ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Пичове, така наречената уЖаска, слага в малкият си джоб останалите, с изключение на WILLYS-а. Имах възможност да карам такава джипка, още от първите които се внесоха от тогавашния СССР. Това как върви в пресечена местнот, без дори пътека, не е истина. Ама блато, кал, гьол или гора, това не се спира. Карал съм БТР в казармата, това гази по същият начин. Е, доста харчи и то бензин, ама нейсе.
ПЪРВО: " Къса база"!. Да сте виждали УАЗ или Нива на истинско Оф- роуд съревнование? Те са за мазохисти, които в гробищата погребват прави, защото постоянно лежат под тях!
КАЛТА ЗА УАЗА Е КАТО ВОДАТА НА ВОДОЛАЗА НАЙ ПРОХОДИМИЯ ДЖИП В СВЕТА НЯМА МЯСТО ОТ ДЕТ НЕМОЖЕ ДА МИНИ КОЙТО НЕ Е КАРАЛ НЕЗНАЕ ЗА КАКВА МАШИНА СТАВА ВЪПРОС И НЕКА ХОРАТА КОЙТО НЕСА НАЯСНО С ТАЗИ МАШИНА ДА НЕПИШАТ ГЛУПОСТИ НОМЕР 1 Е УАЗА
Дааа! Очевидно тук хора дават мнение от типа "Един чел нещо,друг казал нещо".Нека да си дават мнението хора които са използвали някоя от тези джипки, т.е имат опит и база за сравнение. А другите нека четат за да се информират. Ще е полезно за тях. Ако някой е ходил на лов с Уазка ще разбере за какво си говорим. Наистина не са с луксозен салон, JEEP също, но това не им пречи да са номер1 по проходимост. Тези две марки са се доказали във времето и е смешно ние да ги сравняваме с паркетни джипчета. Пропуснах още един доказал се истински всъдеход и това Land Rover Defender!! Който иска нека ме опровергае!
застава ни беше високо в Родопите,идваха много на лов при нас от Мвр-София включително и министъра тогава 96-та г. един с мустаци го помня!Имаха Defender и Land Cruiser,зимата ги дърпахме с Уазката в калта и ако пък хептен не ставаше ,идваше Зил 131 и те така!
Кого интересува тая класация?Колко хора ще се забият по чукари и тресавища да ги ядат комарите,да си стъкмят огън и да си сварят супа от джанки?Верно има запалени ловци,но те си карат по сравнително читави горски пътища,а част от тях ползват СЛУЖЕБНИ ДЖИПОВЕ НА ЛОВНОТО СТОПАНСТВО.И понеже трудно ще срещнем човек с нов подобен "високопроходим" джип,който с радост да го хвърли в калните води на накоя бърза река или пък да троши по канарите и да го стържат драките,затова и тия машини се купуват изключително "на старо" за по няколко хиляди.От тук и ефекта-ЧЕ НАДЕЖДНОСТТА ИМ Е ПОЧТИ РАВНА НА НУЛА поради изтеклия им срок на годност.Ама който си няма пари за БМВ - Х-5,6 или Ауди Q-7...
За Jeep нямам личнин впечатления, но да се сравнява маломощната УАЗ-ка, трошлив руски кошник с титани като G-wagen и TLC 70 е меко казано нелепо. УАЗ-ката дори парно няма, седалките са кошмар, защото идеята и е еднократно ползване за придвижване от топка А до точка Б, при изпълнение успешно на това условие конструкторите-ушанки са преценили, че личният състав няма да оцелее за да се налага ползването на УАЗ-ката за обратно придвижване. Верно, има милатъри дизайн, ламарина, зелена боя, но двигателя е маломощен, а скорости, диференциал и раздатка са направени от бисквити. Иначе УАЗ 469 е идеален тренажор за механик-мазохист, решил да се бори с дефектите в руското автомобилостроене.
Коньо, 5,6, и 7-ката са като красиви кобили и толкоз, за работа и ефикасност не стават. Само да ги гледаш и да им се наслаждаваш. Работника, помагача, този който ще ти свърши услуга, добичето, работното магаре - мИнгаре са Джип Ренглър, Уаз, Г-класа и другите дето са ти ги написали.
До пазарния либерализатор
Грешиш,значи не си карал УАЗ.Парното му е страхотно,има огромен радиатор и ако е северно изпълнение нямаш ядове и при температури под -40....в Соргут съм карал уаз 8 месеца или цялата зима.
Живея в ловно рибарски район и наблюдавам ловци и риболовци,как пристигат с японски и други"всъдеходи",зарязват ги на асфалта и се мятат в уазките.....защо ли?
Аз съм карал в казармата. Не знам за какво парно говориш, като в УАЗ-ката се гонят ветровете, правехме спиртник от празна консерва да се греем вътре като спрем.
Да така е че не могат да минат,но въпросът е кво майка си ще търся по чукарите?Ако съм дървосекач-разбирам.Ако работя в Енергото и ще опъвам жици за трафопостове и ретранслатори с голяма заплата...или пък ще крада въпросните жици-пак разбирам.Ама при положение че почти всички в БГ плачат че пътищата ни са калпави,а УМИШЛЕНО ДА ГИ ВЛЕКАТ НЕПРОХОДИМИТЕ МЕСТА ...е тва не го разбирам!
Аз не знам на какво е способно "Джъмнито" , знам на какво е способен батко му Самурай. Действието се развива зимата , една заснежена подгизнала от вода нива. Влезли сме рано по тъмно когато е била замръзнала и излизаме по обяд когато се е кашнала . Чероки , Дефендър , Патрол , Рейнджър , Самурай, Всичките обути с рошави гуми. Рейнджъра и Черокито хвърлиха съединители, в средата на нивата. Останалите се окопаха. Само самурайчето си изплува до шосето, и напразно очакваше големите батковци. Самурайчето влизаше отново и вадеше хората раници, багаж.Намерихме Фадрома и започнахме да се вадим . Най-голяма борба беше с Дефендъра, който се беше окопал като нилски хипопотам , и не искаше да мръдне и на милиметър. Наложи се да го повдигаме с кофата да се отлепи, хвърчаха и трещяха брони, гънеха се калници. Ако сте си мислили ,е джипа трябва да е непременно голям и тежък за да е проходим , то сте в голяма грешка. От тогава съм с малък и лек джип , и не е Самурай- малко по голям е от него , казват му пораснал Самурай.
Значи не ходиш на лов, на риба и на затънтени места да береш боровинки и диви ягоди :)
И да, до повечето хубави места път няма. Става и с кон, но коня влачи по-малко багаж и поддръжката му е по-сложна.
Пожелавам на всички собственици на УАЗ-ки да ги карат още дълги и безаварийни години!
Там където минава BMW x5,x6 и Ауди q7 - също няма уазки... 1/10000 са или по рядко . Имам предвид магистралите :).
Така че - за всеки път си има различна машина със съответното предназначение..
УАЗ-Ките ги боядисват с четките като излязат от гората... ако надереш така някой от горните - дали няма да ти струва биядисването само колкото нова уазка ?
ЗА БЪЛГАРИЯ РУСКИЯ ДЖИП И НИВАТА СА НОМЕР 1.ТОВА КОЕТО Е СТАВАЛО ТУК ПО НАШИТЕ АБОРИГЕНСКИ ПЪТИЩА ДЕНЕМ И ОСОБЕННО НОЩЕМ НА ТРЕЗВЕ И НА 10 ВОДКИ С ТИЯ МАШИНИ МОЖЕ ДА СЕ НАПИШАТ СЛАВНИ ИСТОРИИ.БЕДНА ИМ Е ФАНТАЗИЯТА КАК ЕДНА ТАКАВА МАШИНА МИНАВА 300 КИЛОМЕТРА ГОРСКИ ПЪТИЩА И УГАР ОТ МРЪКВАНЕ ДО СЪМВАНЕ.ДРУГ ВЪПРОС Е ЧЕ ГОРИ ДО 30 НА СТО А КАТО СНЕГОРИН И 40 НА СТО.АМА НА КОГО МУ ПУКАШЕ КАТО ДЖИПА И БЕНЗИНА БЯХА ДЪРЖАВНИ. И ЧАСТИТЕ ДЪРЖАВНИ.ЕХ БЯХА СЛАВНИ ВРЕМЕНА.НЯМАШЕ ГИ ОЛИГАРСИТЕ.МРЪСНИТЕ КАПИТАЛИСТИ.НАРОДА ЯДЕШЕ И ПИЕШЕ ДЕНОНОШНО И КАРАШЕ ДЪРЖАВНИ ЖИПОВЕ И БЕНЗИН НА ДА 10 ВОДКИ.АМА И ЗА ТОВА СЕ ИСКАШЕ И ДУПЕ И ТОПКИ.
До „ушанките“ ,дето с подмокрят като прочетат нещо за руска кола--Като толкова са хубави и ги харесват защо днес на световното автомобилно изложение във Франкфурт не видях щанд на Лада или нещо друго руско?Нека да покажат на какво са способни,да не се срамуват!Имаше и тестове за високопроходими машини с проф. шофьор.Но Уазки нямаше.......Защо ли?Нали са много хубави!?Стига сте се излагали,на цивилизованият свят просто не му пука за вас(„ушанките“),проумейте го и не пишете глупости.
На всички, които толкова харесват УАЗ-ката им я пожелавам да си я купят. Нищо на тоя свят не е създало толкова русофоби, колкото руските коли. Ама после да не ревнете, че руското автомобилостроене е било някакъв пъклен план на Сорос, финансиран от козяк. :)
За последно видях Уаз и Нива (на която не съм фен) на траялното състезание в Зверино преди месец няма даже. В клас "модифициран" Газ 69 стана 2-ри в крайното класиране при конкуренция от доооста направени джипки ,Нивата пък се подигра с всичките му там Патроли ,тойоти ,черокита и т.н и т.н и само заради изваден скоростен лост на едно от трасетата завърши 2-ра а не 1-ва ..... И другото - на същото това трасе се почупиха една камара патроли ,самураи ,витари (всичките те останаха без предни мостове). Всичко се чупи ,не само руското . Като види човек УАЗ без да е нацепен догоре с дърва си вика - тука нещо не е наред. Е как няма да се чупи....???
А ако ти кажа ,че съм виждал как "титаните" стават за смях точно от руския трошлив боклук със слабия мотор ,или пък от Сузуки Самурай - също подценяван ,но ужасно проходим.. Виж ,не всичко е теория. В 90% от случаите леки джипки като витара ,самурай ,джимни ,уаз ,нива и т.н са по проходими от тежките си съперници- т.нар титани(многократно видяно на живо). В един джип освен мотор е важно колко тежи ,ходове на окачване ,блокировки ,предавателни отношения на раздатка ,мостове и т.н... Мноооого са факторите. Доста хора като влязат в гората с "Титан" излизат от нея с "мишле" ,защото някой трошляк им е показал именно това - гората не е място за титани ,а за доказали се с времето машини. ;)
Доказали се в СССР и НРБ, защото друго нямаше. Искаш-не искаш само ГаЗ, УАЗ и Нива, това беше положението. Нито са здрави, нито уникално проходими, но като нямаш база за сраенение УАЗ-ката остава еталон.
Не те знам тая глупост откъде си я извадил, ама тука
http://gradat.bg/news/2017/03/23/2932121_oshte_zavodi_za_avtomobilnata_industriia_i_novi/&rubrname=news/
пише:
Два милиарда евро достига за 2016 г. обемът на приходите в заводите от автомобилната индустрия в България.
При положение че става въпрос за приходи, а не за печалба:
AvtoVAZ- ₽184.93 billion (2016).
184 billion Russian rubles =
2.64947064 billion Euros
Та при положение че една чужда компания има приходи колкото цялата наша държава, не знам за каква индустрия ми говориш.
А като вземеш впредвид, че и Toyota, Mercedes, VW, KIA, Hyundai и кой-ли-още-не имат заводи в Русия, ехеее, ние къде отидохме...
И на мен ми се искаше да водим в тази сфера, ама не може да сравняваш държава с население 7,1 милиона и държава със 144,46 милиона...
Да не говорим и за ресурси.
Не ми цитирай някакви мурзилски сайтове, ами провери официалните източници - Министерства на икономиката и държавните статистики, че всичката ви работа такава - лаладжийска. И за да ти стане още по-весело, виж къде се произвеждат единствените части, които не се чупят в "руските" Лада/Рено. Само за Русия изнасяме повече части, отколкото е техният износ за цял свят.
Карам Нисан Патрол. Голяма мощна дизелова машина. Там където е минал Урал (камион) не Газка, нищо не може да мине. Газките карат бедните мишки и викат при майстора, "а нищо и нема с телчица съм я вързал".Карал съм по коловозите от такъв камион и не бих повторил. Все пак моят джип е лачен, пичеловка, а не дърварски.
От джипки що пари съм дал за " тунинг", въжета, гуми и трактори- аз си знам! Само през комина на ТЕЦ- София не съм излизал, че е с обратен наклон...Сега: За 600 лв. " Пунтамара", повдигната, и си правя сметката от далеч- няма ли да мине си нарамвам раницата и съответния калъф и в малко свински тръс я до реката, я до пусията. Без да разлайвам кучетата- най-доволен бях от " Китарата".
Ся аз да ви кажа истината, всички стари джипове на по 50- 60 годин съ най-проходими не може да ми сравняваш един нов патрол със стара уазка. Интересно защо у ютюба няма сравниние между 60 годишна тойота и 60 годишна уазка??????????????
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
Иначе не е много по-зле от УАЗ.
15:37 18.09.2017
2 Гост
представи Land Rover Defender .Сузукито не е за тази класация .
Коментиран от #6, #38
15:38 18.09.2017
3 мъка
15:40 18.09.2017
4 Пазарен Либерализатор™
15:45 18.09.2017
5 байразбирач
15:52 18.09.2017
6 дедо Стефчо
До коментар #2 от "Гост":
То на Атон монасите само на Сузикита залагат :)15:58 18.09.2017
7 Пазарен Либерализатор™
16:04 18.09.2017
8 Вермахт
16:06 18.09.2017
9 АЛЬОША
16:41 18.09.2017
10 Boro07
Уаз,
Нива,
Буханка
Хънтър и ЗАЗ.И кило водка с кисели краставички
16:41 18.09.2017
11 Подгизналия
Коментиран от #44
16:55 18.09.2017
12 Stoich
Коментиран от #60
17:05 18.09.2017
13 Уаз
Коментиран от #66
17:10 18.09.2017
14 АЛЬОША
Коментиран от #69
17:34 18.09.2017
15 Damn
18:11 18.09.2017
16 Цецо
18:31 18.09.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Гост88
19:20 18.09.2017
21 СнеженЛеопард
Коментиран от #67, #68
19:32 18.09.2017
22 aaaaa
Коментиран от #27
19:41 18.09.2017
23 граничар
Коментиран от #31
19:53 18.09.2017
24 Патриот
Която машина не е руска е с руски номер с изключение на Мерца, ама те нали там са сиромаси.
19:56 18.09.2017
25 onq s konq
Коментиран от #28, #29
19:59 18.09.2017
26 Пазарен Либерализатор™
Коментиран от #30, #46
20:12 18.09.2017
27 004130
До коментар #22 от "aaaaa":
Особенно H3, ахахахах.Коментиран от #63
20:13 18.09.2017
28 Пазарен Либерализатор
До коментар #25 от "onq s konq":
БМВ - Х-5,6 или Ауди Q-7 не могат да минат там, където с лекота ще се катери гега или TLC 70 на 15 години.Коментиран от #37, #40
20:14 18.09.2017
29 мИНгаре
До коментар #25 от "onq s konq":
Коньо, 5,6, и 7-ката са като красиви кобили и толкоз, за работа и ефикасност не стават. Само да ги гледаш и да им се наслаждаваш. Работника, помагача, този който ще ти свърши услуга, добичето, работното магаре - мИнгаре са Джип Ренглър, Уаз, Г-класа и другите дето са ти ги написали.20:15 18.09.2017
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Чичо Манчо (с умиление)
До коментар #23 от "граничар":
Ам'чи, тя - Уазката е доказана и изпитана, като един от вседеходите с най-добра и висока проходимост на офроуд терен!!20:19 18.09.2017
32 Пазарен Либерализатор
До коментар #30 от "User":
За какво да съм кисел, че УАЗ-ката е самоходен курник ли? УАЗ-каджиите да си киселеят, аз се радвам на надеждна гега и японец.Коментиран от #34
20:25 18.09.2017
33 гошо
Грешиш,значи не си карал УАЗ.Парното му е страхотно,има огромен радиатор и ако е северно изпълнение нямаш ядове и при температури под -40....в Соргут съм карал уаз 8 месеца или цялата зима.
Коментиран от #36, #56
20:26 18.09.2017
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 boticha
20:33 18.09.2017
36 Пазарен Либерализатор™
До коментар #33 от "гошо":
Аз съм карал в казармата. Не знам за какво парно говориш, като в УАЗ-ката се гонят ветровете, правехме спиртник от празна консерва да се греем вътре като спрем.20:39 18.09.2017
37 onq s konq
До коментар #28 от "Пазарен Либерализатор":
Да така е че не могат да минат,но въпросът е кво майка си ще търся по чукарите?Ако съм дървосекач-разбирам.Ако работя в Енергото и ще опъвам жици за трафопостове и ретранслатори с голяма заплата...или пък ще крада въпросните жици-пак разбирам.Ама при положение че почти всички в БГ плачат че пътищата ни са калпави,а УМИШЛЕНО ДА ГИ ВЛЕКАТ НЕПРОХОДИМИТЕ МЕСТА ...е тва не го разбирам!Коментиран от #39
20:39 18.09.2017
38 ААА
До коментар #2 от "Гост":
Аз не знам на какво е способно "Джъмнито" , знам на какво е способен батко му Самурай. Действието се развива зимата , една заснежена подгизнала от вода нива. Влезли сме рано по тъмно когато е била замръзнала и излизаме по обяд когато се е кашнала . Чероки , Дефендър , Патрол , Рейнджър , Самурай, Всичките обути с рошави гуми. Рейнджъра и Черокито хвърлиха съединители, в средата на нивата. Останалите се окопаха. Само самурайчето си изплува до шосето, и напразно очакваше големите батковци. Самурайчето влизаше отново и вадеше хората раници, багаж.Намерихме Фадрома и започнахме да се вадим . Най-голяма борба беше с Дефендъра, който се беше окопал като нилски хипопотам , и не искаше да мръдне и на милиметър. Наложи се да го повдигаме с кофата да се отлепи, хвърчаха и трещяха брони, гънеха се калници. Ако сте си мислили ,е джипа трябва да е непременно голям и тежък за да е проходим , то сте в голяма грешка. От тогава съм с малък и лек джип , и не е Самурай- малко по голям е от него , казват му пораснал Самурай.20:42 18.09.2017
39 Пазарен Либерализатор™
До коментар #37 от "onq s konq":
Значи не ходиш на лов, на риба и на затънтени места да береш боровинки и диви ягоди :)И да, до повечето хубави места път няма. Става и с кон, но коня влачи по-малко багаж и поддръжката му е по-сложна.
Пожелавам на всички собственици на УАЗ-ки да ги карат още дълги и безаварийни години!
21:15 18.09.2017
40 Лимонад
До коментар #28 от "Пазарен Либерализатор":
Там където минава BMW x5,x6 и Ауди q7 - също няма уазки... 1/10000 са или по рядко . Имам предвид магистралите :).Така че - за всеки път си има различна машина със съответното предназначение..
УАЗ-Ките ги боядисват с четките като излязат от гората... ако надереш така някой от горните - дали няма да ти струва биядисването само колкото нова уазка ?
21:23 18.09.2017
41 ОЖГТНВМРПХФЭЪ
Коментиран от #47
21:42 18.09.2017
42 Иван
22:06 18.09.2017
43 Лост
22:35 18.09.2017
44 мДаааа
До коментар #11 от "Подгизналия":
За последно видях Уаз и Нива (на която не съм фен) на траялното състезание в Зверино преди месец няма даже. В клас "модифициран" Газ 69 стана 2-ри в крайното класиране при конкуренция от доооста направени джипки ,Нивата пък се подигра с всичките му там Патроли ,тойоти ,черокита и т.н и т.н и само заради изваден скоростен лост на едно от трасетата завърши 2-ра а не 1-ва ..... И другото - на същото това трасе се почупиха една камара патроли ,самураи ,витари (всичките те останаха без предни мостове). Всичко се чупи ,не само руското . Като види човек УАЗ без да е нацепен догоре с дърва си вика - тука нещо не е наред. Е как няма да се чупи....???22:36 18.09.2017
45 Лост
Износ на автомобили и части за 2016 г.
Русия - 2 милиарда $
България - 12 милиарда $
Коментиран от #49
22:43 18.09.2017
46 Чичко горски
До коментар #26 от "Пазарен Либерализатор™":
А ако ти кажа ,че съм виждал как "титаните" стават за смях точно от руския трошлив боклук със слабия мотор ,или пък от Сузуки Самурай - също подценяван ,но ужасно проходим.. Виж ,не всичко е теория. В 90% от случаите леки джипки като витара ,самурай ,джимни ,уаз ,нива и т.н са по проходими от тежките си съперници- т.нар титани(многократно видяно на живо). В един джип освен мотор е важно колко тежи ,ходове на окачване ,блокировки ,предавателни отношения на раздатка ,мостове и т.н... Мноооого са факторите. Доста хора като влязат в гората с "Титан" излизат от нея с "мишле" ,защото някой трошляк им е показал именно това - гората не е място за титани ,а за доказали се с времето машини. ;)Коментиран от #48
23:05 18.09.2017
47 Пазарен Либерализатор
До коментар #41 от "ОЖГТНВМРПХФЭЪ":
Когато народа опиянчен караше държавни жипове с държавен бензин друго освен УАЗ-ки и бухнаки нямаше.23:14 18.09.2017
48 Пазарен Либерализатор
До коментар #46 от "Чичко горски":
Доказали се в СССР и НРБ, защото друго нямаше. Искаш-не искаш само ГаЗ, УАЗ и Нива, това беше положението. Нито са здрави, нито уникално проходими, но като нямаш база за сраенение УАЗ-ката остава еталон.23:20 18.09.2017
49 004130
До коментар #45 от "Лост":
Не те знам тая глупост откъде си я извадил, ама тукаhttp://gradat.bg/news/2017/03/23/2932121_oshte_zavodi_za_avtomobilnata_industriia_i_novi/&rubrname=news/
пише:
Два милиарда евро достига за 2016 г. обемът на приходите в заводите от автомобилната индустрия в България.
При положение че става въпрос за приходи, а не за печалба:
AvtoVAZ- ₽184.93 billion (2016).
184 billion Russian rubles =
2.64947064 billion Euros
Та при положение че една чужда компания има приходи колкото цялата наша държава, не знам за каква индустрия ми говориш.
А като вземеш впредвид, че и Toyota, Mercedes, VW, KIA, Hyundai и кой-ли-още-не имат заводи в Русия, ехеее, ние къде отидохме...
И на мен ми се искаше да водим в тази сфера, ама не може да сравняваш държава с население 7,1 милиона и държава със 144,46 милиона...
Да не говорим и за ресурси.
Коментиран от #50
23:48 18.09.2017
50 Лост
До коментар #49 от "004130":
Не ми цитирай някакви мурзилски сайтове, ами провери официалните източници - Министерства на икономиката и държавните статистики, че всичката ви работа такава - лаладжийска. И за да ти стане още по-весело, виж къде се произвеждат единствените части, които не се чупят в "руските" Лада/Рено. Само за Русия изнасяме повече части, отколкото е техният износ за цял свят.Коментиран от #53
00:32 19.09.2017
51 kick
01:25 19.09.2017
52 Авто мания
Коментиран от #54
08:55 19.09.2017
53 Random
До коментар #50 от "Лост":
https://www.mi.government.bg/bg/themes/sektor-proizvodstvo-na-avtomobili-remarketa-i-poluremarketa-s29-528-276.htmlЯ пак?
09:36 19.09.2017
54 User
До коментар #52 от "Авто мания":
Искат лукс, богати са.А и трудно ще се наложи, свикнали са си на тойота
09:38 19.09.2017
55 bertone
Комшията с Лада вече е специалист!
09:50 19.09.2017
56 ТТТТТТТТТ
До коментар #33 от "гошо":
Гошо,кога си бил в Сургут..със Сиконко ли??? В момента градът е уникален-за 10 години го направиха супер.Аз съм още тук.10:00 19.09.2017
57 ник
11:04 19.09.2017
58 БАЙ ГАН4О
12:05 19.09.2017
59 Romeo
Коментиран от #62
12:25 19.09.2017
60 Путкин
До коментар #12 от "Stoich":
Руския кенеф, е правен само за кал, баир и нищо друго, затова в такива условия го бива но не е най добрия...13:10 19.09.2017
61 И ловец и рибар
15:08 19.09.2017
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Ицо Багера
До коментар #27 от "004130":
Я недей да плюеш като не знаеш, карай си голфо и мълчи...01:36 20.09.2017
64 Нафарфорий
15:03 20.09.2017
65 УАЗ Хантер
12:03 22.09.2017
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Georgi
До коментар #21 от "СнеженЛеопард":
Utidi na ofroud I 6te razbere6 na rusnaka se 4udi koe kolelo da varti pisnami da gi tegla12:42 04.01.2019
69 АМG
До коментар #14 от "АЛЬОША":
и гегата може да вьрви за лов и пичкодрьн ,тои е на пьтя и извьн пьтя може .22:55 03.04.2019