G-Modell.

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

AMG 280 GE 5.6 Sport, както е кръстен доработеният Geländewagen, има доста спорен дизайн. Каросерията е окичена с агресивен "аеродинамичен" пакет, а предницата е изпълнена в стила на класическите седани на Mercedes-Benz от онази епоха.

Фаровете са от W116, а "позлатената" радиаторната решетка - от W123. Зад нея, както личи от името на автомобила, боботи 5.6-литров V8 от серията M117.

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Не по-малко крещящ от външността е интериорът. Той е тапициран в яркочервена кожа в тон с екстериорната украса, а перденцата в същата окраска трябва да внесат необходимата изисканост по вкуса на заможните клиенти.

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Първата G-Klasse, тунингована от AMG

Технически характеристики за генерациите на G-Klasse - ВИЖ

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
незнайко
1 Отговор
Какво като е мерцедес ? Почти като уазка или газка, на който както му харесва. Дялани форми и никакъв интериар. После руснаците не можели да правят всъдеходи.

Оценка:
-10 +9

някой си там
2 Отговор
абе има нещо вярно ама не е точно като лаз или газ все пак те са абсолютни дървета

Оценка:
-2 +5

корса
3 Отговор
Много грозно и много скъпо!
А за проходимост няма по-добро от УАЗ!

Коментиран от #5


Оценка:
-6 +5

Лайбатка
4 Отговор
Аз ако бях българска батка щях да си я доработя като на снимката, само че отстрани с дървени страници като американско комби от 80-те, фарове и решетка от Лада 2107

Оценка:
-1 +6

Martin
5 Отговор

До коментар #3 от "корса":


Тъй като ти си имал няколко G-Wagen и УАЗ-ки и ни предлагаш компетенсно сравнение. Я се скрий. Що се касае до проходимост - няма нищо по-проходимо при офроудърите серийно производство от G-Wagen в различните му разновидности и Unimog. Това, че ти не можеш да си ги позволиш е напълно отделна тема.

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +11

Photoshop
6 Отговор
Това прилича на пипано с Photoshop!

Оценка:
-0 +0

7
Този коментар е премахнат от модератор
на госта поста
8 Отговор
На първата снимка предницата е пълен кич и съм склонен да мисля че може би е фотошоп . Салона е приемлив ,даже добре се е получил ,за проходимост нямам мнение никога не съм пробвал подобна машина ,но в предвид това че е на шаси цели мостове ,раздатката с блокажи и накрая силния двигател не трябва да е зле .

Оценка:
-1 +4

Миро Чепа
9 Отговор

До коментар #5 от "Martin":


Ти пък! Аз например, имам 10 автомобила, за които плащам всичко без винетки. Всеки със заплата над 2,000 лв спокойно може да си го позволи. УАЗ, купен от България, ще струва подобни пари - около 2,000 лв. Унимогът е хубаво камионче и доста маневрено, но в половин Европа рядко го виждам. Просто толкова и има нужда от него.

Оценка:
-2 +2

Някой
10 Отговор
.ати извращението !

Оценка:
-3 +2

Тошибиян
11 Отговор
Ох искам да вида брабус от онези години хахаах

Оценка:
-2 +0

Иванчо
12 Отговор
Радиаторната решетка също е от W116 а не от W123 както е написано. На 123 е доста по малка и лайсните са различни.

Оценка:
-1 +4

Шейхцедес
13 Отговор
Леко арабски тунинг, добре изглежда. Само не мога да разбера как се качва и слиза от седалки с огромни странични бордове, качени на 87 см височина...

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Мино Райола
Агентът изуми италианските медии с изказването си за Балотели
Италия не разполага с по-добър нападател от Марио Балотели"

Още бисери