Спорткарът Porsche 911 Turbo, световната премиера на който ще се състои след малко повече от месец по време на автомобилното изложение в Женева, ще разполага с три турбо компресора.
Двигателят на автомобила ще е бензинов шестцилиндров опозитен, като работния му обем ще остане 3.8 литра. Мощността на този боксер обаче ще нарастне от 500 до 525 конски сили.
Иновационната система включва два големи нагнетателя Borg Warner, които се монтират и на сегашното Porsche 911 Turbo, но към тях ще се монтира и трети, който е значително по-малък.
Новата малка нискоинерционна турбина ще работи на обороти, близки до тези на празния ход и ще обезпечава отзивчивостта на агрегата на ниски обороти. По този начин динамиката на автомобила ще се увеличи значително.
Шестцилиндровият три-турбо боксер ще работи със седемстепенна скоростна кутия, която може да бъде както механична, така и роботизирана с два съединителя. Все още няма данни за точните динамични характеристики на модела.
По предварителна информация, след появата на новото Porsche 911 с три турбо компресора, подобна система ще се интегрира и в по-мощните модели на компанията GT2 и GT2 RS.
Ще припомним, че само преди дни BMW представи дизелови М-модификации на 5er, X5 и X6, които също разполагат с по три турбини. При баварците обаче схемата е малко по-различна - два от нагнетателите са малки, а третият е голям.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП АМГ
11:39 29.01.2012
2 ML 320 CDI
11:45 29.01.2012
3 hienata
12:01 29.01.2012
4 ха ха
Коментиран от #5
12:06 29.01.2012
5 ВИП АМГ
До коментар #4 от "ха ха ":
@4 nissan sa veche frenski kolibi.hahaКоментиран от #6
12:16 29.01.2012
6 VR4 TT
До коментар #5 от "ВИП АМГ":
@5В GT-R няма нищо френско, за щастие. И да, ще издуха поршенцето без да се замисли дори. :)
12:21 29.01.2012
7 Porche
12:31 29.01.2012
8 некои некоиси
12:32 29.01.2012
9 740D
12:58 29.01.2012
10 DEUTSCH-o
изглежда само на вас-
КАТО НА КОНЕ С КАПАЦИ-
все още не ви е ясно,че на света има
САМО 2!!!! ВИДА АВТОМОБИЛИ
ГЕРМАНСКИ И ВСИЧКИ ДРУГИ!
ТОВА Е!
И някъде там около третата четвърт са
книжните жълти "тигри".........
13:00 29.01.2012
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 porshe owner
17:51 29.01.2012
13 Порше Мерцедес
18:12 29.01.2012
14 Христо Цветанов
18:23 29.01.2012
15 2002
19:02 29.01.2012
16 Порше Мерцедес
19:07 29.01.2012
17 DEUTSCH-o
карал немска кола,татко ти е бил още
с жълто около устата
,а ти дори още не си бил
в проектният отдел!
Това -едно!
А второ-научи се да пишеш ПРАВИЛНО ,
когато се мъчиш с този слабопознат немски!
PORSHE-хахахахахахахахахахахахахахахаха......
19:35 29.01.2012
18 ВИП АМГ
21:54 29.01.2012
19 инжинер
22:12 29.01.2012
20 Христо Цветанов
Коментиран от #21
00:23 30.01.2012
21 deutschland kaputt
До коментар #20 от "Христо Цветанов":
20,600 m (67,600 ft) 7:14.64 Lexus LFA Nürburgring Package Akira Iida 31 August 2011 Lexus conducted test. Video confirmed. Stock LFA with "Nürburgring Package". OEM Bridgestone Potenza RE070 street tires. Additional Roll Cage was equipped. [10][11][12]20,600 m (67,600 ft) 7:14.89 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 2006 Sport auto (Germany) (Article)
7:18 Porsche 911 GT2 RS Timo Kluck April 2010 [13] [12] Manufacturer claim. Michelin Pilot Sport Cup Plus N2 tires.
20,600 m (67,600 ft) 7:18.1 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 24 October 2004 Sport auto (Germany) (Article)
20,600 m (67,600 ft) 7:19.63 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012) Jim Mero 9 June 2011 General Motors conducted test,[13] base specification car with optional super-slick track DOT competition tires (Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure)[14] and non-stock safety equipment including a roll cage equipped, video confirmed.
20,600 m (67,600 ft) 7:22.1 Dodge Viper ACR (2009) Tom Coronel 18 August 2008 Chrysler and Motor Trend conducted test.[15]
20,600 m (67,600 ft) 7:22.68 Chevrolet Corvette C6 Z06 (2012) Jim Mero 23 June 2011 General Motors conducted test,[16] base specification car with optional super-slick track DOT competition tires (Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure) and Z07 package
20,600 m (67,600 ft) 7:24 Porsche 911 GT2 RS Horst von Saurma Sport Auto (11/2010)[17]
20,600 m (67,600 ft) 7:24.22 Nissan GT-R (2011) Toshio Suzuki 1 October 2010 Nissan conducted test.[18] Semi-wet conditions. Video confirmed. Best Motoring (12/2010).[19]
911 Турбо въобще не влиза тука.Единствено RS2 1300 кила с 620 коня дава време като GTR. Естествено Lexus LFA е с по добро време.
Сега може да пишете колко вида коли имало.
На германците само парите дето искат са им големи.На пистата се вижда кой какво е направил сега , ане някога преди 50 години.
Светът се променя момчета и германците вече не са еднолични лидери.
Коментиран от #27, #28, #29
00:36 30.01.2012
22 Христо Цветанов
01:12 30.01.2012
23 Stoyan
Пък и там се връткат с не фабрична кола.
Т избраха си те това странно състезание да бъдат първи, щото в реални никакви ги няма.
Но си намериха компания и за него ...
03:49 30.01.2012
24 optimista
09:10 30.01.2012
25 томи
09:35 30.01.2012
26 Дошо до Томи(25)
12:10 30.01.2012
27 hienata
До коментар #21 от "deutschland kaputt":
@21 deutschland kaputt - Вчера след обяд завърши състезанието 24 Hours of Daytona 2012 както може би знаеш то е разделено на две групи :прототипи и GT. При прототипите спечелиха Форд,по-интересен е клас GT, там на първите 3 места са Porsche GT3, на 4 място Камаро,на 5-Ферари,на 6 - Мазда. Участваха още Ауди R8 ,BMW M3, Корвет .Та въпроса ми към теб и останалите поклонници на GT-R е защо не участва GT-R, все пак нали е невероятен "спортист",а моя отговор е защото няма да издържи.13:38 30.01.2012
28 hienata
До коментар #21 от "deutschland kaputt":
@21 "На германците само парите дето искат са им големи." - случайно да знаеш колко струва Lexus LFA . Ако 400 000 долара ти се струват малко,здраве му кажи.17:44 30.01.2012
29 hienata
До коментар #21 от "deutschland kaputt":
@21 На 15.09.2011г "Северната дъга на "Нюрбургринг" вече има нов господар сред едросерийните производители. Фабричен Dodge Viper ACR успя да подобри рекорда на трасето с време от 7:12 мин. Така детройтската "пепелянка" стана най-бързият сериен автомобил на легендарното трасе, като отстъпва само на поръчковите екзотики Gumpert и Radical." не те знам от къде черпиш инфо,но това е статия от mobile.bg, та свери си информацията.17:54 30.01.2012
30 до хиената
Нисана тежи 1720кг Порше 911 РС е 1400.И пак времената са еднакви.Нали се сещаш ако поршето е само 911Турбо че няма да даде времето на нисана.
А това с издържането е спорен въпрос.Колите в тези състезания са много различни от тези които ти продават в магазина.
Според теб Пежо и Ауди много по издържливи ли са от Мерцедес или БМВ че печелят всяка година 24 часа на Льо Ман?
Коментиран от #36
20:45 30.01.2012
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 AMS
Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo могат спокойно да се използват както като средство за ежедневен транспорт, така и като ефективен инструмент за извличане на удоволствие на състезателна писта. Въпреки усложняващото задачата допълнително тегло на пътника GT-R успява да постигне време от 7,47 мин за една обиколка на дългата 20,8 километра Северна отсечка, изпреварвайки чувствително своя съперник, който с двама души на борда отбелязва време от 8,03 минути.
911 Turbo губи преди всичко в завоите и при ускорението след тях, а на правите така и не успява да навакса преднината на разполагащия със значително по-добро сцепление японски спортист."
Това е част от статия писана от немски журналисти и са ползвали коли продавани в магазина.
Ето цялата статия:
http://ams.bg/?act=content&rec=6454
20:54 30.01.2012
33 ВИП АМГ
22:11 30.01.2012
34 Порше Мерцедес
22:46 30.01.2012
35 читател
Колкото до сравнението и двете коли са произведени една и съща година. На драг е нормално кола с 100 килограма по лека да даде с 0,1 секунда по добро време.Закони на физиката просто.
По важно е напистата какво се случва.Там 911 турбо буквално умира и то с голяма разлика.Теста е правен от германци , Топ Гиър също проведоха подобен и Стиг даде също по добро време от поршетата.
Що се отнася до новото 911 турбо не забравяйте че Нисан също е подготвил нова версия която още от сегашните предварителни тестове го бие убедително.
А и нали Нисан бил шаси от 2007 ма а Порше от 2011 та.
14:19 31.01.2012
36 hienata
До коментар #30 от "до хиената":
@30 "Според теб Пежо и Ауди много по издържливи ли са от Мерцедес или БМВ че печелят всяка година 24 часа на Льо Ман?" - Колега, според мен това са т.н. ПРОТОТИПИ и ако си направиш труда да прочетеш това което написах тази седмица на 24часа Дайтона (състезание като Льо Ман) спечели Форд следван от Ауди.Мнението ми беше за класацията написана от @21 в която се внася заблуда,че най-бързи са японски коли,а истината е,че на първите 4 места няма японска.И това не е само на тази писта, ето още един пример от писта на TopGear Dunsfold Aerodrome :- най -бърза обиколка Ariel Atom V8 следван от Вейрон. И всички са със специални гуми (вкл. и GT-R). А относно " Колите в тези състезания са много различни от тези които ти продават в магазина." - не си прав, в клас GT корекциите по окачването са минимални, а по мотора са забранени, така,че да тези коли се продават в магазина.17:16 31.01.2012
37 Христо Цветанов
http://fakti.bg/avto/2848-porsche-917
19:26 31.01.2012
38 Maurice
19:48 31.01.2012
39 Maurice
20:03 31.01.2012
40 малко факти
С две думи Нисан за половината пари на Порше направиха кола която направо ги направи за смях.
А теста на Топ Гиър само Бугати СУПЕРСПОРТ 1200 коня успя да даде по добро време.Порше не успя.
1:15.1 Ariel Atom V8 500 $160,000[2] $3,563.47 / second
1:16.2 McLaren MP4-12C $256,000[3] $5,844.74 / second
1:16.5 Lamborghini Aventador $379,700[4] $8,538.63 / second
1:16.8 Bugatti Veyron Super Sport $2,700,000 [5] $61,363 / second
1:17.1 Gumpert Apollo S
1:17.3 Ascari A10
1:17.6 Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing)
1:17.7 Noble M600 (cold)
1:17.8 Nissan GT-R (2011) $90,000[6] $2,093 / second
1:17.8 Pagani Zonda Roadster F (Clubsport Version)
1:17.9 Caterham Seven Superlight R500 (cold) $65,915[7] $1,565.68 / second
1:18.3 Bugatti Veyron 16.4 $1,700,000[8] $40,865.38 / second
1:18.4 Pagani Zonda F
1:18.9 Maserati MC12
1:19.0 Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
1:19.0 Enzo Ferrari
1:19.1 Ferrari 458 Italia
Порше е доста надолу . А над Нисан са коли уникати супер олекотени и с наистина много мощни мотори.Що се отнася до гумите тестовете в Топ гиър са със серийните гуми с които се продават колите.
Най добро време даде Ферари ФХХ но не го признаха защото тази кола се предлага със сликове.Тя разби всичко което беше тествано там.Смешниците от Бугати просто нямаха шанс срещу нея.Все пак зад тази кола стоят десетилетия опит в състезания.
Коментиран от #41
21:18 31.01.2012
41 Maurice
До коментар #40 от "малко факти":
@40 Malka popravka! Ferrari Enzo FXX ne e street legal car. Osven tova v tozi test na Top Gear go kara6e deistva6t pilot ot F1.21:51 31.01.2012
42 Христо Цветанов
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_917
Коментиран от #43
22:39 31.01.2012
43 Maurice
До коментар #42 от "Христо Цветанов":
@42 ако не знаеш,да те информирам.След тази ера на турбо двигателите в Льо Ман,се въведоха нови ограничения,които няма как да позволят подобряване на рекорди на автомобили без никакви ограничения.Те и Ф1 болидите са по-бавни от болидите през 2005-та,Ситроен ДС3 е по-бавен от Пежо 205 турбо,това значи ли че технологически изостават във времето??23:38 31.01.2012
44 Maurice
23:40 31.01.2012
45 Христо Цветанов
01:43 01.02.2012
46 ха ха ха
Както виждаш инженерите създали Вейрон се затрудняват от една кола направена от хора които само сламени къщички правят.Да не говорим за FXX въпреки че е "само" 800 коня е в състояние да изкърти жалките немски опити с 1000+ коня мотор да се демонстрира наследство на един славен инженер нямаш нищо общо с германците.
А това че китайците са измислили барута значи ли че никой друг след това не е правил пушки и че китайските пушки са най добри?
20:00 01.02.2012
47 Христо Цветанов
01:13 02.02.2012
48 Христо Цветанов
Коментиран от #49
01:21 02.02.2012
49 Maurice
До коментар #48 от "Христо Цветанов":
@48 Честит ти празник Ице Цветанов!!! Няма и как да знаеш че Хералд Шумахер е вратаря и Тони му е псевдоним. Вземи напиши Tony Schumacher в чичко Гугъл петльо!!12:21 02.02.2012
50 Христо Цветанов
19:46 02.02.2012
51 Христо Цветанов
19:47 02.02.2012
52 Митко
Зависи кой е правил двигателя.Има една Хонда S2000 , 2000 кубика 250 коня без турбо.Нито един двигател не е дал дефект.Така че не ми говори глупости тука.Колко двигателя на ГТР си правил че казваш че не бил надежден.Дървени философи като тебе много.Качил се веднъж на Порше и това била най известната марка.Ферари винаги са били по напредничави , само им виж дизайна , а тази настъпана жаба 50 години не могат да я поразкрасят.
И стига с тези глупости за хора в сламени къщички които коли не били виждали.
Знаеш ли че тези хора в сламените къщички доставят в момента композитни материали на повечето германски фирми.Сигурно от слама са ги направили.
И какво , ако германците не са открили нито електромотора нито електричеството сега трябва да стоят на тъмно по твоята логика.Такива простотии не знам от къде ги измисляте.
21:27 02.02.2012