Last news in Fakti

29 Януари, 2012 11:25 19 015 52

Три турбо компресора и за новото Porsche

  • porsche-
  • bmw-
  • 911-
  • m performance

 

Спорткарът Porsche 911 Turbo, световната премиера на който ще се състои след малко повече от месец по време на автомобилното изложение в Женева, ще разполага с три турбо компресора.
 
Двигателят на автомобила ще е бензинов шестцилиндров опозитен, като работния му обем ще остане 3.8 литра. Мощността на този боксер обаче ще нарастне от 500 до 525 конски сили.
 
Иновационната система включва два големи нагнетателя Borg Warner, които се монтират и на сегашното Porsche 911 Turbo, но към тях ще се монтира и трети, който е значително по-малък.
 
Новата малка нискоинерционна турбина ще работи на обороти, близки до тези на празния ход и ще обезпечава отзивчивостта на агрегата на ниски обороти. По този начин динамиката на автомобила ще се увеличи значително.
 
Шестцилиндровият три-турбо боксер ще работи със седемстепенна скоростна кутия, която може да бъде както механична, така и роботизирана с два съединителя. Все още няма данни за точните динамични характеристики на модела.
 
По предварителна информация, след появата на новото  Porsche 911 с три турбо компресора, подобна система ще се интегрира и в по-мощните модели на компанията GT2 и GT2 RS.
 
Ще припомним, че само преди дни BMW представи дизелови М-модификации на 5er, X5 и X6, които също разполагат с по три турбини. При баварците обаче схемата е малко по-различна - два от нагнетателите са малки, а третият е голям.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    tia vidiaha ot BMW i aide iurosh na chereshite.VAG samo kradat idei.haha
  • 2 ML 320 CDI

    3 2 Отговор
    ще върви и то бая,само че защо е само със 25 коня по мощно апък е със три турбокомпресора,дано поне да е по лекичко от старото.ще стане интересно като почнат да го тунинговат,то поне може много да се тунингова.а колкото до гт2 и гт2 рс те сигорно първото ще бъде към 600 коня а второто към 700 и ще бъдат тежки колкото един нисан микра
  • 3 hienata

    0 1 Отговор
    Ами сигурно заради това: "Иновационната система включва два големи нагнетателя Borg Warner, които се монтират и на сегашното Porsche 911 Turbo, но към тях ще се монтира и трети, който е значително по-малък." и "Новата малка нискоинерционна турбина ще работи на обороти, близки до тези на празния ход и ще обезпечава отзивчивостта на агрегата на ниски обороти."
  • 4 ха ха

    2 5 Отговор
    И накрая Нисан ГТР пак ще нарита и Порше и БМВ нищо че не е с 3 компресора.

    Коментиран от #5

  • 5 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "ха ха ":

    @4 nissan sa veche frenski kolibi.haha

    Коментиран от #6

  • 6 VR4 TT

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "ВИП АМГ":

    @5
    В GT-R няма нищо френско, за щастие. И да, ще издуха поршенцето без да се замисли дори. :)
  • 7 Porche

    2 2 Отговор
    Еи всички коментират,големи разбирачи,който има пари купува Порше на кой му дреме за тия Нисанчета.
  • 8 некои некоиси

    1 1 Отговор
    точно това е идеята на третия компресор да има висок въртящ момент в ниските обороти ахахахах и да както при бмв ВЕЧЕ
  • 9 740D

    3 0 Отговор
    Опелът ми е също е с 3...цилиндъра. 4-тият го изключих, по точно сам се изключи де, защото много харчеше, а пък и толкова мощтност не ми трябваше. С олекотената каросерия иполуавтоматичната скорстна кутия, от 2-ра направо на 4-та, защото 3-та липсва, прави чудеса.
  • 10 DEUTSCH-o

    1 2 Отговор
    ЖЪЛТОпоклонници-
    изглежда само на вас-
    КАТО НА КОНЕ С КАПАЦИ-
    все още не ви е ясно,че на света има
    САМО 2!!!! ВИДА АВТОМОБИЛИ
    ГЕРМАНСКИ И ВСИЧКИ ДРУГИ!
    ТОВА Е!
    И някъде там около третата четвърт са
    книжните жълти "тигри".........
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 porshe owner

    1 0 Отговор
    Тук в този форум явно всички карат Порше или ГТР и за това се изказват толкова компетентно.

  • 13 Порше Мерцедес

    1 2 Отговор
    Ехоо, осъзнайте се разбирачи!! Тия GTR-и много велики ги изкарахте! Че те старото Turbo Pdk и Turbo S не могат да 'наритат' както се изразявате, та чакай ти новото да го бие
  • 14 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
    Не трябваше да се пропуска факта че първата кола с турбо-компресор е 1974 Porsche 911 Turbo
  • 15 2002

    0 1 Отговор
    А първата серийно произвеждана кола с турбо е BMW "2002 turbo" през 1978г!
  • 16 Порше Мерцедес

    2 1 Отговор
    A Turbo 1974-ta ne e li bila seriina ? :)
  • 17 DEUTSCH-o

    1 1 Отговор
    до porshe-то-хей,пик...,когато аз съм
    карал немска кола,татко ти е бил още
    с жълто около устата
    ,а ти дори още не си бил
    в проектният отдел!
    Това -едно!
    А второ-научи се да пишеш ПРАВИЛНО ,
    когато се мъчиш с този слабопознат немски!
    PORSHE-хахахахахахахахахахахахахахахаха......
  • 18 ВИП АМГ

    1 2 Отговор
    kakto veche kazah dobra marka v loshi race.Vag sasipvat vsichko.
  • 19 инжинер

    0 1 Отговор
    до автора на статията: на български боксерен двигател е боксерен, а НЕ "опозитен".
  • 20 Христо Цветанов

    1 0 Отговор
    Порше и Фолксваген се произвеждан в съвсем различни заводи от различни инжинери , това е като да сравниш Ферари с Фиат . Достатъчно е да се каже че 95% от производството на Порше е в Германия в Щутгарт, Цафхаузен и Лайпцинг където се правят Carrera GT . По логиката на "Сото Гранде" Мерцедес щом имат производство в Китай и Турция значи за в лоши ръце и за нищо не стават както и Ферари

    Коментиран от #21

  • 21 deutschland kaputt

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Христо Цветанов":

    20,600 m (67,600 ft) 7:14.64 Lexus LFA Nürburgring Package Akira Iida 31 August 2011 Lexus conducted test. Video confirmed. Stock LFA with "Nürburgring Package". OEM Bridgestone Potenza RE070 street tires. Additional Roll Cage was equipped. [10][11][12]
    20,600 m (67,600 ft) 7:14.89 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 2006 Sport auto (Germany) (Article)
    7:18 Porsche 911 GT2 RS Timo Kluck April 2010 [13] [12] Manufacturer claim. Michelin Pilot Sport Cup Plus N2 tires.
    20,600 m (67,600 ft) 7:18.1 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 24 October 2004 Sport auto (Germany) (Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:19.63 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012) Jim Mero 9 June 2011 General Motors conducted test,[13] base specification car with optional super-slick track DOT competition tires (Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure)[14] and non-stock safety equipment including a roll cage equipped, video confirmed.
    20,600 m (67,600 ft) 7:22.1 Dodge Viper ACR (2009) Tom Coronel 18 August 2008 Chrysler and Motor Trend conducted test.[15]
    20,600 m (67,600 ft) 7:22.68 Chevrolet Corvette C6 Z06 (2012) Jim Mero 23 June 2011 General Motors conducted test,[16] base specification car with optional super-slick track DOT competition tires (Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure) and Z07 package
    20,600 m (67,600 ft) 7:24 Porsche 911 GT2 RS Horst von Saurma Sport Auto (11/2010)[17]
    20,600 m (67,600 ft) 7:24.22 Nissan GT-R (2011) Toshio Suzuki 1 October 2010 Nissan conducted test.[18] Semi-wet conditions. Video confirmed. Best Motoring (12/2010).[19]


    911 Турбо въобще не влиза тука.Единствено RS2 1300 кила с 620 коня дава време като GTR. Естествено Lexus LFA е с по добро време.
    Сега може да пишете колко вида коли имало.
    На германците само парите дето искат са им големи.На пистата се вижда кой какво е направил сега , ане някога преди 50 години.
    Светът се променя момчета и германците вече не са еднолични лидери.

    Коментиран от #27, #28, #29

  • 22 Христо Цветанов

    0 0 Отговор
    да беше пейстнал всичко иначе ясно от къде си го свалил http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
  • 23 Stoyan

    0 2 Отговор
    GTR-a освен на Nürburgring други успехи няма.
    Пък и там се връткат с не фабрична кола.
    Т избраха си те това странно състезание да бъдат първи, щото в реални никакви ги няма.
    Но си намериха компания и за него ...
  • 24 optimista

    1 1 Отговор
    да ви кажа немсците са си немци нема такива неща че вече не били лидер те са и ще бъдат има САМО 2 МАРКИ КОЛИ МЕРЦЕДЕС И БМВ ДРУГО НИЩО И НЕ САМО ТОВА НОВИТЕ ИМ МОДЕЛИ ИМАТ МНОГО ВИСОКО ТЕХНОЛОГИЧНИ СИСТЕМИ
  • 25 томи

    1 0 Отговор
    ала бала.....не се нау4иха да сложат един компресор електри4ески управляван по напрежение и ням каК ДА има турбо лаг и възможностите с тази ел трубина са много по големи от газово струйната.....но явно далаверата от 3 турбини е голема сигурно като нови са към 4-5 000 евра и компанията пе4ели и от това..все пак колата е премиум сегмент и там хората не ги бъркат 10-15 000 евра за турбини
  • 26 Дошо до Томи(25)

    1 0 Отговор
    А така кажи им !Тъпите жълтури от Мазда са се сетили отдавна за тоя ел. компресор обаче ВАГ.налите и другите германци блъскат ли блъскат компресори та да продават резервни части.
  • 27 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "deutschland kaputt":

    @21 deutschland kaputt - Вчера след обяд завърши състезанието 24 Hours of Daytona 2012 както може би знаеш то е разделено на две групи :прототипи и GT. При прототипите спечелиха Форд,по-интересен е клас GT, там на първите 3 места са Porsche GT3, на 4 място Камаро,на 5-Ферари,на 6 - Мазда. Участваха още Ауди R8 ,BMW M3, Корвет .Та въпроса ми към теб и останалите поклонници на GT-R е защо не участва GT-R, все пак нали е невероятен "спортист",а моя отговор е защото няма да издържи.
  • 28 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "deutschland kaputt":

    @21 "На германците само парите дето искат са им големи." - случайно да знаеш колко струва Lexus LFA . Ако 400 000 долара ти се струват малко,здраве му кажи.
  • 29 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "deutschland kaputt":

    @21 На 15.09.2011г "Северната дъга на "Нюрбургринг" вече има нов господар сред едросерийните производители. Фабричен Dodge Viper ACR успя да подобри рекорда на трасето с време от 7:12 мин. Така детройтската "пепелянка" стана най-бързият сериен автомобил на легендарното трасе, като отстъпва само на поръчковите екзотики Gumpert и Radical." не те знам от къде черпиш инфо,но това е статия от mobile.bg, та свери си информацията.
  • 30 до хиената

    0 0 Отговор
    Е от къде да я черпи от там от където и ти. Никой не казва че Вайпър с 600+ коня и специални състезателни гуми не е дал по добро време от ГТР.По скоро беше казано че е ГТР дава по добро време от Порше в повечето му разновидности.Само едно Порше с 620 коня и олекотено специално купе дава време като нисана.
    Нисана тежи 1720кг Порше 911 РС е 1400.И пак времената са еднакви.Нали се сещаш ако поршето е само 911Турбо че няма да даде времето на нисана.

    А това с издържането е спорен въпрос.Колите в тези състезания са много различни от тези които ти продават в магазина.
    Според теб Пежо и Ауди много по издържливи ли са от Мерцедес или БМВ че печелят всяка година 24 часа на Льо Ман?

    Коментиран от #36

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 AMS

    1 0 Отговор
    "Времена за обиколка на северната отсечка на Нюрбургринг

    Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo могат спокойно да се използват както като средство за ежедневен транспорт, така и като ефективен инструмент за извличане на удоволствие на състезателна писта. Въпреки усложняващото задачата допълнително тегло на пътника GT-R успява да постигне време от 7,47 мин за една обиколка на дългата 20,8 километра Северна отсечка, изпреварвайки чувствително своя съперник, който с двама души на борда отбелязва време от 8,03 минути.

    911 Turbo губи преди всичко в завоите и при ускорението след тях, а на правите така и не успява да навакса преднината на разполагащия със значително по-добро сцепление японски спортист."

    Това е част от статия писана от немски журналисти и са ползвали коли продавани в магазина.
    Ето цялата статия:
    http://ams.bg/?act=content&rec=6454
  • 33 ВИП АМГ

    0 2 Отговор
    do kakvoto se dokosne VAG se sasipva.tuk e sashtata rabota.
  • 34 Порше Мерцедес

    1 0 Отговор
    А защо не отбележите, че може би Порше-то е със шаси произведено през 2004г. Нисана е доста по нов като модел, по-широк, по-дълъг и със по нови системи! Нормално е на писта да е по-добър една идея от Порше, на драг обаче Порше си бие Нисана, това не казвате!! А новото 991 Турбо ще го бие всякак, изчакайте само някой месец. А колкото до килограмите, не са така! Нисана е малко под 1700кг. а Турбото е около1600, тоест нямат и 100кг разлика, ако не се лъжа са точно 85кг до колкото съм чел. А това 1400 килограмовото Порше не си спомням има ли турбина въобще, ако е атмосферно, не го сравнявайте със Би-турбо Нисан ГТР ;)
  • 35 читател

    0 1 Отговор
    Нисана тежи 1740 килограма.Порше ГТ2 РС в момента е най бързото Порше в производство.Много по бързо е от 911 турбо и заради олекотено шаси и заради мощен 620 коня мотор.
    Колкото до сравнението и двете коли са произведени една и съща година. На драг е нормално кола с 100 килограма по лека да даде с 0,1 секунда по добро време.Закони на физиката просто.
    По важно е напистата какво се случва.Там 911 турбо буквално умира и то с голяма разлика.Теста е правен от германци , Топ Гиър също проведоха подобен и Стиг даде също по добро време от поршетата.
    Що се отнася до новото 911 турбо не забравяйте че Нисан също е подготвил нова версия която още от сегашните предварителни тестове го бие убедително.
    А и нали Нисан бил шаси от 2007 ма а Порше от 2011 та.
  • 36 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "до хиената":

    @30 "Според теб Пежо и Ауди много по издържливи ли са от Мерцедес или БМВ че печелят всяка година 24 часа на Льо Ман?" - Колега, според мен това са т.н. ПРОТОТИПИ и ако си направиш труда да прочетеш това което написах тази седмица на 24часа Дайтона (състезание като Льо Ман) спечели Форд следван от Ауди.Мнението ми беше за класацията написана от @21 в която се внася заблуда,че най-бързи са японски коли,а истината е,че на първите 4 места няма японска.И това не е само на тази писта, ето още един пример от писта на TopGear Dunsfold Aerodrome :- най -бърза обиколка Ariel Atom V8 следван от Вейрон. И всички са със специални гуми (вкл. и GT-R). А относно " Колите в тези състезания са много различни от тези които ти продават в магазина." - не си прав, в клас GT корекциите по окачването са минимални, а по мотора са забранени, така,че да тези коли се продават в магазина.
  • 37 Христо Цветанов

    0 2 Отговор
    Докато не започнете да гледате естетически на нещата няма да разберете защо Порше е най продаваният спортен и супер-кар Porsche 917 има необичайна конструкция, в която още тогава си личи почеркът на свръхамбициозния Пиех. Зад седалката на водача е разположен 12-цилиндров V-образен двигател с ъгъл между блоковете 180 градуса и въздушно охлаждане. Ходовият обем е 4.5 литра, а максималната мощност - 520 к.с. През 1973 г. някои от версиите вече развиват 1 400 к.с. Пространствената рама е изработена от алуминиеви тръби, а каросерията - от подсилени стъкловлакна. Създадени са няколко типа купета. Версията с къса задница е предназначена за трасета с много завои, където силата на притискане играе първостепенна роля. 917 Long tail е разработена с едничката цел да достига максимална скорост на дълги прави. Откритите модификации Spyder са използвани в американските серии CanAm.До края на 1970 г. по пистите вече просто няма кой да се изправи срещу Typ 917. Автомобилът печели 9 от 10 възможни победи - последователно са покорени “Дейтона”, “Брандс Хач”, “Монца”, “Спа”, "Нюрнбург”, “Тарга Флорио” “Льо Ман”, “Уоткинс Глен” и “Остеррайхринг”. През 1971 г. 917 с къса задница поставя рекорд на “Льо Ман”, който остана непобедим до днес - средна скорост от 222 км/ч.


    http://fakti.bg/avto/2848-porsche-917
  • 38 Maurice

    1 0 Отговор
    Някои хора никога няма да проумеят,че Нисан GT-R е най-добрата серийна спортна кола.Такива Порше ГТ2 РС незнам какво си,са си чисто и просто фабрична доработка за избиване на комплекса GT-R.Ако се продадат повече от 200 бройки от това Порше,здраве му кажи.Ако не сте чули,GT-R има една доработка Р800.Това едва ли трябва да се изправя с/у Вейрони,Вайпъри и Корвети по 700-800 коня,за да се разбере,че не е само до КОНСКИ СИЛИ!! През 90-те Хонда е..ха м....та на суперкарите с NSX,която беше в пъти по-евтина от Ферарита,Ламбота и т.н. а ги биеше по всички писти.Същото се случва и сега с GT-R. Друг е въпроса с качеството на изработка,но няма как да искаш кола за 80К евро да има същото качество като кола за 250К. Все едно да се очаква интериора на Логан да има същата кожа като на C-class
  • 39 Maurice

    1 0 Отговор
    Забравих да вметна,че Nissan GT-R участва вече 2 сезона в FIA GT1 world championship и за 2011 бяха най-бързата кола,но загубиха титлата с 2 точки в последното състезание.Това е до колегата,който си мисли че успехите на Nissan GT-R са само в "СЪСТЕЗАНИЕТО" на Нордшлайф. Колкото до Порше,в FIA GT3 europian championship са най-слабата кола!!
  • 40 малко факти

    1 0 Отговор
    Обясни им още за японския шампионат Super GT където колите са по бързи от европейския GT.Там GTR също се представя много добре.
    С две думи Нисан за половината пари на Порше направиха кола която направо ги направи за смях.
    А теста на Топ Гиър само Бугати СУПЕРСПОРТ 1200 коня успя да даде по добро време.Порше не успя.
    1:15.1 Ariel Atom V8 500 $160,000[2] $3,563.47 / second
    1:16.2 McLaren MP4-12C $256,000[3] $5,844.74 / second
    1:16.5 Lamborghini Aventador $379,700[4] $8,538.63 / second
    1:16.8 Bugatti Veyron Super Sport $2,700,000 [5] $61,363 / second
    1:17.1 Gumpert Apollo S
    1:17.3 Ascari A10
    1:17.6 Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing)
    1:17.7 Noble M600 (cold)
    1:17.8 Nissan GT-R (2011) $90,000[6] $2,093 / second
    1:17.8 Pagani Zonda Roadster F (Clubsport Version)
    1:17.9 Caterham Seven Superlight R500 (cold) $65,915[7] $1,565.68 / second
    1:18.3 Bugatti Veyron 16.4 $1,700,000[8] $40,865.38 / second
    1:18.4 Pagani Zonda F
    1:18.9 Maserati MC12
    1:19.0 Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
    1:19.0 Enzo Ferrari
    1:19.1 Ferrari 458 Italia


    Порше е доста надолу . А над Нисан са коли уникати супер олекотени и с наистина много мощни мотори.Що се отнася до гумите тестовете в Топ гиър са със серийните гуми с които се продават колите.
    Най добро време даде Ферари ФХХ но не го признаха защото тази кола се предлага със сликове.Тя разби всичко което беше тествано там.Смешниците от Бугати просто нямаха шанс срещу нея.Все пак зад тази кола стоят десетилетия опит в състезания.

    Коментиран от #41

  • 41 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "малко факти":

    @40 Malka popravka! Ferrari Enzo FXX ne e street legal car. Osven tova v tozi test na Top Gear go kara6e deistva6t pilot ot F1.
  • 42 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
    Мале колко сте ми заблудени... Порше са доказали че могат да поставят рекорди направо е смешно как никой не е подобрил рекорда им в льо-ман от 1971 година и 1973 season. The 917/30 could go from 0-62 mph (100 km/h) in 1.9 seconds, 0-100 mph (160 km/h) in 3.9 seconds, 0-200 mph (320 km/h) in 10.9 seconds, and on to a top speed of more than 260 mph (420 km/h). The high-level of performance and attendant fuel consumption of the engines, and ever increasing risk, has led to the 917/30 sometimes being cited as the car that killed Can-Am racing.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_917

    Коментиран от #43

  • 43 Maurice

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Христо Цветанов":

    @42 ако не знаеш,да те информирам.След тази ера на турбо двигателите в Льо Ман,се въведоха нови ограничения,които няма как да позволят подобряване на рекорди на автомобили без никакви ограничения.Те и Ф1 болидите са по-бавни от болидите през 2005-та,Ситроен ДС3 е по-бавен от Пежо 205 турбо,това значи ли че технологически изостават във времето??
  • 44 Maurice

    0 1 Отговор
    Я ми кажи кога Порше ще подобрят рекорда на Тони Шумахер в топ фюъл,след като ми изброяваш разни технически данни на 917/30??
  • 45 Христо Цветанов

    0 2 Отговор
    Явно не си карал нито пък дори си се возил в супер-кар което е очевидно , ФАКТ е че Порше е най известната марка супер коли както и най продаваната и една от марките с най високо качество на изработка а защо ли е по продавана от Нисан в класа си може би защото е 2 пъти по скъпа И дали щом инжинерите на Порше и Фолксваген са създали Бугати Вейрон от Порше не могат да създадат по бърз супер-кар . Когато в Германия са се пройзвеждали коли Японците са си правели сламени къщички ,
  • 46 ха ха ха

    2 0 Отговор
    Христо Ферари е по известната марка от Порше.Но понеже явно всеки ден сменяш супер кари сигурно го знаеш.
    Както виждаш инженерите създали Вейрон се затрудняват от една кола направена от хора които само сламени къщички правят.Да не говорим за FXX въпреки че е "само" 800 коня е в състояние да изкърти жалките немски опити с 1000+ коня мотор да се демонстрира наследство на един славен инженер нямаш нищо общо с германците.
    А това че китайците са измислили барута значи ли че никой друг след това не е правил пушки и че китайските пушки са най добри?
  • 47 Христо Цветанов

    0 0 Отговор
    Дообре... Аз нямам Порше но ако не бях карал нямаше да коментирам . Малък литраж + много коне = на ненадежден двигател , за това Вейрона е 3 пъти повече кубици о Нисана , а ти явно гледаш много формула 1 и за това си мислиш че Ферари е най известната марка , а за китайците да прав си те з това правят най зрелищтните фоерверки и цял свят гърми със тях ;) и от къде според теб Японците са взели технологии да произвеждат автомобили като имат 3 пъти по малка автомобилна история от Германците ;)
  • 48 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
    Maurice Тони Шумахер по принцип е вратар

    Коментиран от #49

  • 49 Maurice

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Христо Цветанов":

    @48 Честит ти празник Ице Цветанов!!! Няма и как да знаеш че Хералд Шумахер е вратаря и Тони му е псевдоним. Вземи напиши Tony Schumacher в чичко Гугъл петльо!!
  • 50 Христо Цветанов

    0 0 Отговор
    Оуу имало и съзтезател който никой не го знае освен феновете на драгстерите на който двигателите им са за еднократна употреба това е като да сравняваш совалка с истребител
  • 51 Христо Цветанов

    0 0 Отговор
    Знам че Тони Шумахер е вратар и че има псевдоним но съзтезатели много ;)
  • 52 Митко

    1 1 Отговор
    Цветанов много глупости наговори тука.Порше като е с 3 пъти по малко кубици значи било ненадеждно.
    Зависи кой е правил двигателя.Има една Хонда S2000 , 2000 кубика 250 коня без турбо.Нито един двигател не е дал дефект.Така че не ми говори глупости тука.Колко двигателя на ГТР си правил че казваш че не бил надежден.Дървени философи като тебе много.Качил се веднъж на Порше и това била най известната марка.Ферари винаги са били по напредничави , само им виж дизайна , а тази настъпана жаба 50 години не могат да я поразкрасят.
    И стига с тези глупости за хора в сламени къщички които коли не били виждали.
    Знаеш ли че тези хора в сламените къщички доставят в момента композитни материали на повечето германски фирми.Сигурно от слама са ги направили.
    И какво , ако германците не са открили нито електромотора нито електричеството сега трябва да стоят на тъмно по твоята логика.Такива простотии не знам от къде ги измисляте.