Volkswagen стана първият в историята автопроизводител, продал повече от 3 млн. коли на пазара в една държава в рамките на една календарна година, съобщава Deutsche Welle. 2017-а ще бъде записана като най-успешната за немския концерн в Китай.
Продажбите на VW вървят добре и в глобален план. Компанията е реализирала 995 900 автомобила само през ноември, с 11.1% повече, отколкото през същия месец на 2016 г. Най-голям ръст бележи пазарът в Южна Америка, където са купени 47 800 коли (+35.8%), следван от Русия с 18 700 (+23.3%), Азиатско-тихоокеанския регион с 457.8 хил. (+14.8%), Европа с 364.7 хил. (+6.5%) и Северна Америка с 84.5 хил. (+2.1%).
От началото на годината продажбите на VW са се увеличили с 3.9% в сравнение с аналогичния период на миналата година и достигат 9 743 400 коли. 3 724 000 от тях са купени само в Китай.
Останалите марки в състава на концерна с изключение на Audi също отчитат напредък. Skoda е продала 1 093 000 коли (+5.5%), Seat - 435 000 (+14.7%), Porsche - 226 800 (+3.9%). Audi е успяла да реализира 1 699 000 автомобила, което е с 0.8% по-малко в сравнение с периода януари-ноември 2016 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Чичо Ангел
Може би пак те са най-прадаваните?
Някой знае ли?
Коментиран от #9
11:14 22.12.2017
3 Гудьо
11:16 22.12.2017
4 Гост1212
До коментар #1 от "Чичо Ангел":
Чети внимателно! Продажби за месец и продажби за 11 месеца сравняваш! :) Да се изкажем по всички теми,че то у нас има 7 милиона автомобилни експерти и 7 милиона футболни треньори.... Де да имаше и 7 милиона човека, които схващат това, за което искат да се изкажат ...11:29 22.12.2017
5 d3v1lStaR
Доста интересен е фактът, че въпреки Дизелгейт, VW реализира такива ръстове в продажбите, та дори и в Америка. Това означава може би само едно - на отделния човек, който купува автомобили, последната му грижа са вредните емисии и манипулирането на показателите свързани с тях. Което означава, че електричките може би нямат шанс. Не и в този си вариант, в който се захранват от батерии (без да коментираме ефективността им), и се рекламират предимно с това, че са с 0 вредни емисии :)
11:29 22.12.2017
6 Което е добро
за други гроздето е твърде кисело и само хейтят !
11:30 22.12.2017
7 656
Коментиран от #13, #22
11:57 22.12.2017
8 Японеца
12:46 22.12.2017
9 до Чичо Ангел
До коментар #2 от "Чичо Ангел":
Има разбира се такава официална статистика от КАТ и там доминацията на VAG е още по-голяма .https://fakti.bg/avto/219144-vijte-kolko-i-kakvi-koli-se-prodavat-v-bg
12:52 22.12.2017
10 Кобрата
И като цяло, германското винаги е номер 1, срещу тях да бягат, не могат да ги стигнат
А Дизелгейт е една пълна измислица с която американците и ЕС опитаха да смачкат концерна и да го затрият, ама клиентите си казват тежката дума. Който си е верен си е верен!
Коментиран от #19, #23
14:07 22.12.2017
11 гост
14:30 22.12.2017
12 Колю Пискуля
15:27 22.12.2017
13 Да да
До коментар #7 от "656":
Те щото немски марки не фалирВат :ДДДД. Ми кой купи прехваления Опел(не че нямат добри коли)! По твойта логика френските коли са най-добрите :ДДДДДД. Ама то неще само ядене,трябва и четене :ДДДДДД А рекордните предожби не са защита от фалит :ДДД. Да продадеш 10 млн.автомобила с 2 лв.загуба са си 20 млн.минус. Питайте Опел,Деу,Нисан,Лада,Сааб и др.16:24 22.12.2017
14 ВАГ
23:18 22.12.2017
15 Някойси
01:18 23.12.2017
16 След продажбите
Явно не чете коментаторите от ФАКТИ и не знае, че електричките са много много зле!!! То тези на VAG все още са зле, но може да се поправят бързо? Дизелгейт показа, че VAG знаят как се правят бързи промени.
02:06 23.12.2017
17 и каква стана тя
от тоя моя голф 2 не мога да разбера хората какви коли правят в ден днешен, пали върви, няма нужда от ремонти .... аз така изтървах развитието на авто транспорта ....
06:38 23.12.2017
18 хирохито
11:45 25.12.2017
19 Язе
До коментар #10 от "Кобрата":
Едва ли точно ЕС се е опитал да затрие концерна защото смяташ ли колко пари наливат в германския бюджет?Без тях какво ще стане и колко хора ще останат на улицата?А затова дали са номер едно-в определени класове нямат конкуренция и аналог но в други ценови класове получаваш много малко за парите които искат спрямо конкуренцията но е факт,че и така хората ги купуват.Коментиран от #20
11:48 25.12.2017
20 papur
До коментар #19 от "Язе":
Според мен ама лично мое мнение е че колите им започнаха да ги измислят и правят гастърбайтърите.Или по просто казано хвани се да направиш по хубава баклава от турчин13:42 25.12.2017
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 нагазаки
До коментар #7 от "656":
Я излез от землянката Дядо ти не ти ли каза че войната свърши и фюрера е капут16:22 27.12.2017
23 Язе
До коментар #10 от "Кобрата":
Я виж статията за 1,27млн.коли от VAG групата, нещо пак в бокса.Номер 1 по викане в сервизите са май.21:09 27.12.2017