Last news in Fakti

13 Януари, 2017 10:44, обновена 14 Януари, 2017 10:20 15 369 37

Претендентите за „Автомобил на годината” у нас

  • автомобил на годината-
  • българия-
  • прес авто клуб българия
Претендентите за „Автомобил на годината” у нас - 1

Ежегодният конкурс "Автомобил на годината" ще се проведе у нас в три етапа. Първият, определя претендентите за престижното отличие, следва общ финален тест на всички номинирани возила, след което българските журналисти от "Прес Авто Клуб България" ще определят финалистите.

В понеделник, 16 януари, ще бъде организирана пресконференция за представители на всички медии, на която ще бъдат обявени финалните петици в отделните категории (Автомобил на годината, Лекотоварен автомобил на годината и Кросоувър на годината) и подкатегории (Премиум, Градски и Еко).

Всеки автомобил може да участва максимално в две класации - в една основна категория и в една подкатегория. Тестът ще се проведе в събота 14 януари, а церемонията, на която ще бъдат обявени победителите ще се състои на 19 януари.

Това ще бъде юбилейно 20-то издание на конкурса, а в този период събитието придоби изключителна популярност. Ето и кои автомобили ще спорят за престижните награди. Колите са разделени по категории и са подредени по азбучен ред.

Леки автомобили
Audi A5
Alfa Romeo Giulia
Citroen C3
Fiat Tipo
Ford Mustang
Hyundai Elantra
Hyundai i20 Active
Hyundai Ioniq
Jaguar XF
Mercedes E-Klasse
MINI Cabriolet
Porsche Panamera
Renault Megane
Renault Talisman
Suzuki Baleno
Volvo S90

Многофункционални автомобили
Citroen Jumpy
Great Wall Steed 6
Fiat Fullback
Mitsubishi L200
Nissan Navara
Peugeot Expert
Toyota Hilux

Crossover автомобили
Audi Q2
Audi Q5
Ford Eco Sport
Ford Edge
Jaguar F-Pace
Infiniti QX30
Kia Sportage
Lexus RX 450h
Maserati Levante
Mercedes GLC Coupe
Peugeot 3008
Seat Ateca
Skoda Kodiaq
Ssangyong Tivoli XLV
Suzuki Ignis
Toyota C-HR
Volkswagen Tiguan

Еко автомобили
BMW 225xe
BMW 330e
BMW X5 40e
Hyundai Ioniq
Kia Niro
Toyota Prius IV
Volvo XC90 T8 Hybrid
VW e-up
VW e-Golf

Премиум автомобили
Audi Q5
Jaguar F-Pace
Jaguar XF
Lexus RX 450h
Maserati Levante
Mercedes E-Klasse
Mercedes GLC Coupe
Porsche Panamera
Volvo S90

Градски автомобили
Audi Q2
Сitroen C3
Ford Ka+
Hyundai i20 Active
Mini Cabriolet
Suzuki Ignis


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    9 17 Отговор
    Аз съм за Renault Megane. Най-добрата нова кола ми се струва тази. От кросоувърите пък ми харесва Kia Sportage. Другите не са толкова интересни. Ще видим дали моето мнеие ще съвпадне с това на журналистите.
  • 2 реалист

    22 6 Отговор
    Повечето българи карат 20 годишни дараци, което означава, че и класацията трябва да включва автомобили произведени преди 15-20 години, за да бъде реална, но явно това не е целта.
  • 3 Киро

    21 6 Отговор
    Това е класация за балъци - да видим кой ще плати повече, да го направят автомобил на годината.

    И тая година все същите - ВАГ-.на групата и Рено-Нисан ще се надцакват.

    На другите им е през ............. за този "приз".
  • 4 мм84

    5 9 Отговор
    Интересни предложения. Има малко недомислици, като например в луксозни автомобили не присъства Х5 :), но това си е виждане на организаторите. Аз лично бих класирал:
    Леки автомобили - Renault Megane
    Многофункционални автомобили: Toyota Hilux/Nissan Navara
    Crossover автомобили: Lexus RX
    Еко автомобили: BMW 225 xe
    Премиум автомобили: Porsche Panamera
    Градски автомобили: Mini Cabrio

    Коментиран от #5

  • 5 Мартин

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "мм84":

    Няма никакви недомислици. Х5 не е нов модел. Оценяват се само моделите, излезнали през годината. При БМВ нова е само версията BMW X5 40e и за това тя е при еко автомобилите.
  • 6 Чичу Ади

    9 6 Отговор
    И кола на годината еееее....... Мазерати Леванте!!!
    Тези журналисти, които подбират колите в категориите, явно всички до един са фенове на баснята за лисицата и гроздето. 2/3 от изброените коли няма да направят нито една продажба унас, но барабар Петко с мъжете. Класацията трябва да се прави с тези коли, които ще се продават унас. Т.е. Дачия Сандеро, Дачия Логан, Дачия Дъстър! Айде да включим и някое калпаво Клио и руска Лада, да не изглежда нагласен конкурсът. Както спомена Кирчо, на никой не му пука за тази класация, когато продадените нови возила в бг са 20000. Едва ли дори ВАГ и Рено ще се цакат, тъй като са различен ценови клас, а това тук е най-важното. И пак не доумявам, как е възможно да има коли от които не е сигурна единична продажба за цялата година?!?!?

    Коментиран от #8

  • 7 ДОДО

    7 2 Отговор
    НЕ ВЯРВАМ ЧЕ ХОРА С ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ ТАКОВА НЕДОРАЗУМЕНИЕ НЯКОЙ ЩЕ ГЛАСУВА ЗА НЕЩО КОЕТО. Не Е КАРАЛ

    Коментиран от #29

  • 8 Михаил

    3 9 Отговор

    До коментар #6 от "Чичу Ади":

    Много си ограничен, това е класация, която се прави по същия начин по цял свят. Оценяват се само моделите, излезнали през годината, като всеки автомобилен специалист преценява по няколко основни критерия, единият от които е проаджби. Така че Леванте трябва да участва, но със сигурност няма да спечели. Елементарно е, ама дай да пишем глупости. Аман от лаици, коментиращи под статиите.

    Коментиран от #14, #15

  • 9 Japan

    6 12 Отговор
    Само немски и френски боклуци на чело.Каруци пълнещи сервизите. MAZDA това е марката.
  • 10 georgi

    6 10 Отговор
    AUDI - това е!!!
  • 11 Рекламния

    6 2 Отговор
    Момци лоша реклама няма
  • 12 ИЖИ

    8 2 Отговор
    хаха кой измисли това смешно и криво лого на конкурса. Егати аматьорщината
  • 13 Светослав

    11 2 Отговор
    Аз лично не бих купил нова кола, изключително непрактично. Разходите са големи, това което предлагат достъпните модели е мн ниско. Но има все повече хора които просто ламтят за ново. А и доста които си го позволяват.
    И после като вземат да ми реват колко сме били бедни. В София всяка 5 кола е нова или луксозна като модел. Последните модели ги виждаме на живо до месец.
  • 14 Чичу Ади

    6 6 Отговор

    До коментар #8 от "Михаил":

    А ти колко широко скроен си, щом сравняваш България с останалия свят. Аман от лаици, които пишат под статиите, както е казал народния мъдрец!
  • 15 Чичу Ади

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "Михаил":

    След като си достатъчно плиткоумен за да не разбереш написаното от мен, не ме коментрирай.

    Коментиран от #19

  • 16 Дедо

    11 1 Отговор
    То с това лого кола ли ще избират или каруца?
  • 17 Кирил

    7 3 Отговор
    И едно Субару да няма. Не е истина

    Коментиран от #18

  • 18 123

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "Кирил":

    Еми няма Субару - като нямат нов модел тази година...
  • 19 123

    8 1 Отговор

    До коментар #15 от "Чичу Ади":

    Продажбите не са критерий за класацията. Още повече, че част от тези модели не са още на пазара - или първите доставки в БГ не са почнали.
    Основен критерий е съотношението цена-качество. Тоест сяда журналиста кара - пише после съпоставя с цената и крайното точкуване реди автомобилите.
    Та по тази логика вероятните победители са:
    Леки автомобили - Рено или Хюндай
    Високопроходими - Шкода или Киа

    Другите са безинтересни за широката публика...

    Коментиран от #32

  • 20 КИРИЛИЦА

    8 1 Отговор
    Тва лого верно нещо е сбъркано - едното колело сочи на северозапад а другото към каспичан. А който е измислил тоя кон с крила и колелета е бил на нещо много силно.
  • 21 аааааааа

    6 2 Отговор
    Alfa Romeo Giulia или Ioniq на Hyundai .
  • 22 Shmeker

    7 1 Отговор
    Логото и шрифта са ужасни. Всичко в България е пародия
  • 23 Грую

    1 3 Отговор
    Най-продаваната марка предполагам умишлено не са я включили в нито една класация, за да не отнесе всички останали!:)
  • 24 onq s konq

    1 9 Отговор
    Има нещо нередно тука ! Къде е БМВ -Д ??? То е най доброто !!!
  • 25 ккккк

    7 6 Отговор
    .Да няма във класацията Мазда 6 или наи търсеният Мазда 5 е просто тъпотия да шия.
  • 26 София

    10 2 Отговор
    Дачия Докер.Най продавания автомобил. То е ясно,че по скъпия е по добър.Вижте колко докерчета са по улиците.Иначе който плати най много той ще е.Знаем как стават нещата в Бг.Да не говорим за логото.Каруците,конете,крилата.....!
  • 27 BMW

    1 9 Отговор
    Кола на годината са 1.BMW 2.MERCEDES 3.VW/AUDI 4.Alfa Romeo
  • 28 Мършата

    2 3 Отговор
    Най-доброто което може да се купи по отношение качество цена е Лада и УаЗ! Наскоро руснаците под прякото ръководство на Путин Владимир Владимирович _ Вова, хванаха летяща чиния на извънземни и от технологиите на която, внедриха в новите Лади!
  • 29 гощо

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "ДОДО":

    Е какво общо има вишето образование? Само обърква хората,кара ги да си мислят,че са по умни и образовани!?!? Всичко това след като 5 години си наизустявал малоумен матерял от закостенели учебници писани от дърти соц "професори" Накрая нищо не си разбрал,преписал си и вече вишист бил,срашна работа! Така,че оди върни кравите и тихичко,не се обаждай много!
  • 30 Мършата

    1 1 Отговор
    Призовавам журналистите от факти бг да отбележат новините от Дакара_най-тежкото автомобилно съзтезание показващо реално най-добрите марки автомобили. След като се върна от работа към 6 и 20 и включа компютъра да видя резултатите от Дакара!
  • 31 Колев

    2 2 Отговор
    Всички изброени автомобили са боклуци а вие ми говорите за автомобил на годината!
  • 32 Чичу Ади

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    Дай тогава да изберем за футболист на годината в България Кристияно Роналдо!?! Е, не е българин, ама седнал журналиста, гледал мача и писал после..... Извадете си главите от анусите и се огледайте в реалността. Не става дума дали Опел са пуснали в продажба на нашия "пазар" нова Астра, а какво правят коли в класацията, като Мазерати, Порше и прочие? Разликата м/у Фиат Типо и Панамерата е тооооолкова тънка, че само спец. журналист може да я оцени. Сам казваш, че "другите не са интересни за широката публика" и предполагаш вероятните победители измежду простосмъртните модели, а тръгваш да ми обясняваш, че не било важно кои коли ще се продават след това. Ама дай Роналдо да е футболист на годината в бг, пък нека румънците завиждат за нашия избор, когато техния е Моци (друг румънец не знам!)

    Коментиран от #33

  • 33 123

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Чичу Ади":

    Логиката не ти е силната страна, нали?
    Всяко състезание има правила. На това са такива. Участват само нови модели. Долу някой беше писал - защо я няма най-продаваната марка - Дачия - защото няма нов модел. Могат да участват и Мазерати и Рено - стига да имат нов модел.
    Като почнат да ги оценяват технически Мазерати ще изпревари повечето други, но като цена отива надолу. Всъщност, за България е нормално цената да е определяща. Ако бяхме Люксембург, стандарта щеше да ти позволява да мислиш кой е най-добрия модел технически и кой най-много ти харесва, но тук - в общия случай - първо гледаш цената и после всичко останало.
    Освен това за българския пазар - кой колко ще продава е ясно именно от цената - не случайно - най-продавана марка е тази, която предлага най-старите технологии и дизайн.
    По твоята логика - дай да избираме само Грейт уол, защото е произведен в БГ.
    Това е световно състезание - от регионален мащаб. Критериите са сходни. Не случайно в световен или европейски мащаб миналата година кола на годината бе Ауди А3, а не Бентли.

    Коментиран от #34

  • 34 Чичу Ади

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "123":

    По моята логика си дървен философ и дрънчиш на кухо. Явно си самовлюбен! Не ми обяснявай, какво ако бяхме Люксембург, защото не сме. И ти ако не биеше на кухо..... но биеш. Дачия като нямат нов модел, да отменят конкурса и да ги изчакат да пуснат. Грейт Уол само в твоите очи е родно производство. Не ми се спори с невежа!

    Коментиран от #35

  • 35 123

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Чичу Ади":

    О, нещо се изнервяме ли?
    Обещавам, че няма да пиша повече толкова дълго.
    Явно успяваш да прочетеш само наполовина написаното. Точно, че не сме Люксембург се опитвах да те убедя.
    Дачия като няма нов модел не участва, вероятно ще спечели друга нискобюджетна марка - Рено, Хюндай, Кия и т.н.
    И - да Грейт уол е родно производство, защото се завода произвежда/сглобява в България и дава работа на местните хора и плаща данък в НАП. По твоята логика Дачия е френска марка.

    Коментиран от #36

  • 36 Чичу Ади

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Абе аз какво съм написал най-напред? Не какво прави Рено, а какво прави Мазерати в тази класация? Накрая пак ще клекнеш на моята, че унас ще спечели евтина макра, която продава, а не нещо което няма да продаде дори една кола. Пишеш същото като мен, но с малко по-елементарни думи. За това ти казах, че си самовлюбен.

    Коментиран от #37

  • 37 Чичу Ади

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Чичу Ади":

    Колкото до завода в ловешкото село, май още лапаш мухите. Гришата е построил едно хале в което уж се сглобяват коли, които пристигат готови и под предтекст, че са бг производство се продават (или поне плановете бяха да се продават) китайчетата без мито и акциз за внос извън ЕС. Чрез това чичко Помаков от с.Микре пере част от парите си от контрабанда, заради което го подгони прокуратурата. Дачия съществува като румънска много преди да изпростееш толкова много. Ползват готови агрегати от Рено, както го прави всяка една дъщерна компания. Българите са тъпи и крадливи, за това дори завод за киреч нямаме. Всичко е под зоркото око на чужди собственици. Ти защо не отскочиш през уикенда до националната ти гордост - завода край Ловеч? Може да не са го чували местните, които иначе казваш, че чупят парата, но поне ще разгледаш града.